Ja, ik ken dat gevoel Dombo... Hoewel ik het eigenlijk best lekker vind dat Sophie wat groter wordt en ik geniet van dat 'wijze' gedrag van Roosje. Toch brengt het best veel bij je los, zoiets.
Ik geniet er ook volop van hoor, van die kleine wijsneus. Alleen zijn afsluiten en loslaten niet mijn sterkte kant.
Fijn dat Yelina meteen lekker geslapen heeft in haar grote-meisjes-bed Inez. Ben benieuwd hoe dat straks hier zal gaan, wij gaan bij Ikea het witte smeedijzeren peuterbedje halen. De vooruitgang is heel leuk, maar iets afsluiten is idd moeilijk. Ik kan dat nu nog even uitstellen, strakjes gaat meneer Pielemans in het ledikantje slapen. De stap zal gevoelsmatig denk ik groter zijn als het jongste kind uit het ledikantje gaat. Hai Olle!
Dat bedje heeft Roosje ook Natas, lekker bed hoor! Ze kunnen er ook niet uitvallen want de opening die over blijft in de peuterstand is best klein.
Alyssa heeft hem ook. Inderdaad een geweldig bedje. Ook hier weer een stapje verder, want ik heb net bij haar het bedje voor de eerste keer versteld. Ben benieuwd hoe ze dat straks zal vinden. Ze is nu spelen bij een vriendinnetje, dus ze zal het straks pas zien. Ga daar nu eerst nog maar even een beetje opruimen. Ik vond het toen met Alyssa inderdaad makkelijker om daar afstand van te nemen, aangezien Yelina na haar in het ledikantje zou komen. Dan zou het allemaal nog gewoon een blijven staan.
ollebolleke, welkom (terug) hier. Ik ken je niet. Maar je hebt een mooi meissie . Inez, weer een mijlpaal, lees ik. Toch wel even schrikken, lijkt me, ineens zo'n boem. Dan wordt het inderdaad tijd voor een nieuw bed. Mooi dat je geslaagd bent bij IKEA. Ben benieuwd hoe Alyssa haar "nieuwe" bed vindt. Wij hebben ons voorgenomen ook binnenkort de IKEA weer met een bezoekje te vereren, we hebben uitbreiding bij de TROFAST nodig . Dat hadden we al geconstateerd, maar aangezien krummel zo schandelijk verwend is vrijdag en zaterdag begint het nu echt dringend te worden. Mariëlle lijkt overigens nog niet toe aan een groot bed. Als ze eruit wil, gaat ze gewoon staan en brullen. Haha, volgens mij doet ze dat nu ook, dus ik ga maar even kijken.
Hee meiden, Ik ben er weer. Vanmorgen moest ik weer naar het ziekenhuis voor weer een follikelmeting. Wat een toestand moet je soms toch maken om eens een punt te maken zeg. Goed allereerst maar de score: 14 eitjes groot genoeg om te oogsten. Dan nog een aantal kleinere (weet niet hoeveel) die er tegenaan hangen. Dus ze kunnen net wel groot genoeg zijn of net niet met de punctie. E2 (Oestrogeen) uitslag: goed! Baarmoederholte: slijm goed opgebouwd, geen vocht aanwezig. (had ik vorige keren wel) Punctie: woensdag 09.30 uur. Ovitrelle: vanavond 22.30 uur Eerst gaven ze aan dat het echt niet kon om die tijd. Zij hadden dan een gat in de planning zitten en dat was niet handig. Ik moest dus eerder. Tja ik had al gezegd dat ik dan niet kon en dat dat dus ook echt niet ging lukken. Zij konden ook niet anders want ze wilden dus geen gat in de planning hebben omdat zij dan zitten te wachten. Dus ik nog zo: Als je mij er om 9.00 uur in zet, zit je ook te wachten, want ik kan hier pas om 09.30 uur zijn haha. Het kon echt niet anders volgens hen. Dus toen ben ik opgestaan uit de stoel en heb ik gezegd dat de punctie dan maar niet door kon gaan want ik kan echt niet anders. Heb er wel even bij gezegd dat ik hiervan wel een melding doe bij de zorgverzekeraar omdat ik het niet vind kunnen dat ik voor honderden euro's in mijn lijfje spuit en dat dan een punctie niet kan doorgaan omdat zij een gat in hun planning hebben en dus even moeten wachten. Hierop aanstalten gemaakt mijn kleding weer aan te doen en te vertrekken. Terwijl ik mijn kleding aan het aantrekken was, zei de arts dat ze dan eerst even bellen moest. En toen kon het ineens wel!?!?!?!? Dus 09.30 uur de punctie en ik krijg ook nog iets zwaardere medicatie: Dormicum. Word ik iets slaperiger van, maar dat vind ik niet erg. Dan word ik vrijdag gebeld over de evt. bevruchting en hoeveel en dan zondag de TP. Ik krijg dan ook vrijdag te horen hoe laat de TP dan zal zijn. Spannund!!!
