Ben ik weer heel even. Heb een beetje proberen bij te lezen, maar niet alles is blijven hangen. Sorrie, maar zag wel prachtige foto's voorbijkomen. Eens zien wat ik heb onthouden. Zag dat Natas weer even in de ziekenboeg was geweest, maar gelukkig al wel weer wat opgeknapt was. Nog steeds flinke zorgen om mams en een flink peuterpuberend Daniqueje. Pittig allemaal hoor. En ook al drukke dagen voor de boeg. Lieve Natas, probeer je in deze drukke dagen wel een beetje rust voor jezelf en je ijzervretertje te vinden? Lotus ook al een meisje in de ziekenboeg. Beterschap voor haar! Lola, allerlei toestanden met de BSO. Lastig hoor. Gefeliciteerd met de verjaardag van Jasmijn en wat is ze lekker verwend zeg! Diana, leuk dat je weer even langskwam en fijn dat het zo goed gaat met je kids! Anna, is inderdaad lastig doorkomen nu met die sneeuw. Al zonder hoogzwanger buikje, laat staan met. Gelukkig is het allemaal weer gelukt!
Hee 35+mama's, ik zie deze club nu pas geloof ik. Kletsen jullie al lang samen? Lijkt me gezellig om mee te kletsen, maar als jullie 'dicht' zijn is dat ook prima hoor.
Hier zit Alyssa nog steeds in de ziekenboeg. Geen verhoging of koorts meer, maar nog wel een last van hoofdpijn en een flinke stijve nek. Een kou in de nek noemde de vervanger van onze huisarts het. Warmhouden en wat kinderaspirientjes geven om te zorgen dat ze blijft bewegen. Dat laatste is moeilijk met een kind dat die pilletjes erger vindt dan de kwaal. Wil morgen nog wel even voor de zekerheid weer even bellen met de vervanger van onze HA om te informeren wanneer verbetering op zou moeten treden. Ze loopt al sinds dinsdag met een enorm scheef hoofd rond. Hangt bijna op haar schouder. Ze is erg bang voor de pijn wanneer ze gaat bewegen en daardoor wordt het alleen maar stijver en ben ik een beetje bang dat het van kwaad tot erger wordt zo.
Hallo wijffie, nee hoor, al kennen we elkaar hier al een paar jaar via andere topics, we zijn zeker niet dicht. Schuif gezellig aan! Wel leuk als je je nog even voorstelt. Ik ben Dombo en ik heb 2 meisjes van bijna 2 1/2 en bijna 5.
@Dombo: Wat vervelend dat Alyssa zo'n last heeft van haar nek . Je gaat er inderdad naar lopen, wat de klachten alleen maar verergert. Maar breng dat maar eens over op een 5-jarige...
Jeetje, vannacht is me hier toch een enorm pak sneeuw gevallen en het sneeuwt nog steeds. Heb serieus overwogen de meiden af te melden op het kdv. Maar ik moet naar de kapper en de nagelstudio en ik vind het ook weer net netjes om daar de afspraak af te zeggen. Dus toch maar mijn auto uitgegraven en gegaan. De meiden in hun skipakken gehesen. Dat was ook wel nodig, want Emma stond er tot ver over haar knieën in. Maar een lol dat ze hadden... Ik zie er ook de lol wel van in, al heb ik het gevoel dat ik de enige ben. Maar ik vind de wereld nu zó mooi, het lijkt wel een kerstkaart! Ik kan me dan eerlijk gezegd ook wel een beetje ergeren aan (oudere) mensen die al jaren klagen dat de winters de winters van vroeger niet meer zijn. 'In míjn tijd...' hoor je ze dan zeggen. En nu hebben we de winters van vroeger weer terug en is het wéér niet goed. Nou, ik schakel gewoon een versnelling terug (letterlijk en figuurlijk), doe voorzichtig aan en probeer er zoveel mogelijk van te genieten...
