35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O ja hoor, dat kan best. Ik voelde Emma al met 12 weken. Jasmijn voelde ik pas met 22 weken of zo. De placenta lag toen vooraan en ik wist natuurlijk ook nog niet wát ik moest voelen.

Fijn dat je zwangerschap tot nu toe verder goed verloopt, weet nog goed hoe serieus je dacht dat het afgelopen was.

Jammer dat je het niet zo naar je zin hebt op het werk. Ik ben zelf voorzichtig aan het kijken voor iets anders...

2. Plaats ook eens een foto van je grote kinderen, ik ben eigenlijk best benieuwd...

3. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Lotuss, ja van de oudste weet ik het dus ook niet meer...die wordt over paar daagjes alweer 20....zucht.
    Ok, dus ik ben niet aan het doorslaan ofzo, want voel het inderdaad al vanaf ong 11/12 weken en de laatste 2 weken sterk.

Ach wat trubbels betreft, aan alles komt een eind dus ook aan dit, denk ik maar zo.
    Net heerlijk op de bank 2 uur geslapen, ben echt heel erg moe. Zal het winterweer ook wel een rol in spelen en wat kan ik anders dan aan die vermoeidheid toegeven?

Lola, kijk jij uit naar een soortgelijke functie als wat je nu doet?
    En ben je gewoon toe aan iets nieuws of heb je het ook niet zo naar je zin?

Grappig dat Ikea bedje, waren van de week ook in de Ikea toen wees mijn man het aan als toekomstig bedje voor AM.

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Iemand trouwens nog recent wat gelezen van MissDaantje?
    Zag dat zij ook weer zwanger was, maar verder helemaal niets gelezen.

5. @Smoeltje: Ik zoek in principe naar een soortgelijke functie (salarisadministratie), maar dan niet langer binnen de accountancy, maar bij een bedrijf dat zelf de salarisverwerking doet. En dan het liefst gecombineerd met P&O-werkzaamheden. Ik wil graag wat meer gebruik maken van mijn kennis van het arbeidsrecht...

Nu kan ik bij het bedrijf waar ik nu werk ook wel doorgroeien naar de functie van adviseur en daar kan ik mijn ei dan ook in kwijt. Maar helaas gaat het niet zo goed met het bedrijf waar ik werk, dus vandaar dat ik voorzichtig alvast om me heen aan het kijken ben...

Heb jij ook al zulke grote kids :$? Grappig dat er dus enerzijds meiden hier schrijven die - even bot gezegd ;) - een tweede leg begonnen zijn, terwijl andere toen nog hun eerste moesten krijgen... :)

Wat Miss Daantje betreft: Zij heeft laatst haar blijde nieuws op het andere 35+ topic gepost, maar dat viel niet in goede aarde. Maar misschien vindt ze het wel leuk om hier mee te komen schrijven...?

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Smoeltje, leuk dat je er weer bent. Vroeg me al af hoe het met je ging.
    Fijn dat het met je zwangerschap zo goed gaat. Alleen naar dat er in de privésfeer en op het werk allemaal dingen spelen die niet zo fijn zijn.

Over het voelen van de kleine: bij zowel Alyssa als Yelina had ik een voorliggende placenta en Alyssa voelde ik met exact 16 weken en Yelina al met 11 1/2 week.

Natas, geweldig, Danique heeft nu ook 'het' bedje. Hoe vindt ze hem zelf?
    En hoe gaat het met jouzelf? Heb je vandaag nog een beetje bij kunnen tanken?
    Ah, de plannen met Raisa bestaan nog steeds. En al is afscheid nemen van je hondje niet leuk, ik vind het zo fijn voor je dat haar oude uitlaatster haar hebben wil en dat het er nu naar uitziet dat ze ook weg mag. Best prettig dat ze dan in ieder geval bij iemand terechtkomt die je haar toevertrouwen kan.

Lola, jammer dat het met het bedrijf waar je werkt niet zo heel erg goed gaat nu. Hopelijk trekt de economie nu eindelijk weer eens een beetje aan en heeft dat een positieve invloed op al het bedrijfsleven.

Lotuss, mooie kerstboom van je dochter, kunstenaartje in spé hoor!

