Ja, da's zeker onhandig. En als Ikea dan nog veel keuze zou hebben..... maar ze hebben die hoesjes alleen in rood, wit en blauw zag ik. Hmmppprfff.
Pink, spannend! Ik duim ook voor je. Het was me even ontgaan, maar uit je onderschrift maak ik op dat dit de laatste poging is? Dombo, wat geweldig leuk van school! Klinkt echt als een feestje. Haha, wel jammer dat er alleen maar een mandarijn was Natas, vervelend. Er heerst hier ook buikgriep. Heb zelf zondag overgegeven, maar maandag was ik weer kiplekker. Ik hoop dat jij snel weer opknapt! Lotuss, beterschap voor Roosje. Als je haar thuis kunt houden, is dat wel lekker voor d'r, denk ik. Mariëlle is gelukkig niet echt ziek hoor, alleen een beetje zielig (en daardoor errug snel aangebrand ).
Bed en matras van Yelina is 160x70, matrasovertrek ook. (Len) Haha, ook een bak, van die t-shirts die ze vandaag kregen op school schijnt het de bedoeling te zijn da die op school blijven. Wij hebben hem mee naar huis genomen. Had niet begrepen dat dat niet de bedoeling was. De kids hebben vanavond de schoen gezet. Nu maar hopen dat de Sint er iets anders indoet dan een mandarijn. Oei, over schoenen gesproken, ik geloof dat deze Sint nog even aan de bak moet. Oeps, bijna vergeten.
Da's weer een andere maat dan het bedje Inez..... ik volg het allemaal niet meer Oei, stoute mama, t-shirtje stelen!
Nu is Sopje ziekies...vanf gister,wat verhoging, snotverkouden en ze hoest. Ik bel morgen wel even de dokter want ze klinkt soms als een zeehond. Dat baart me wel een beetje zorgen eigenlijk.
Hoi allemaal, Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de terugplaatsing. Het ging niet zo goed eigenlijk. Dat wil zeggen: er zat weer het een en ander tegen: Van de 7 bevruchte eicellen die al wel gedeeld waren, zijn er 2 die het overleefd hebben: 1 van goede kwaliteit en 1 die wat achter gebleven is. Beide zijn teruggeplaatst. Ik moest 10 minuutjes blijven liggen. Dit zijn er maar 5 geworden. Toen kwam de arts al binnen om te zeggen dat ik me mocht aankleden. Tja hij zal het wel weten... Het baarmoederslijm etc. zag er wel supergoed uit! Gelijktijdig met mij ging een stel weg die net een punctie achter de rug hadden en de arts zei nog dat als er iets was of wat dan ook ze moest bellen. Kom ik beneden met de lift is die vrouw net buiten de lift flauw gevallen en of ik even iemand wilde halen. Ja zo iemand laat je niet liggen dus ik ren die trappen weer omhoog naar de 2e verdieping. Vlieg die kamer binnen van de arts en helemaal buiten adem puf ik dat die vrouw helemaal beneden ligt en flauw gevallen is. Arts (moet rustig aan doen omdat hij iets met zijn rug heeft wat nogal ernstig is) vliegt mij voorbij die trappen af, laborante grijpt een rolstoel en ik ren al naar de liften om de knoppen in te drukken. Wat een toestand! Maar goed.. dus meteen al niet rustig aan gedaan en ik ben dus bang dat het een slechte start geweest is. Ik moet nl. 3 dagen heel rustig aan doen: niet zwaar tillen, geen huishoudelijk werk doen, etc. Ik ben de hele tijd al echt moe. Ik denk dat het van de Utrogestan komt... ga dus maar weer lekker de bank op, maar ik wilde jullie even laten weten dat ik er nog ben en hoe het hier gaat... Tot later!
