35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh wat leuk, zo'n middagje met een vriendinnetje!
    Als het bij jullie net zulk mooi weer is vanmiddag als hier dan hebben jullie een topdag uitgekozen om naar een recreatiepark te gaan.

2. En Natas, alles nog rustig in je buik?

Steinerbos is het niet gworden vandaag. Vlak voor we wilden gaan, keek Roy even op de site om het adres te noteren en toen zag hij - op de homepage notabene :oops: - dat dit park pas op 23 april weer open gaat. Dus moesten we wat anders verzinnen...
    Dat anders werd de IJzeren Man in Weert, met in- en outdoor speeltuin Kinderpretland. Dat viel in eerste instantie nogal tegen, vooral het buitengedeelte (Kitskensberg in Roermond is vijf keer zo groot en kost maar €0,80 en de speeltoestellen waren slecht onderhouden) en binnen was het kleiner dan we verwacht hadden. Maar de apenkooi was echt super, want die was zó ingericht - met veel halve treden - dat ook Emma er zelfstandig in kon. En wat hebben de meiden een plezier gehad. Ze zijn zeker 50 keer van de hoge en snelle glijbaan geweest en waren op een gegeven moment echt kei moe.
    Op de terugweg nog even naar de Mac. Na de hamburger en de frietjes wilden we eigenlijk nog ijsjes bestellen, maar jeetje... wat was het in één keer druk geworden :confused: ! Daar gingen we niet op wachten, dus hebben de meiden thuis een raketje gegeten. Ook lekker...

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier nog alles rustig in de buik en ik vind dat wel even best.
    Ik ben zelf wat gammel (verkouden), Danique een beetje ziekies (verkouden, verhoging en wat uit haar doen) en Chris voelt zich ronduit belabberd (tegen griep aan).

Chris wil morgen aan het werk, veel deadlines met grote werkdruk en de bevalling staat natuurlijk voor de deur dus hij wil nog dingen afmaken. Maar ik vraag me af of dat gaat lukken.
    We hebben vanmiddag achterin de tuin gezeten, uit de wind was het heerlijk. Ik zat in m'n joggingbroek en een topje, zonnetjes was zalig warm. Chris zat in een dikke bloes + fleece vest + wintersjaal + winterjas en nog had hij het 'koud van binnen'. Klinkt niet goed, hij ligt nu op bed.

Gelukkig toch een fijne middag gehad Lola.
    Was het bij jullie ook zulk prachtig weer?

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Laat meneer Pielemans nog maar even zitten dan Natas!
    Het heerst als de pest, zoveel mensen hebben de griep!

Toch lekker zo'n dagje Lola!

Hier ook prachtig weer, maar ik moet zonlicht vermijden..heb een kuurtje! Gelukkig de laatste tablet vandaag. Toch zonde...

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah da's zeker zonde Lotuss. Mijn eerste kleurtje zit er alweer op, lekker hoor zo hangen in een tuinstoeltje.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Geniet er maar lekker van Natas!

Opa begint iedereen weer te herkennen gelukkig!
    Blij toe want dat is toch zo raar....

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Da's een goed teken, fijn!

Pielemansje zit nog in de buik. Hij heeft me vandaag nog een lekker laten genieten van het zonnetje, was heerlijk warm in de achtertuin. Danique was vandaag op het KDV, heb vanmorgen wat boodschapjes gedaan en vanmiddag weeer met m'n luie billen in een tuinstoel. Lekker rustig daggie dus.
    Met de ziekenboeg gaat het wel. Chris nog niet 100% maar hij is weer aan het werk. Danique snottert nog wat maar verder weer vrolijk (behalve nog steeds niet bij slapen 's avonds, dat is een drama).

8. Zó bizar...
    Vanmorgen ben ik met Emma wat boodschappen gaan doen in de stad en op de terugweg fietste ik toevallig door de straat waar mijn oma - ze overleed in 1997 - woonde. Exact op het moment dat we langs haar oude huis fietste draaide Emma haar hoofd en riep 'Oma!'
    En Emma kan absoluut niet weten dat mijn oma daar heeft gewoond...
    Na de booschappen wilde Emma zelf fietsen en tijdens dat rondje kwamen we drie keer langs de school van Jasmijn. De kleuters speelden buiten en tot mijn schrik zag ik Jasmijn alle drie de keren alleen lopen. Ik vond dat best sneu. Toen ik haar om 12.30 uur ging ophalen, heb ik haar juf dus even apart genomen om te vragen of dat altijd zo was. Maar gelukkig wist de juf me te vertellen dat Jasmijn juist veel met andere kinderen speelt. Wel had ze vanmorgen wat ruzie gehad met haar beste vriendinnetje Fay (die bij haar in de klas zit) en ook vertelde ze me dat kinderen op deze leeftijd wel vaker de behoefte hebben om eventjes alleen te zijn.
    Ik was eerlijk gezegd wel erg opgelucht. Stel je voor dat ik te horen had gekregen dat mijn lieve schattige oudste dochter altijd alleen is tijdens het speelkwartier...

