* Pink is boos.... grrrrrrr.... en zal het even uitleggen* Afgelopen woensdag heb ik kleding gekocht voor het kerstfeest wat mijn dochter morgenavond op school heeft. Nu is de trui te groot. (Toen ik in de winkel stond leek de trui mij wat smal en ik koos er voor om iets veiliger te gaan zitten en de 158/164 mee te nemen). Ik moest dus toch de 152 hebben. Dus ik vandaag pas tijd om heen te gaan (het is bij normaal weer een half uur heen en een half uur terug met de auto en bij dit weer dus wel een uur heen en een uur terug). Er waren diverse ongelukken gebeurd onderweg en ik zat dus al niet gemakkelijk in mijn auto... Maar goed.. Pink is stoer! Ik kon de kassabon niet vinden... waarschijnlijk ergens onderweg verloren. Nu weet ik dat ze dan bij C&A gewoon in het systeem kijken en de bon opzoeken als je de dag nog weet van de aankoop en ongeveer de tijd. En dat wist ik nog. Dus Pink in de auto en op weg. Aangekomen bij de C&A beweerde Miss Tut eerst dat ik het kaartje eraf gehaald zou hebben, wat niet het geval is geweest. Mijn dochter heeft hem thuis alleen maar even gepast. Verder dus niets mee gebeurt. Kwam Miss Tut ineens met dat zij niet in de pc kon kijken en dat de persoon die dat welk kon er niet was. Ik moest dus de volgende dag maar terugkomen want dan was die persoon er wel. Dat ik nu helemaal voor niets had gereden met alle risico's vandien interesseerde Miss Tut niet, want ik had gewoon eerst even moeten bellen....???!!!!!???? Ik hoefde alleen maar hetzelfde artikel, maar dan een maatje kleiner en zag het probleem dan ook niet zo. Opperde nog dat ze het gewoon zou ruilen gezien de weersomstandigheden, de risico's die hiermee gepaard gingen en het feit dat ik toch niet naast de deur woon dat ze een kopie van mijn id-kaart zou maken, mijn tel.nr. zou noteren en het artikel eerst gewoon zou ruilen en dan morgen de administratieve handelingen zou uitvoeren en indien er een probleem was dat ze mij dan kon bellen. Nee... kon absoluut niet... Het idee alleen al dat ik het voorstelde was te absurt voor woorden! Miss Tut moest zich aan de regels houden... niets meer en niets minder. En wat betreft de risico's in het verkeer was haar reactie dat ik dan maar goed moest uitkijken en voorzichtig moest rijden. Ik was er immers zelf bij.... DUHHHUHHHHH Maar goed.. nou kan ik dus morgenvroeg nog een keer daar naar toe rijden.... Dus Pink is boos!!!!!!! Kansloze winkel die C&A!!!! en een kansloos mens die Miss Tut.... Ik snap dat er regels zijn... maar jeemig... we zijn ook nog een keer mensen onder elkaar... Je kan toch wel ergens rekening mee houden en je kan toch wel een keer je medemens tegemoet komen... Zucht....
Pink wat een stomme trut daar zeg! Om iets te ruilen van maat. pffff maar ja wat kan je, je kan haar niet dwingen. Hinke, nog steeds erg druk met de studie begrijp ik. Succes ermee! Hopelijk is het jammergedrag tijdelijk. Hier ook een dametje die sneeuw even leuk vind, maar niet te lang en de handjes moeten vooral niet koud en nat worden.
Zeker stom Pink....zou je haar toch bijna over de toonbank willen trekken..:x Sophie vindt de sneeuw heel leuk! Zolang het niet op haar snoet komt tenminste...dat is vies! bah!
Hahaha! duidelijk Smerig Maar verder, zolang het niet in haar gezicht kwam, heeft ze heerlijk lopen banjeren en rollen. Gelukkig een waterdicht pak aan..
Wat een leuke foto's allemaal. Ik zal ook een duit in het zakje doen... Papa duwt Emma een heuveltje af...
