35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Ik hoop voor je dat het voor maandag zelf nog spontaan op gang komt. Het is toch fijn als je in je eigen omgeving een groot gedeelte kan opvangen. Hoewel ik het toch wel erg fijn vond dat mijn vliezen in het ziekenhuis braken, was zelf verbaasd over de grote hoeveelheid vruchtwater en de troep hoefde nu niet door onszelf worden opgeruimd :) Sterkte in ieder geval met bevallen en hoop snel baby nieuws hier te zien.

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja ik had onderweg naar het ZH al twee doorweekte broeken. Gelukkig een heel lange wollen jas zodat niemand het zag. Daarna stroomde het er ook steeds uit ;) Binnen de korste keren waren all kleren vies, ook omdat ik moest overgeven.

3. Hoi meiden,

Drukke week achter de rug, veel overgewerkt: dinsdagavond, woensdag de hele dag en vandaag tot 13.00 uur. Heb vluchtig bijgelezen, want ik hoopte babynieuws van Annna te lezen. Maar haar uk zit (helaas) nog steeds hoog en droog in mama's buik...

@Annna: Ik duim voor je dat je ukkie zich voor maandag nog spontaan voor de uitgang komt melden! Enne... snel beter worden hè?

@Lotuss: Beterschap voor Roosje! Ik hou ook van Desigual, vooral voor Jasmijn. Maar ik heb er zelf ook een aantal kledingstukken van. Je kunt er ook niet te veel van kopen, daar is het te opvallend voor en lijken de dessins vaak te veel op elkaar...

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Even snel: Annna, sterkte! Ik duim voor je.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Inderdaad Lola, als je er teveel van koopt wordt ook Desigual weer saai! ;)

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jeeej! Net m'n duowagen verkocht van ABC design! Gebruikte hem niet meer, heb nu weer m'n roze Joolz met een buggyboard.
    En een mooie prijs voor terug gekregen ook!

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nog even een kort berichtje.

Lotuss, het is ook een mooie en unieke wagen. Ik ga het eerst zonder duowagen proberen met de kleine in de draagdoek. Hopen dat dat voldoende is. Anders zullen we toch moeten shoppen.

Yara is naar opa en oma. Ik was wel even emotioneel tijdens het afscheid. Straks is ze grote zus. Dan is ons kleine meisje echt groot ;)
    Ik hoop van alles, dat bepaalde dingen lopen zoals ik het wens tijdens en na de bevalling. Maar bovenal hoop ik toch gewoon dat het allemaal goed gaat en dat we allemaal gezond uit het ziekenhuis komen met ons nieuwe kindje.

Toch ga ik nog wel een soort bevallingsplan opstellen met mijn vriend. Vooral zodat hij ook weet waar hij zich aan moet houden als ik er even niet meer met mijn aandacht bij kan zijn. (of fysiek als ik weer naar de OK zou moeten voor de placenta).

Nou hopelijk kan ik jullie morgen al meer laten weten via SMS.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O Anna! Kan me voorstellen dat je emotioneel bent hoor!
    Ik wens je heel veel sterkte en een mooie bevalling toe, dat alles maar mag gaan zoals je wenst!

En een duowagen kan je tenslotte altijd nog kopen!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sterkte Anna, en heel veel succes!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, we denken aan je. Zet hem op en denk maar aan het prachtkindje dat je nu heel binnenkort op de wereld zult gaan zetten.

En het is niet meer dan logisch dat je toch even een paar traantjes moest laten omdat je je meisje achter moest laten. In goede handen welliswaar, maar toch ...

Lotuss, lekker zeg, dat je je wagen zo goed hebt kunnen verkopen.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben aan het duimen voor Anna!

12. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Ik duim alvast ook voor jouw dat jij niet overtijd gaat lopen.

13. Nog geen babynieuws van Annna helaas. Haar ukkie vindt het geloof ik veel te lekker in mama's buik...

Ik heb een behoorlijke stressvolle dag achter de rug. Het bedrijf waar ik werk is afgelopen week overgenomen door een ander bedrijf en vandaag kregen wij tijdens een landelijke bijeenkomst in Houten te horen wat de gevolgen ervan zijn.

Nou, ten eerste een mega reorganisatie. Onze nieuwe werkgever liet er geen gras over groeien door vanmiddag mede te delen dat wie boventallig werd verklaard tussen 19.00 ern 22.00 uur werd gebeld met het slechte nieuws. Ik zit dus al drie uur op mijn nagels te bijten van de zenuwen, maar het is nu precies 22.00 uur en ik heb nog niets gehoord.

Ben benieuwd wie morgen wel slecht nieuws hebben gehad. Het zal een rare dag worden...

14. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Jee Lola, dat is schrikken! Fijn dat jij mag blijven, maar het is niet leuk, zo'n reorganisatie. Minder leuke dag morgen, waarschijnlijk.

Anna nog steeds niets?

Hier goed nieuws: vandaag sollicitatiegesprek gehad voor interne vacature en vanmiddag werd ik gebeld dat ik het mag doen (haha, zo zei mijn rector het). Weet niet wat ik erover verteld heb, maar ik ga intensief samenwerken met m'n teamleider, vorm geven aan onderwijsontwikkeling in vwo-bovenbouw (haha, doe ik nu ook al) en word voorzitter van het mentorteam.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed nieuws Hinke, leuk!

Maar minder goed nieuws van Lola. Ik ga er even vanuit dat je niet boventallig bent verklaard, maar dit zal een hele nare sfeer op je werk geven de komende tijd. Chris heeft al 4 van dit soort 'slachtrondes' overleefd, geen pretje.
    Houten? Ook bij meneer v.d. Valk geweest? ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hinke, wat een leuk nieuws zeg, gefeliciteerd!

Lola, bij jou minder leuk nieuws. Gelukkig mag jij zoals het er nu naar uitziet blijven, maar de sfeer zal morgen en de komende tijd inderdaad op z'n zachtst gezegd niet geweldig zijn. Sterkte daar!

Hier heeft manlief ook diverse van dat soort 'slachtrondes' overleefd, maar het was onvermijdelijk dat ook zijn ontslag er aan zat te komen. Hij heeft nu vakantie en per 1 feb. WW.

Meiden, helaas nog geen nieuws van Anna. Zodra ik wat hoor zal ik het laten weten.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jaaa, babynieuws!!!

We hebben een tweede dochter, gezond, lief en mooi. Mama is super verliefd en Yara opgetogen. Bevalling ging heftig en snel. Placenta wel op OK verwijderd.

Liefs, Anna

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Anna, annaman en Yara,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!

Geniet van haar en van elkaar!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna's dochter heet Linde. Mooie naam hoor!

20. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Fijn om te lezen dat de kleine er nu eindelijk is. Van harte gefeliciteerd Anna, man en Yara met jullie dochter en zusje.

Deel Deze Pagina