Haha...! Nee, mijn verloskundige bedoelde met haar uitspraak niet dat ik me helemaal ongans moest gaan eten aan zoute drop, maar ze wilde ermee aangeven dat ik het ook absoluut niet hoefde te laten staan...
@Cindy: Leuk om weer eens een foto van Rosanne te zien . Volgens mij is ze - net als mijn meiden - een goede eter hè? Ze ziet er lekker Hollands welvaren uit. Leuk jurkje heeft ze trouwens aan op de foto...
Tot nu toe wel Lola, ze was daarna gewoon weer aan het springen. Klaagde alleen soms over pijn in haar maag. Hopelijk blijft het hierbij want midden in de nacht vieze lakens met stukjes....
Ja, dat vind ik ook altijd zo zielig. Voor mijn kind, maar ook wel een klein beetje voor papa en mama. Meestal gaat het hier zo dat een van ons het zieke kind troost, eventueel wast en verschoont en de ander zorgt voor een schoon en fris bed. Dan nog even knuffelen met de zieke, die vervolgens haar schone bed in kan. En dan ben je zelf dus klaarwakker...
Ik las dat ze al met verlof gaat en dat ze er gemengde gevoelens over had. Heel de dag thuis met zo'n kleintje is natuurlijk ook best zwaar!
Cindy, wat is Rosalie al weer gegroeid zeg! Leuke foto van haar en oma samen. Natas, hopelijk slaat de floradix snel aan nu. Het is niet fijn om alleen maar moe, moe en nog eens moe te zijn, daar weet ik helaas alles van. Wat naar nu met je moeder. Haar zo te zien aftakelen is niet fijn. Onder normale omstandigheden niet, maar nu al je energie al opgaat aan pielemansje en je gezin is het helemaal moeilijk om daar mee om te gaan. Sterkte daarmee. Maar wat fijn om te lezen dat het nieuwe dieet Raisa zo goed heeft gedaan. Ik weet niet of je daar nu nog steeds mee bezig bent, maar betekent dit dat ze nu eventueel mag worden verscheept naar haar mogelijk nieuwe eigenaresse? Lotuss, ook bij jou al misselijke kindjes? Beterschap. Alyssa heeft vanochtend ook nog een stukje ontbijt naar buiten gewerkt. Kigt nu zielig met een erg wit smoeltje op de bank te hangen. Pittig trouwens, met je vader. Kan me voorstellen dat je hoofd er dan ook niet altijd naar staat om hem te woord te staan, maar ... voel je er niet schuldig onder hoor! Soms moet een mens ook gewoon eens even aan zichzelf denken in plaats van alleen maar aan anderen. Over Smoeltjes gesproken, hoe zou het met Smoeltje zijn? Anna's verlof al weer begonnen? Jeetje, ben wel lekker bezig zeg, helemaal overheen gelezen. Tijd vliegt. Lola, wat een geweldig winkeltje van de meiden zeg! Zouden ze hier ook wel leuk vinden, maar helaas helaas, daar hebben we in dit huis echt geen plek voor. Pink, hoe is het met je meid, trek je het allemaal nog een beetje?
Nou op dit moment is Rosanne echt geen goede eter, alleen als we een keer patat eten weet ze niet hoe snel ze bij haar stoel moet zijn. Normaal is het elke avond een geworstel om haar er in te krijgen en dan mogen we blij zijn als ze een hap er van neemt. Van de week hadden we bloemkool met een sausje en het enigste wat ze daar van heeft gegeten was het sausje. Vlees hoeft van haar helemaal niet, terwijl ze altijd het graag at. Tussen de middag eet ze gelukkig haar broodje nog wel, maar dan moet er wel kaas op zitten anders hoeft ze die ook niet en het liefst voert ze het brood zelf nog aan de hondjes. Nu kan ze wel wat gewicht missen dus maak ik me er niet zo druk over en zal vanzelf wel weer goed komen. Mijn vriendin haar kleinzoon heeft rond haar leeftijd precies hetzelfde gehad en die eet nu weer heel erg goed.