Hai meiden, ik kom even snel voorbij waaien. Ik geloof dat ik nog alleen maar moe kan zijn. Moe tot op het bot. Ik functioneer voor geen meter meer. Van de week alleen dinsdag en vrijdag gewerkt en dan nog val ik zo in slaap op de wc. Gisteren alleen Sintfeestje van mijn werk gehad met kantoor, maar ik ben uitgeput. Gatver, baal ik van. Einde klaag. Pink, wat jammer dat het niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Maar 2 terug geplaatst, ik ga duimen! Lotuss, hoe is het met je kleinste meissie?
Zie twee berichtjes terug Natas.. Zal best meevallen maar ik maak me nogal snel bezorgt om haar. Is blijven hangen van haar opname na de 1e vaccinatie. Was ik zo van geschrokken! Heb ik ook veel minder met haar zus. Vervelend dat je zo moe bent he..hoort er wel bij maar dat maakt het niet minder vervelend! Sterkte meis! He vervelend Pink! Heb er helemaal geen verstand van en het kan vast geen kwaad, maar ik snap je gevoel helemaal! Niet dat ik er minder hard om duim trouwens! Wel een toestand zeg..zal jij hebben..
Oh sorry, ik dacht dat dat berichtje van wat langer geleden was (wakker worden Natasja ). Kan me voorstellen dat je met haar bezorgder bent.
Haha, geeft niet! Ja, ik laat liever even luisteren als dat nodig is, kindjes horen niet als zeehondjes te klinken tenslotte..
Ik heb geen zeehondje meer gehoord dus dat zal wel goed zitten. Heb alleen niet zo best geslapen, Sophie is al niet zo'n vaste slaper (prinses op de erwt) en als ze zich niet lekker voelt is ze dus om de haverklap wakker. Ze had nog wat verhoging dus toch maar een zetpilletje gegeven in de hoop dat ze wat beter zou slapen. Valt niet mee die kleintjes van die leeftijd paracetamol te geven! Een pilletje in wat eten verstoppen werkt niet want ze wil niet eten en rare drankjes wil ze al helemaal niet. Ze slaat de lepel uit mijn hand asl ik niet uitkijk. :x Dus toch maar een zetpilletje onder een hoop gedraai en gehuil naar binnen gewerkt. Nou kan ze toch al lekker gillen als ze iets niet wil dus dat maakt ook niet veel indruk meer. Het was zo over natuurlijk en ze knapte er inderdaad wel van op. Even een paar uurtjes achter elkaar geslapen.
Nu is ze nog wel erg verkouden maar geen koorts meer op het moment. Ze gilt wel om een stuk door om ÁÁÁÁNDACHT! Dan vindt ze het nog wel gezellig..maar anders..oei, ze is sjaggie!
Bedankt! Jij ook met je vermoeidheid. Valt niet mee, zwanger zijn met een kleintje dat ook nog rond loopt.
Lotuss, fijn dat je meisje weer wat opknapt. Dat aandacht vragen, daar word je wel moe van hè? Ik ga meestal even naar buiten als Mariëlle in zo'n bui is, maar ik kan me voorstellen dat het met een kleintje dat net ziek is geweest niet zo'n slim plan is nu. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier SNEEUWT het! Haha, vanuit m'n warme huis vind ik het wel mooi hoor, maar ik hoop dat het morgen geen chaos op de weg oplevert. Natas, lastig dat je zo moe bent. Ik hoop dat Danique je wat rust gunt! Probeer zoveel mogelijk rust te nemen! Slaap je wel goed? Dombo, wat hadden de meisjes in de schoen? Een mandarijn? Mariëlle had gister een klein puzzeltje in de schoen, was ze helemaal blij mee. Ik heb bij HEMA en Zeeman een paar kleine dingen voor 1 à 2 euro gekocht en ze heeft nu twee keer de schoen gezet. Ze heeft het idee van kedooties uitpakken sinds vorige week helemaal door, ze begint al te glimmen als ze een pakje ziet. Gisteren ben ik eindelijk bezig geweest met d'r "grote" Sint-cadeau. Toen mijn ouders vorig jaar verhuisden, heb ik het poppenbedje van m'n zusjes meegekregen. M'n schoonvader heeft het gelakt en een nieuwe stang voor een hemeltje gefabriekt (oude was natuurlijk nergens te vinden). Omdat er ook geen beddengoed meer bij was, had ik bedacht dat ik dat wel zelf kon maken. Nou kan ik dat ook wel, maar ik gun mijn naaimachine op het moment eigenlijk geen tijd. Maar ja, we hadden nu wel bedacht dat ze het bedje voor Sinterklaas zou krijgen, dus nu moest ik wel. En het is mooi geworden, al zeg ik het zelf. Denk dat ze er wel blij mee is. Vrijdag had ik trouwens m'n presentatie van de eindopdracht voor het vak waar ik het laatst over had. Veel complimentjes gekregen en van m'n docente een 8,5. De rest (er zat ook een jury bij, van mensen die we niet kenden) zat gemiddeld denk ik rond de 8. Cijfer wordt gemiddeld met cijfer voor paper, waarin we het ontwerp moeten toelichten en onderbouwen etc. Dat stuk moet ik dus nog even afmaken.... Maar op zich vind ik dat niet zo'n probleem. Op dat soort opdrachten haal ik ook steeds dikke voldoendes, dus dat komt wel goed.