Welkom wijffie! Gefeliciteerd met je dochter Lola! Fijn dat (bijna)iedereen kon komen ondanks de sneeuw. Hier is niets meer gevallen..maar er ligt nog wel. Aan de ene kant vind ik het heel leuk, heb een slee besteld maar die is nog niet binnen. Dus wat dat betreft mag er nog wel wat vallen! Maar aan de andere kant kan ik de sneeuw niet door met de kinderwagen als er veel ligt en dat is wel weer lastig! Goed zo Natas! Knuf! Wat zielig Dombo, Alyssa haar nekje...hopelijk is het snel over! Beterschap! Rosalie neemt altijd braaf haar pilletje. Sophie heeft het nog niet door, dat ze zich er beter door gaat voelen en wil als ze zich niet lekker voelt niets innemen. Die krijgt dus een zetpilletje, onder vééél protest! Ik heb Roosje opgegeven voor de basisschool toen ze 2 was. Maar dat komt omdat ze naar het Montessori onderwijs gaat en ik met m'n zonen heb meegemaakt dat de oudste een halfjaar op een andere school moest omdat er nog geen plaats was. Hoewel ik toen dacht ik ruim op tijd was. Populaire school. Dus nu voor de zekerheid... Sophie heeft geen koorts meer gelukkig. Na 2 nachten is het over. Wel nog een gezicht vol snot steeds..
Hier is wel weer wat sneeuw bijgevallen, maar niet zo veel als bij jullie Lola. En ja, ook al ondervinden we er wat hinder van zo nu en dan, het is buiten prachtig, net een kerstkaart. Opgeven voor school hoeft hier in het dorp maar kort tevoren. Da's wel lekker makkelijk. Geen wachtlijsten hier. Alyssa begint gelukkig, welliswaar onder zachte dwang, weer wat in beweging te komen. Ik probeer haar te motiveren door te vertellen dat het cirucus morgen en het logeerpartijtje volgende week bij oma niet doorgaan als ze niet beter wordt. Het lijkt te helpen, want ze komt steeds meer uit zichzelf van de bank af om even met haar zus te spelen. Dat ze daar dan weer moe van wordt en er even van moet uitrusten vind ik niet erg, maar alleen maar liggen, daar word je echt niet beter van. Zo, ga dadelijk de meiden maar eens even in wat kleren heisen en even naar het tuincentrum om een kleinigheidje voor oma voor kerst te halen. Zijn we er meteen even uitgeweest. We zijn er gisteren trouwens toch nog even tussenuit geweest. We zouden met broertje, schoonzusje, vader en egaa naar Burgers naar de Winter pasar malam en aangezien we zelf een abonnement hebben, hadden we zoiets van, we gaan toch maar even. Als het niet gaat zijn we zo weer weg en snel weer thuis. Alyssa heeft er toch van genoten. Al hadden we wel wat bekijks met een bijna 5-jarige in de wandelwagen en een bijna 2 1/2 jarige er wandelend naast. Wij zijn eigenlijk alleen maar in de bush en de ocean geweest en hebben nog een kijkje achter de schermen kunnen nemen bij de Ocean. Het was echt mooi om te zien hoe ze dat allemaal doen. Daarna hebben we gezamenlijk een hapje gegeten en zijn wij weer op huis aan gegaan terwijl de rest weer snel achter de schermen ging kijken bij de Ocean en in de ocean zelf. Maar hoe dan ook, het was een geslaagd uitje, ondanks de stijve nek van dochterlief.
Mocht ik hier verder vandaag en van het weekeinde niet meer komen, allemaal hele fijne feestdagen toegewenst!
Gezellig! Tuurlijk stel ik me even voor. Ik ben Ilse en ben mama van Angelina van 3. Ik ben alleenstaand mama, sinds anderhalf jaar gescheiden. Wel redelijk goed contact met haar papa gelukkig. Ik werk 3 dagen in de week. Nog meer weten? Vanmiddag gaan we naar m'n ouders toe tm morgenavond, zondag is mn dochter bij haar vader en ga ik naar vrienden. Fijne feestdagen allemaal!