Gisteren met mijn schoonmoeder en Jasmijn de stad in geweest, om haar nieuwe schoolspullen uit te zoeken: een tas, een lunchbox en een beker. Zoals het een echt meisjesmeisje betaamt koos ze meteen de serie van Disney's Princess uit. Had oma mazzel, want die was net leuk in de aanbieding. Dus mocht Jasmijn nog iets anders uitzoeken, voor haarzelf en voor haar zusje. En wat koos ze uit? Een logeerkoffertje van Disney's Princess... voor als ze bij Oma Stad (mijn moeder) gaat logeren . Voor Emma koos ze een houten etagère met taartjes uit, voor in het winkeltje. Ik vond het alleen erg jammer dat het weer begon te sneeuwen toen we net in de stad waren. Natuurlijk had ik de paraplu's in de auto gelaten, dus de capuchon maar opgezet. Wél geslaagd voor een paar hippe snowboots trouwens ! Maar ik had het mijn schoonmoeder graag gegund lekker op het gemak alle winkels in en uit lopen, snuffelend naar wat leuks. Maar dat doen we dan maar een volgende keer... *** Toen ik Jasmijn vanavond ophaalde van het kdv, was ze heel stilletjes. Ze zag er uit alsof ze ieder moment kon gaan huilen. Eenmaal thuis kwam het hoge woord eruit: ze ziet er tegenop om bij het (vertrouwde) kdv weg te moeten...
@Pink: Kan me wel voorstellen dat je geirriteerd raakte! Ik word zelf ook erg kriebelig van dat soort voorvallen. Enne... vind het leuk om kaartjes te krijgen. Maar ik zeg er ook eerlijk bij dat ik deze kerst al voor het 3e jaar geen echte kaarten meer stuur. Ik stuur nu iedereen een digitale, zelf gemaakte, kerstkaart. Het geld dat we daarmee besparen gaat naar een goed doel... @Annna: Hé, wat fijn dat je er weer bent ! Vroeg me al af waarom je niet meer kwam...
Nou Lola, in elk geval niet omdat ik de verhalen en foto's van Jasmijn en Emma zat ben. Sneu dat ze er tegenop ziet om het KDV te verlaten. Ik negeer het woord kaartjes omdat ik ze wel in huis heb, maar geen tijd vind om ze te schrijven. Nu ook niet trouwens want het is bedtijd!
Zo, ben ik ook weer eventjes na een paar erg drukke dagen. Heb wel een beetje bijgelezen, maar helaas niet alles onthouden. Pink, lekkere actie daar bij C&A! Wel een goede wetenswaardigheid dat ze eea in het systeem na kunnen kijken qua aankopen als je de bon om een of andere reden kwijt bent! Anna, fijn dat je hier weer bent. En al weer verlof. Wat gaat dat ook hard allemaal zeg. Nog een paar weekjes geduld en dan is brusje er. Lola, kan het me best voorstellen hoor, dat Jasmijn er best een beetje tegenop ziet om weg te gaan van haar oude, vertrouwde KDV. Maar je zult zien, ze zal het straks op school ook helemaal geweldig vinden. Natas, hoe is het nu met je? Merk je nu al wel een beetje verschil nu met die medicijnen? Wat een geweldige sneeuwplaatjes zag ik voorbijkomen zeg! Ziet er erg gezellig uit. Hier vinden de dames de sneeuw ook erg leuk, maar net als jullie kids niet voor lang. Alyssa is trouwens alweer ziek. Heeft al een paar dagen wat koorts en flinke hoofdpijn. Maar even in de gaten houden dus. Hoop dat ze woensdag wel weer opgeknapt is, want dan heeft ze zwemles, dat gaat nu gewoon door in de vakanties nu ze voor A gaat. Inmiddels ben ik het traject ingegaan voor wat betreft de onderzoeken voor ADD. Vorige week heb ik al te horen gekregen dat er inderdaad aanwijzingen zijn naar deze richting. Maar eerst nog enkele anderzoeken, waaronder een neurologisch onderzoek om andere dingen uit te sluiten. Ook waarschijnlijk nog een ECG. Ik zie wel. Het zorgt in ieder geval voor een voor mij iets te volle agenda. Maar goed, het moet nu even.
Dat wordt een drukke vakantie Hinke! Pink, wat balen zeg van die winkel. Sjonge jonge, wat een naar mens. Hahaha Lotuss, sneeuw op m'n snoet vind ik ook vies en bah Lola, wat een prachtig stel meiden in de sneeuw! Ah goshie, arme Jasmijn. Tis ook wel een hele stap voor die kleintjes hè. Inez, spannend die onderzoeken. Sterkte ermee! Nee ik merk nog geen verschil met de Floradix. Heb zelfs het gevoel dat 't slechter gaat, het huilen staat me vaak nader dan het lachen. Volgende week weer naar de VK. Mijn moeder heeft de uitslag van de MRI gehad : goed nieuws, geen Alzheimer of andere vorm van dementie. Maar wtf dan wel? Volgens neuroloog is er zeker wat aan de hand en gaat het niet goed, maar hij is uitgedoktert. De zoektocht gaat nu echt pas beginnen. Ondertussen kan mijn moeder in de auto de afslag naar mij niet eens meer goed vinden........ Tis heel dubbel want het is aan de ene kant goed nieuws, maar aan de andere kant zakt de moed ons in de moonboots. Tot slot nog even wat spam, nog meer zuurstokroze + winterwit, nu met streepjesbruin erbij
Jee Natas, dat is ook wat...het moet toch ergens vandaan komen zou je denken...?? Heel vreemd! Sterkte met de onderzoeken Dombo! En beterschap met Alyssa. Gaat opschieten nu he Anna! Die laatste loodjes kunnen best zwaar zijn! Kan het me nog goed herinneren.. @Lola Aaah...zielig he...is toch een hele stap voor zo'n kleintje. Komt natuurlijk helemaal goed maar is nu even moeilijk voor haar. Hoop dat ze er snel overheen is! Leuke foto's allemaal!! Pink, wij doen helemaal niet aan kaartjes dit jaar...heb er even geen zin in. Meestal maak ik een kaart en verstuur hem online maar dit jaar even niet!