Alyssa's kunstwerken beginnen nu ook steeds meer vorm te krijgen. Ze mag ook heel graag knutselen, freubelen en tekenen. Heeft ze niet van een vreemde. Vond dat zelf ook altijd erg leuk.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Lola , De oudste... oef, stuk! ;)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En de jongste zoon van 18...cute!;)

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Smoeltje, volgens haar banner is ze nu 12 weken. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of alles goed met haar gaat, heb haar een pb gestuurd want ik weet niet of ze nog erg actief is op zsp.
    Zou zeker leuk zijn, als ze weer eens mee ging kletsen hier!

10. Nou Lotuss, daar heb je goed je best op gedaan!
    Als ik 18 was, zou ik wel een beschuitje met hen willen eten... ;)

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahaha! Tja...kan me nog zó goed herinneren dát ik die leeftijd had...waar is die tijd toch heen gevlogen? Zó snel...;)

12. @Lotuss: Hoe jong ben jij eigenlijk en hoe oud zijn je jongens?

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lotuss, knappe ventjes, die zonen van jou. Als ik jaaaaaaren jonger was, nou, dan wist ik het wel! ;) :D

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zou inderdaad leuk zijn als MissDaantje en ook Diaantje natuurlijk hier (weer) zouden meekletsen!

Mijn meisjes werken met foto's maken altijd zo lekker mee. Euh, niet dus. Staat de ene er leuk op, heeft de ander wel een hand voor het gezicht. Maar vond het leuk om dit plaatje even te spammen!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Leuke foto Inez!

En Lotuss, je kan mooie kinderen maken zeg :D

Smoeltje, fijn weer wat van je te horen en te lezen dat het goed met jou en beebje gaat!

HET witte ijzeren peuterbedje staat nog in de garage in de doos hoor, dus Danique'je heeft het nog allemaal niet zo door. Het kamertje moet eerst nog gesausd worden en zo, hopelijk krijgen we dat tijdens Chris z'n kerstvakantie allemaal voor elkaar. Hij heeft vandaag de muren glad gemaakt en voorgestreken dus er is al wat voorwerk gedaan.

Ik heb tussen de gewone kind/hond/huishoudbedrijven door het huis in kerstsfeer gebracht. Ik zit eigenlijk net, ben helemaal kapot. Ga lekker naar m'n bedje toe en hoop dat Danique morgen een beetje wil uitslapen.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lola, de jongens zijn 18 en 20, pas geworden. Ik ben 42, woensdag as word ik 43. Ik was 22, bijna 23 toen de oudste geboren werd.

Leuke foto Dombo! Valt ook niet mee inderdaad, ze allebei goed op de foto te krijgen. Bij mij staat altijd het zweet op m'n rug als ik een portretje van hen samen wil maken.

17. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hallo allemaal,
    Hier ben ik ook (weer) even.
    Ben een tijd weggeweest omdat ik het zo druk heb met de tweeling.
    Had me even bij het oude 35+ topic gemeld maar dat viel niet in goede aarde dus ben toen maar helemaal gestopt. Ik kreeg van Lotuss een lief berichtje en nu meld ik me hier. Moet me wel van tevoren verontschuldigen want ik heb niet erg veel tijd om hier veel te zijn en op iedereen te reageren. Hoop niet dat jullie het erg vinden.

Tot snel!

Liefs, Daantje

18. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    dag allemaal,
    Even laten weten dat ik nog leef en af en toe wel lees wat jullie schrijven. Even geen tijd om bij te kleppen, sorry. Gelukkig is het bijna vakantie ;).

Mooie foto's zag ik voorbij komen, nu eens niet van lieve wichies, maar ook van knappe kerels ;). Haha, wel grappig hoor, lotuss, dat jij al zulke oude kinderen hebt. Pas maar op, voor je het weet, ben je oma ;).

Daantje, welkom hier. Ik heb nooit meegeschreven met het andere topic, dus ik ken je niet, maar dat verandert vast wel.

Natas, dikke knuf

Smoeltje, fijn je weer eens te zien en mooi dat het goed gaat.

en de rest moet het even doen met een zwaai en complimenten voor de foto's.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Daantje, daar ben je weer.

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vind het zo jammer dat het zo heeft moeten lopen op dat andere topic. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Hoe gaat het verder met jou, met de tweeling en met je zwangerschap?

Hinke, ook al druk, druk, druk. Nog even doorbijten dan maar en dan is het vakantie.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Oma, ja hahahaha! Zou zo maar kunnen Hinke! ;)

Heeey Daantje! Leuk dat je er al bent! maakt mij niet uit hoor, dat je niet veel tijd hebt, vind het al hartstikke leuk af en toe te horen of alles goed gaat!

Deel Deze Pagina