35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    * heeft even een zonnebrilletje opgezet voor de brace van Pink *

Meid, wat ben je toch druk ... En spannend, morgen follikelmeting.

Het vermoeden van AD(H)D heeft al wel eens eerder door m'n hoofd gespookt, het zou in ieder geval behoorlijk wat verklaren, maar ik heb er nooit wat mee gedaan, aangezien ik al genoeg aan m'n hoofd had.
    Maar inmiddels zijn een aantal zaken 'afgehandeld' en komt er wat meer ruimte in m'n hoofd (voor zover het daar niet mistig is) voor andere zaken.

Heb o.a. erg veel problemen met m'n concentratie, ben erg vergeetachtig, chaotisch, slordig, heb moeite met me aan welke planning dan ook te houden en zo kan ik nog wel even doorgaan. De peut zei wel dat die test op zich niet zo heel veel hoefde te zeggen, maar als ze er niet in geloofde dan zou ze niet een heel circus op gang zetten lijkt me.

En ja, op zich schrok ik er wel van. Heb me denk ik altijd wel 'anders' gevoeld dan anderen, maar kon het niet plaatsen. Maar waar ik nog meer van 'schrik' is dat Alyssa wat dat betreft zo ontzettend veel op haar moeder lijkt.

2. @Pink: Lastig hoor, een arm in 90 graden stand. Is het je schrijfarm of je andere?

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ok gelukkig! Succes ermee! ;)
    Hopelijk gaat het allemaal niet te lang duren.

@Dombo. Kan me voorstellen dat je best schrikt als je dat hoort.
    Maar hopelijk brengt het feit dat je de dingen beter kan plaatsen wat meer rust voor jezelf.
    Ik heb bijvoorbeeld nooit geweten dat ik hoogsensitief ben.
    Toen ik daar een paar jaar geleden over ging lezen viel er veel op z'n plek en dat is toch best fijn, die herkenning.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahahaha Lola, ik heb echt medelijden met je zielige meisjes die maar 1 klein stom cadeautje krijgen...... not :D

Sterkte met de brace Pink.

Heftig Inez, ik ben benieuwd hoe je gesprek volgende week zal gaan.
    Wel goed dat er nu naar gekeken wordt, voor jezelf maar dus ook voor Alyssa. Als je nu dingen weet kun je daar veel beter op inspelen.

5. We hadden vorig jaar al gemerkt hoe goed dat werkt. Toen kregen ze samen het IKEA-keukentje. En hoewel ze goed ruzie kunnen maken over speelgoed, is er dus eigenlijk nooit ruzie over het keukentje. Ze weten gewoon dat het van allebei is en dat 'Van mij! Van mij!' roepen geen zin heeft...

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Inez, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Maar het doet dingen ook op z'n plek vallen en dat lijkt me fijn. En wat Alyssa betreft: stel dat inderdaad blijkt dat ze een vorm van AD(H)D heeft, dan is het toch juist fijn dat daar op tijd aandacht aan besteed wordt? Ik begrijp wel dat je niet wilt dat je kind een stempeltje opgedrukt krijgt, maar je kunt het ook positief bekijken.

Pink, klinkt idd druk. Wel lastig, zo'n arm. Hoe lang ben je daar nog zoet mee?

Lola, hahaha, ik moet af en toe zo lachen om jou. Inderdaad heeeeeel sneu voor die arme kindjes van jou. Hoe durft Sinterklaas?

Hier drukke bedoening. Gisterochtend huis vol visite en vanmiddag komt er nog meer. Jaja dames, het is jullie ontgaan, maar krummel is al 2! Echt leuk, zo'n tweede verjaardag, eigenlijk veel leuker dan de eerste! Vooral omdat ze er zelf zoveel meer van snapte. En zo blij als ze werd van haar keukentje. Ze begon helemaal te glimmen.
    En wat ook fijn is als je nog zo klein bent: dan ga je naar bed voor je middagslaapje en dan kom je daarna weer beneden en dan kun je je weer helemaal opnieuw verwonderen over de slingers en de vlaggetjes en je nieuwe keukentje en alle andere leuke dingen die je hebt gekregen. Heerlijk, lijkt me dat.

Vanochtend ook nog even naar Sint hier in 't dorp geweest, duurde iets meer dan een uurtje. Was ook leuk. Ons meissie zit dan heel stilletjes bij mama op schoot met grote ogen om zich heen te kijken. Echt lief. Sint een handje geven durfde ze niet, maar Zwarte Piet mocht haar wel een handje pepernoten geven en natuurlijk een kedotie! Haha, ze snapt het principe al helemaal hoor.

Nu ligt ze natuurlijk lekker te slapen ;).
    Wordt weer een druk dagje voor d'r. Kunnen we morgen weer lekker uitslapen :).

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hinke, nog van harte!!!

8. Lieve Krummel, shame on us dat we je mama's banner niet goed hebben gelezen.

Daarom nu een wat verlate - maar niet minder gemeende - verjaardagszoen voor jou!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    OOOOOH, shame on me, zomaar een verjaardag vergeten.