Ik ben nu wel heeeel benieuwd naar dat smeedijzeren bedje van de Ikea. Kan mijn zoontje er ook in? En mijn dochter ook?
Wat spannend Pink!! Ik ga nu alvast flink voor je duimen! Vind je wel stoer hoor! En goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen daar...sterk!
Dochter past niet meer. Ik zag later dat het een peuterbedje is. Daar wil en kan ze echt niet meer in haha. Maar wel een heel mooi bedje! Helemaal mijn smaak! Tja weet je: ik had geen keus. Als zij mij niet wilden inplannen om die tijd had ik gewoon echt niemand die met me mee zou kunnen. Je krijgt voor tijdens de punctie een medicatie waar je slaperig van wordt en je mag dus echt niet zelf terugrijden. Dus het was niet eens bluf ofzo. Ik kon gewoon echt niet anders dan om half 10. Maar ik had wel zoiets van: dit kan niet waar zijn!?! En ik vond dus ook dat de zorgverzekeraars wel eens mogen weten hoe sommige ziekenhuizen aan die hoge rekeningen komen die ze declareren (al zal het natuurlijk niet voor alles zijn). Maar het maakte in ieder geval wel indruk en daar ben ik dan weer heel blij om. He tis inderdaad heeeel spannend. Ik ga me overigens bij deze ook even voornemen om jullie niet meer te verwaarlozen en gewoon lekker mee kletsen met jullie. Geef me maar een schop onder mijn digitale zitvlak of een tik over mijn vingers als ik het weer aan het verslonsen ben
Het is een meegroeibed dus moet wel passen hoor! Je kan het gewoon uitschuiven tot een 1 persoonsbed. In elk egeval is het wel gelukt! Hoop echt dat het gaat lukken voor je, deze poging!! Dat worden spannende weken!
Oooh dan houden we dat bed zeker eens even in gedachten. Als we dan gaan verhuizen en dochterlief moet een nieuw bed dan is dit een heel goede keus lijkt me. Precies het is gelukt! Gelukkig, want ooh wat had ik gebaald als het echt niet doorgegaan was. Dank je! Het moet ook gewoon eigenlijk gaan lukken, want het is de laatste poging. Heeel spannende weken! 12 december zou ik dan mogen testen. Zo lang duurt het dus nog.
Heel erg lang! Zucht... Ik ben heel blij dat je meeduimt! Hoe meer duimen, hoe meer kans... Vanavond eerst Ovitrelle zetten en deze keer eens niet vergeten
Super spannend Pink! En goed gedaan van je meid. Hahaha, lachen dat dat smeedijzeren Ikeabedje in meerdere slaapkamertjes van jullie staat Inez, jij gebruikte toch een 1-persoons dekbed en dekbedhoes? Jij Lotuss? Wij gaan dat denk ik wel doen, niet het peutermaatje. En wat voor matrasje hebben jullie erin, die meegroei van Ikea in de 160x80 stand of een standaard 150x70 matrasje? Ik neig naar een standaard matrasje omdat je daar overal hoesjes voor kan krijgen. Heb niet zo veel zin om aan die 3 kleuren die Ikea heeft vast te zitten.