Ilse, nou euh, je pincode? Haha, nee hoor, grapje. Gelukkig maar dat je best een redelijk goed contact hebt met de papa van je meisje. Dat hoor je helaas vaak zo heel anders. Lola, het is inderdaad waar. De mensen die eerst het hardste riepen dat de winters niet meer zijn wat ze waren klagen nu het hardst. Al moet ik bekennen dat ik dat geglibber niet altijd even prettig en praktisch vind, geniet ik wel van dit prachtige, winterse landschap en doe ik buiten net als jij gewoon een tandje terug. Lotuss, gelukkig maar, Sophie geen koorts meer.
Nou haha, nou het leukste is dat hij het met ons nieuwe bed ongeveer net zo deed gisteren staat het klaar, moet de bodem een standje lager. pfffff zo ben je de hele dag weer bezig. Allemaal hele aangename kerstdagen.
Hier gisteren een hele drukke maar gezellig kerstavond gehad met de meiden van Chris + aanhang. Danique heeft heerlijk gespeeld met mijn stiefkleinzoontje Geno maar ze draaien op een gegeven moment allebei wel aardig door. De avond duurde ook te lang, heb om 24.00 duidelijk gemaakt dat zowel Danique als ik het niet meer trokken. Danique heeft vannacht veel gehuild in bed, we zijn er wel een keer of 6 uitgeweest. Op een gegeven moment wat pcm gegeven, ze klaagde over 'au' en wees daarbij haar hoofdje aan. Niet zo gek, gezien het gestuiter die avond met Geno. Vanmorgen heeft ze geslapen tot 10.30, nu ligt ze weer lekker te maffen. Wij gaan zo naar Chris z'n zus in Rotterdam, ben benieuwd of Danique dat gaat trekken. Ik heb gisteren op de trap bij een uitglijder mijn grote teen verstuikt, au! Mijn verschijning wordt er niet charmanter op, waggelend en strompelend Lola, van harte gefeliciteerd met Jasmijn!!! Ik vind al die sneeuw ook prachtig, al kosten sommige dingen meer moeite. Het 'kerstkaarteffect' is hier nu een beetje weg, maar er ligt nog genoeg. Op een school aanmelden...... jeetje, nog helemaal niet mee bezig. Inez, beterschap met Alyssa! Welkom hier Ilse!
Natas! auw,Nu je teen weer...het was genoeg weet je nog? Niet meer ziek worden en óók geen teentjes verstuiken.. Knuf! Hopelijk gaat het snel beter met je teen! Drukke maar gezellige dagen he. Gelukkig dat Danique wel lekker heeft uitgeslapen!
Hier ben ik ook even, tussen alle kersterigheden door Gisteren was het bij schoonzus heel gezellig, we hebben heeeeeeerlijk gegeten en Danique heeft zich super goed gehouden ondanks alle drukte met Geno en het slechte slapen van vrijdag. Heel geslaagd dus allemaal. Ze lag er gister wel pas weer om 23.00 in maar heeft tot 10.00 geslapen, dus wel slaapuurtjes kunnen draaien. We merken vandaag wel aan haar dat ze wat vermoeid is maar ze doet 't prima! Nu ligt ze weer in haar bedje, aan het einde van de middag gaan we koken bij mijn moeder thuis. En dan is het na 3 dagen ook echt wel klaar, helemaal klaar! Mooie kerstplaatjes! Ja jeetje Lotuss, je had er niet bijgezegd dat ik ook niet eens een teentje mocht verstuiken Het gaat gelukkig al snel weer beter maar vrijdagavond/zaterdagochtend dacht ik echt even dat ik ermee naar de HAP moest. Zo'n zeer! Janken van de pijn, au au au. Nu kan ik er alweer aardig op lopen, dus dat gaat snel.
Allemaal de kerstdagen weer overleefd? Leuk gehad? Hier is ook alles weer achter de rug, deze komende week heb ik nog vrij dus lekker leuke dingen doen. Kleintje vraagt elke dag om de kinderboerderij (is het nu kerstvakantie? Dan zouden we toch naar de kinderboerderij?), dus dat gaan we morgen maar s doen denk ik
Hier ook de kerst overleefd! We hebben 3 leuke maar drukke dagen gehad. Erg gezellig maar ben er nu wel klaar mee