35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is mooi Lola!!
    Toch best wel weer even een stap, dan is het fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad!

2. Ja, het toch weer een mijlpaal. Al geloof ik dat het Emma was die er nog de meeste moeite mee had... :(

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Emma? hihi...die gaat haar zus missen!:D

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Lola, mooi dat ze het zo naar haar zin heeft gehad! Is natuurlijk maar afwachten hè? Aandoenlijk, zo stoer en dan toch moeite met afscheid. En arme Emma, gossie, die snapt er natuurlijk niks van :(.

5. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden...

Vanmorgen zag het er nog vrij positief uit. Oke.. de zwangerschapstest was negatief, maar ik had ook te vroeg getest. Bij het inbrengen van de bolletjes meen ik iets rood aan mijn vinger te zien, maar wist het niet zeker. Tegen de middag vond ik bloed in mijn slipje. Het is nu echt doorgezet en echt doorgedrongen dat het nu echt over is...

Ik heb krampen en bloedverlies... over en uit...

Ik denk niet dat ik hier vanavond nog te vinden zal zijn hoor... Het is zo keihard dit...

Ik kruip mijn bedje weer in.... Heb wel even met het ziekenhuis gebeld. Volgens de IVF-verpleegkundige moet ik het nog wel even aanzien. Doorgaan met de bolletjes en vrijdag even bellen om weer te overleggen. Behandelend arts (waar ik mee samengewerkt heb in de MMM) komt vanavond even langs voor een gesprek...
    Zo lief van hem, maar heb even geen idee of ik wat tegen hem kan zeggen en wat ik dan zou moeten zeggen...
    Ik kan nu alleen nog maar huilen...
    Sorry voor dit egobericht...

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat erg voor je Pink...:(
    Heel veel sterkte meis..en een dikke knuf voor je..

7. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hè Pink, wat een teleurstelling!
    Heel veel sterkte!

8. @Pink: Jeetje meid, wat een teleurstelling! Het leek zo hoopvol...

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Pink, wat een triest bericht :(
    Veel sterkte!

Lola, fijn dat het goed is gegaan met Jasmijn op school. Wat een grote meid!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pink, jemig, wat verdrietig nu toch. Sterkte!

Lola, wat heeft Jasmijn dat goed gedaan op haar eerste schooldag. Emma zal haar zus zeker missen, maar ook gaan genieten van de momenten dat ze mama lekker voor zichzelf heeft.

11. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Wat vervelend dit te lezen Pink :( Sterkte.

12. Dit is trouwens het 'zielige enige kadootje' dat mijn meiden kregen van Sinterklaas. De metalen winkelwagentjes staan niet op de foto zie ik...

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heel leuk Lola! En wat zijn ze gróót geworden...:$

14. Emma zeker, die heeft inmiddels al maat 98! Uit maat 92 is ze zó snel gegroeid, dat ik mijn vriendin - die een dochtertje heeft dat een half jaar jonger is - heel blij heb kunnen maken met shirtjes die Emma misschien 2 keer gedragen heeft...

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, wat een naar cadeautje Lola.
    Idd zeg, zeker Emma is groot! Je zou haar ouder schatten dan dat ze is. Danique zit nu in maat 92, ter vergelijking.
    Mooie meiden!

Ik vlieg op dit moment tegen het plafond door mijn moeder. Mijn hoofd werkt niet meer en mijn lijf wil niet meer, dat ik continue op haar moet letten kan er gewoon niet meer bij. En dat ik iets 15x (en dan overdrijf ik niet) moet zeggen en nóg blijft ze maar herhalen wat helemaal niet klopt. De hele dag door. Met diverse onderwerpen. Pffffffff.

Vanmiddag ben ik bij de dierenarts geweest met mijn hond en hoera, het nieuwe dieet heeft geholpen en haar huid is zo goed als genezen verklaart!

Vanmorgen was ik bij de VK : baby groeit goed, mooie hartslag, beweegt lekker. Meneer Pielemans eet alleen wel mama's ijzer op (waarde 6.2, net onder de grens) en haalt z'n moeders bloeddruk omlaag (90/60).
    Geen wonder dat mams een uitgewrongen vaatdoekje is. Eerst Floradix proberen, over 3 weken terug, als ijzer nog te laag is dan ijzerpillen. Aan lage bloeddruk valt niets te doen.

16. @Natas: Ik had ook een erg lage bloeddruk toen ik zwanger was. De verloskundige zei toen: 'Eet jij maar lekker een zak zoute drop hoor!', toen ze hoorde dat ik mezelf op een dropverbod had gezet.