Hinke, nog van harte gefeliciteerd met jullie krummeltje. 2 jaar is ze al weer. En ook nog een kedotie van de Sint gehad. Toe maar. Wat een verwennerij.

Ik weet niet of ik Alyssa wel wil laten testen hoor. Manlief ziet (nog) niet in wat ik zie. Ze lijkt zoveel op mij in doen en laten dat het soms eng is. Maar goed, waarschijnlijk als blijkt dat het bij mij inderdaad zo is en ik daar hulp bij krijg, kan ik dat mooi gebruiken om haar daar ook een beetje mee op te vangen.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Hinke!!

11. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Haha, bedankt!
    En eh, niets "shame on you" hoor, moet ik maar vaker komen ;)

We hebben het schoentje zetten gister maar achterwege gelaten, kind is schandelijk verwend!

12. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Kijk, dat vind ik een goede, positieve benadering!

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hoi,hoi,hoi,
    Op een late zondagavond kom ik ook nog es piepen.
    Ik hoop dat het met iedereen hier alles goed gaat.
    het is veeel te lang geleden maar ik vroeg me toch zovele malen af hoe het was met:ellen,anja,lola,mama2x,zico,nef,coto,mexicang,ritje,daantje,en nog zo vele anderen..
    Hier alles ok.
    Lupe is ondertss een flinke meid geworden,met een vuurig karakter!!
    Ja ze niet voor niks een 'leeuw'van sterreteken!!
    Haar wil is wet(dat denkt ze toch)
    Ze zit momenteel in haar NEEN periode.maar als het haar goed uitkomt krijg je ook 10 tallen zoenen.
    De zus en 2 broer zijn gek op haar en daar krijgt ze dan ook alles van gedaan..
    Hier een paar recente foto's
    xxx van ons allen

14. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Deze zomer in Mallorca

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    nog een

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heeeey Ollebolleke!! Wat leuk van je te horen en wat een schatje is Lupe!! Ligt zeker aan de tijd dat ze geboren zijn want Sophie is ook zo'n dondersteen! Al moet ik wel zeggen dat ze nu ze even minder last van haar tandjes heeft, gelijk een stuk liever is. Ze wordt daar behoorlijk sjaggie van..;)
    Heb je trouwens nog Facebook? Ik weet dat je het daar toen over had maar ik had toen nog geen account. Nu dus wel!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Olleke, wat leuk om weer van je te horen. En wat is Lupe al groot geworden zeg, ook een echt boefje om te zien.

Velen van degenen die je opnoemde 'zien' we hier niet zo heel veel meer. Erg jammer.

Gisteren besloot ons boefje dat het tijd was voor een ander bedje. Haar poging om uit haar ledikant te klimmen was gelukt, gisterenochtend was het ineens boem en huilen. Dus meer dan de hoogste tijd voor een nieuw bed.

Bij IKEA zijn we leuk geslaagd voor een nieuw bed (wit Hensvik peuterbed met zijsteun) en ze heeft er vannacht al meteen in geslapen. Ze was apetrots op haar 'meis bed' en heeft er voor een eerste nacht aardig goed in geslapen en is in ieder geval blijven liggen tot wij beneden waren.

Denk wel dat het met haar nieuwe bedje snel afgelopen is met haar middagslaapjes. Maar goed, we zullen zien.

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hey Lotuss,

Fijn je ye horen:D
    Ga maar es kijken op face book(nathalie banckaert)
    Ik ben super nieuwsgierig hoe kleine Sofie er uit ziet.;)
    Dombo,al helemaal in een echt Meisjes bed.top.!!!Voor je het weet zit ze in haar roze prinsessen periode..:):)

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heb je een verzoek verzonden Olleke!

Jeej! Spannend Dombo, een groot bed! Vind ik altijd weer een hele stap, weer een beetje groter!
    Roosje had een ledikant van die serie, haar kasten zijn er ook van. leuke serie! Ze heeft nu een wit smeedijzeren bed, ook schattig!

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lotuss, ik vond het inderdaad ook een hele stap. Nu zijn ze echt alle twee baby-af. Met zo'n ledikantje kun je jezelf nog een beetje voor de gek houden. ;) :D

Het is maar goed dat manlief gisteren het ledikant uit elkaar heeft gehaald, want anders had ik er vast een traantje bij weggepinkt. Je sluit toch weer een periode af he? Ik moest echt wel even slikken toen ik het peuterbed zag staan ipv haar oude bedje.

Maar goed, straks het ledikant nog even een tijdelijke plek geven. Het gaat pas weg als uiteindelijk ook de commode en de kast plek gaan maken voor een echte meisjeskamer. Maar voor nu met al die luiers verschonen is een commode nog erg handig.

Olleke, inderdaad, voor je het weet is zij ook toe aan een echt prinsessenkamertje. We zullen zien. Alleen dan hopelijk niet meer in dit huis maar in ons ooit nieuw te bouwen huis. Moet alleen het huis van schoonmama 'nog even' worden verkocht.

Deel Deze Pagina