Pink, wat spannend. Ik kan me voorstellen dat je vindt dat dit niet een perfecte start is, maar dat zegt toch nog niet zoveel? Logisch dat je zo reageert trouwens als iemand anders flauw valt, daar denk je toch niet over na? Niet dat je dan gaat denken: oh, ik kan nu niet hard terug rennen, want ik moet rustig aan doen... Sterkte met wachten! En hopen op de goede afloop!
Super goed Hinke, mooie cijfers! Danique slaapt gelukkig goed, en 's ochtends ook lang, dus als ik niet werk kan ik heerlijk lang slapen. Ik slaap prima maar het helpt geen zier. Ik kan niet eens goed uitleggen hoe het voelt, het woord 'moe' dekt de lading totaal niet. Het is de dag doorworstelen met de moed der wanhoop, hersens die totaal niet werken, naar en misselijk van de moeheid, nauwelijks meer kunnen genieten, overal zo in slaap vallen, etc. Hier begint Danique nu als een zeehondje te klinken, hmmmm
Balen dat je die vermoeidheid houdt Natas. Vaak is het alleen de 1e drie maanden he..en aan het eind natuurlijk. Hoop dat het toch nog minder wordt. Ik vond het alleen de laatste 3 maanden heel heftig. Daarvoor voelde ik me heel goed. Dat kwam voor een deel ook door de hormonen, daar ben ik niet zo goed mee, word ik nogal depi van in die laatste weken. En natuurlijk ook omdat je nog een kleintje hebt lopen met zo'n dikke buik. Want dik was ik! Nou ja, Sophie was ook bijna 8 en half pond en ik had sloten vruchtwater. Heb het ook geen moment gemist hoor, het zwanger zijn! Komt ook omdat ik écht klaar ben met kindjes krijgen. 4x vind ik wel genoeg! Danique ook al een hoestje...nadeel van deze tijd van het jaar he, iedereen is verkouden of ziek. Roosje pikt steeds van alles op op de PSZ. En het duurt láng eer het over is bij haar. Kwaaltje van vaders kant, die zijn om de haverklap verkouden allemaal. Ik krijg het meestal niet eens, Sophie ook lang niet altijd maar deze keer dus wel. Gister heeft ze flink geslapen overdag, ze was natuurlijk doodmoe van dat nachtbraken. Mama helemáál niet hoor! Heeft haar wel goed gedaan, vannacht was ze nog wel vaak wakker maar ze huilde niet, lag wat te kletsen en viel dan weer in slaap. De tweede helft van de nacht heeft ze lekker geslapen gelukkig. Ze krijgt een slijmoplosser dus hopelijk komt het goed los. Ze wil alleen al twee dagen niets eten. Alleen wat fruit. Wel drinken gelukkig en in haar opvolgmelk zit ook nog van alles dus zal wel goed komen.