Ik probeer me voor te stellen hoe het is als mijn moeder zich in dezelfde situatie bevond als de jouwe. Maar dan springen mij eerlijk gezegd de tranen in de ogen. Wat lijkt het me erg om mee te maken dat je moeder langzaam afglijdt in een wazige wereld. En je weet ook dat niets haar terug kan halen, het is een éénrichtingsweg. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat jij het mega zwaar hebt op dit moment. Je moeder is al zo'n grote zorg en dan je eigen ongemakken er ook nog bij...

Dikke knuffel van mij!

Ik ben wel blij dat meneer Pielemans zich nergens wat van aantrekt en lekker zijn gangetje gaat en het goed doet...

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Eigenlijk veel te zwaar voor je nu Natas. Lijkt me heel moeilijk!
    Inderdaad een idee, zoute drop...??

Zeker een flinke meid Lola! Sophie draagt ook al 92, met haar nog geen anderhalf jaar..

Ben zojuist ondergekotst door Rosalie...;)
    Precies onder het eten, ze kreeg ineens pijn haar buik en bleeeeeh...nog nét niet in mijn bord..:D
    Nu loopt ze trouwens weer rond te rennen.
    Ga zo wel even douchen want ik blijf het ruiken, zal in m'n neus zitten...;)

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Volgens mijn VK moet je dan zo veel zoute drop eten dat je halverwege de dag hetzelfde gaat doen als Rosalietje :D

Wat mijn moeder betreft, het is idd heel zwaar en vermoeiend. Zowel praktisch als emotioneel. Ik heb er gewoon ff de energie niet voor.

19. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Vervelend voor je dat je moeder zo veel aandacht nodig heeft. Je hebt het zelf al zwaar genoeg met je zwangerschap en de zorg voor Danique. En zal best moeilijk zijn om je moeder zo achteruit te zien gaan.

Mijn moeder heeft sinterklaas bij ons gevierd en die heeft echt genoten van Rosanne. En voor het eerst staan ze eens samen redelijk normaal op de foto. Normaal trekt altijd wel een van beide een hele rare kop.

Ben trouwens benieuwd hoe groot Rosanne nu is, had eigenlijk wel verwacht dat ze wel weer een oproep voor het cb zou krijgen rond haar 2e verjaardag maar nog niks gehoord. Maar weet wel dat ze groot is, op de peuterspeelzaal is ze of groter dan de kindjes of ietsje kleiner en er is er maar 1 die jonger is als haar en ze zit in een gemengde groep tot bijna 4 jaar.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha, ook geen optie dan Natas!! :D

Vind het wel rot voor je zeg...voel je je al zo moe..
    Zal ook wel heel dubbel zijn kan ik me zo voorstellen.
    Aan de ene kant heb je er totaal de energie niet voor en kost het je veel meer dan je op kan brengen nu. Aan de andere kant heb je natuurlijk ook met haar te doen en zal je je misschien weer rot voelen omdát je het niet op kan brengen.

Kan het me een beetje voorstellen omdat mijn vader 15 jaar terug een auto ongeluk heeft gehad waarbij hij hersenbeschadiging op heeft gelopen. Misschien zou dat inmiddels grotendeels wel weer hersteld kunnen zijn, ware het niet dat hij zuipt als een ketter.
    Dus daar is hij inmiddels ook zo goed als dement door. Nu hebben wij niet zo'n sterke band met hem, hij was niet echt een leuke vader en altijd al gewoon niet zo'n heel leuke man.
    Maar het blijft tóch je vader en meestal, hij belt nogal vaak, kan ik het wel aanhoren, steeds die herhalingen inderdaad.
    Maar soms...als ik pms heb of gewoon nogal druk met de kinderen..:x
    Blijf dan maar eens aardig en geduldig..valt niet mee!
    Als ik me zo voel neem ik vaak de telefoon gewoon niet op. Is dan beter. Maar daar voel ik me dan toch ook wel weer schuldig over..;)
    Maar goed, dat drinken zal hij vast niet meer afleren op zijn leeftijd!

Leuke foto Cindy! Rosanne is zeker een flinke meid!
    Rosalie is ook zo lang. Ze zit flink boven het gemiddelde met haar lengte. Ze gaat eigenlijk alleen maar meer van de lijn af. Haar gewicht zit er juist net weer wat onder. Maar wel prima hoor.Ze is niet te licht. Gewoon lang en slank! ;)

Deel Deze Pagina