Hoe oud is de kleinzoon van je vriendin nu? Alyssa is nu bijna 5 en met haar is het soms nog steeds een ramp, dat avondeten. Al begint het de laatste tijd wel langzaamaan iets beter te gaan, laat ze zich steeds vaker overhalen om te proeven om dan verbaasd te zijn dat het best lekker is.
Hier eet Roosje ook niet altijd even goed. Ze wil wel alles proeven maar eet vaak niet zoveel. Toch haalt ze haar schade vaak later wel weer in. Maar in lekkere dingen heeft ze altijd trek! Ze heeft net een hele mooi kerstboom getekend! Vond het heel knap van zo'n puk van 3 jaar en nog geen 3 maanden! Zeg nou zelf, talentje toch?
Gisteren ben ik veel energie kwijt geraakt op kantoor (zo druk!), gisteravond heb ik energie verspild aan TVOH waar die krolse miep van een Jennifer Ewdinges toch weer door is (kan echt niet zingen), vandaag was Danique erg opstandig (slaapt nu even), ik heb hier net bijgelezen maar we gaan zo weer weg (ja ja, een wild uitje naar Ikea ) als Miepie wakker is geworden. Inez, ja het is nog steeds de bedoeling dat haar oude uitlaatster die nu in Bonaire woont Raisa overneemt. Dus hopelijk kunnen we haar in januari over laten vliegen, ik heb nu net de rabiesinjectie laten geven. Cindy, Danique eet ook een stuk slechter sinds een maandje. Nou at ze als een dijkwerker en gaat er meestal nog steeds wel wat in, maar de hoeveelheid is ongeveer gehalveerd. Hoort er idd bij denk ik. Ik vind het heel knap getekend Lotuss !
Yeps! Het witte ijzeren peuterbedje, matras, hoeslaken, een knuffel, 2 peuterstoeljes en grote + kleine opbergbakken.
Hey meiden, Hoe gaat het hier met iedereen? Lang niet bij kunnen lezen, internet lag eruit, vervolgens gingen we verbouwen en ohja tussendoor werken, slapen, eten. Ben erg moe, maar is ook mentaal want op prive gebied rommelt het enorm. Niet qua relatie, maar familie dingen die best wel heftig zijn. En ook op 't werk is het niet zo fijn, soms vraag ik mij serieus af waarom ik zo graag manager wil zijn haha. Heb inmiddels wel op het werk verteld, mijn contract is voor derde keer verlengd voor een jaar. Maar zit er heel erg over na te denken of ik wel hier wil blijven werken. Maar goed, momenteel kan ik toch niet iets anders gaan zoeken en ik besef me ook dat 't voor een deel ligt aan hoe ik zelf met bepaalde zaken omga en hoe ik erop reageer. Met zwangerschap gaat overigens wel prima, na 4 weken onverklaarbare bloedingen hield het ineens op. Begin januari krijg ik de 20 weken echo ( my god wat gaat het snel zeg) en hoe meer de datum nadert hoe meer ik hem begin te knijpen. Maar dat hoort nu eenmaal bij het zwanger zijn en kinderen krijgen....toch? En ik lees overal dat het eigenlijk nog niet zou kunnen, maar sinds een paar weken voel ik de kleine schoppen.. Sorry voor deze huge ego trip hihihi.
Kan je best al voelen hoor Smoeltje! Ik voelde het ook altijd veel eerder. Behalve bij Sophie maar toen lag de placenta ervoor. Dat wist ik natuurlijk nog niet gelijk dus ik maakte me toen best bezorgd omdat ik haar nog niet voelde. De anderen voelde ik rond de tien weken al af en toe. De eerste misschien iets later, dat weet ik niet meer zo goed, hij is al 20 dus tja... Fijn dat alles zo goed gaat met je zwangerschap en je geen bloedingen meer hebt! Je hoort het toch best vaak zonder dat er iets aan de hand is. Gelukkig maar! Minder dat het op je werk en prive niet lekker loopt. Kan je eigenlijk niet gebruiken he.. Jeeeej Natas! Onze kinderen slapen bijna allemaal gezellig in hetzelfde bedje! Leuk he...Danique in een groot bed!