Hi allemaal, even snel een berichtje voor de feestdagen van mij. Lees nog altijd mee maar vind/krijg weinig tijd om wat actiever mee te schrijven. Tijd voor mezelf is nog schaars op dit moment dus dat word gelijk het goede voornemen voor 2011, we zullen zien. Met Didi gaat het harstikke goed en is een pittige tante . Ze is wel heel gemakkelijk en is stukken minder "bewerkelijk" dan Nino was/is... Nino is nu al 8 jaar en lijkt nog groter met zo'n klein zusje erbij zal een paar foto's spammen. @de zwangeren, nog even volhouden ondanks vermoeidheid en andere kwaaltjes, is misschien wel de laatste keer, ik mis het dit keer niet, ons gezinnetje is compleet....geeft toch een hoop rust en vooral energie @Daantje, proficiat Lijkt me wel druk strakjes met een peuter tweeling erbij Allemaal sterke vrouwen hier8) @ iedereen: Leuk allemaal te lezen hoe jullie kindjes zich ontwikkelen en Fijne Feestdagen gewenst Bekijk bijlage 116382
Diana, leuk dat je met foto's even langskomt! Wat een schatje is Didi, mooie bruine ogen. En haar grote broer is nog steeds even blij met haar! Inez, jij ook weer even rustig aan doen dus. Beterschap voor Alyssa. Natas, dat is inderdaad dubbel nieuws. Want het is wel flink mis met je moeder. Bij mijn vader lijken de medicijnen trouwens aan te slaan, want we merken geen achteruitgang. Die situatie lijkt me op zich prettiger, hoewel we natuurlijk niet weten hoe het zich gaat ontwikkelen, net als voor je moeder. Ik hoop dat ze wat rust gaat krijgen als het straks wat langer geleden is dat je stiefvader overleden is. Spreken jullie zijn kinderen nog wel eens? Ik kan je vermoeidheid door je berichtjes heen lezen. En begrijp er momenteel alles van. Mijn agenda is gewoon te druk nu. En veel afspraken komen ook nog eens door de zwangerschap, VK, gyn, Mensendieck, kraamzorg intake, klossen halen. En of het gewoon met een dikke buik en een kleintje al niet veel meer moeite kost, kost alles nu nog meer moeite door de sneeuw. Als eerste al die extra kleren aan. Ik heb wel de luxe van een auto voor de deur, maar die staat toch 100 meter verder, tillen is beter van niet, dus ik heb de slee maar uit de schuur getrokken. Maar er lag ook weer nog meer sneeuw, dus de auto moest weer sneeuwvrij gemaakt worden. En thuiskomen met een kind wat door de sneeuw gewenteld is en koud vraagt ook weer een kwartier om alles af te pellen en op te warmen en drogen. Zo'n uitje als even naar de VK kost me gewoon vreselijk veel energie. Ik moet nog een aantal dingen buiten de deur doen vandaag, maar ik zie het gewoon niet zitten om dat te doen met Yara samen, de sneeuw die hier ligt is zo hoog dat ze gewoon zelf niet kan lopen. Vaak komt het boven haar knieën. Als het goed is kan ik straks wel wat regelen met de buurvrouw afhankelijk van hoe laat ze terug is. Haar grote kind van 10 komt ook wel eens bij ons als ze even zelf wat willen. Ondertussen heb ik hier een heerlijk spelend kind over de vloer, pop is net in bad geweest, uit en aangekleed en daarna moest ze teetun. Tekenen betekent dat, ben ik net ook achter. Die ga ik dus nog even niet op bed leggen zolang ze zich zo heerlijk vermaakt.