9. @Natas: Laat meneer Pielemans dan nog maar even zitten tot het mooie weer voorbij is (tenzij je het zelf zat bent natuurlijk...), het is veel te mooi weer om in bed te liggen - al is het dan je kraambed ;).

Emma is flink verkouden geweest en hoestte 's nachts de longetjes uit haar lijf. Gelukkig hielpen de Balsoclase zetpilletjes erg goed. Helaas heeft ze mij een beetje aangestoken... :(

In het zonnige zuiden is het inderdaad ook prachtig weer. Zondag was het rond de middag ineens flink bewolkt, maar na een uurtje of twee was dat weer weg en scheen de zon weer volop.
    En vandaag is het ronduit schitterend! Qua temperatuur ook, want iedereen heeft de zomer in z'n bol en loopt zonder jas buiten... :)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat bijzonder Lola, hoe Emma reageerde bij het huis van je oma.
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakte toen je Jasmijn tot 3x toe alleen zag lopen. Zou ik ook doen.

Hier was het vandaag ook heerlijk warm! Ik ben met Danique en mijn zus twee uurtjes naar de speeltuin geweest (ikke op een bankie en mijn zus achter D aanrennend, hahahha). Danique in haar bloesje en ik lekker zonnen in een topje, zalig!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier BIB!
    Vandaag bij de verlos geweest, weer goed gekeurd. Volgende week, als Pielemansje zich nog niet heeft laten zien, niet naar haar maar naar het ziekenhuis voor ctg en echo (is normaal bij 40+ zwangerschap).
    Morgen even ochtendplasje naar HA brengen want de pijn in mijn onderbuik en de plasseritus zou ook een blaasontsteking kunnen zijn.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, pielemanske laat wel op zich wachten. Kom op kereltje, kom nu maar eens naar buiten om kennis te maken met je papa, mama en grote zus.

Hier is alles OK, maar ben even erg druk op het moment. Kom van het weekeinde langs om even bij te lezen. Maar voor een berichtje van Natas ben ik natuurlijk altijd bereikbaar!

Sterkte met deze laatste loodjes meid!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Als ik eraan denk om te sms'en stuur ik je een berichtje Inez!
    Maar ik zet het iig op facebook en hyves, daar kan ik nu vanuit m'n kraambedje op met m'n nieuwe smartphone. Lotuss zal vast zo vriendelijk willen zijn het dan ook hier neer te willen zetten :D

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vást wel ja Natas! ;)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zie je, ik wist wel dat je best aardig bent :p

16. Fijn! Want ik heb geen Hyves én geen facebook, dan hou ik helemáál geen tijd meer over...

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Is echt leuk hoor Lola! :D

Nou jongens, Danique had vanmiddag ineens 39.5 koorts. Eerst was ze verder nog wel redelijk, kaliber 'sesamstraat kijken op de bank'. Maar al snel stortte ze in, ze voelde zich behoorlijk beroerd (rillen, slapjes huilen, mama ik heb au). Ze is gelukkig snel in slaap gevallen, ik hoop dat ze zich gauw wat beter voelt.
    Maar zo lang zij ziek is mag Pielemans van mij even wachten.

Vanochtend nog even snel wat fotootjes genomen.
    Op de achtergrond de wieg voor meneertje Pielemans, die in onze slaapkamer staat. Daar hebben o.a. Chris, m'n stiefdochters, stiefkleinzoontje en Danique ook in gelegen.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nog eentje

19. Tjonge Natas, dat is een flinke toeter :)!
    Hoe gaat het nu met Danique?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, mooie buik hoor!
    Is Danique al een beetje opgeknapt?

Hier ook geen hyves en facebook. Begin ik voorlopig ook maar niet aan, anders kom ik helemaal niet meer achter die PC vandaan.

Hier blijft het druk, druk, druk. We zijn hard aan het werk in de tuin. We gaan wat vijvers verplaatsen, we hebben nu aan twee kanten van het huis vijvers, die gaan we nu concentreren aan 1 kant van het huis. Dus de komende tijd gaat hier flink wat grond worden verzet.

Ben ook nog bezig met de laatste loodjes voor de administratie tbv de belastingaangifte. Hoop dat het me volgend jaar wel gaat lukken om dat allemaal eerder af te krijgen.

Ben sinds een paar dagen toch aan de medicijnen voor ADD. We hebben toch een ritalinsoort gevonden waarin niet de stoffen zitten verwerkt waar ik overgevoelig voor ben. Ik zit op een vrij lage dosering en ben ermee aan het inregelen. Toch grappig om het verschil te merken. Ik kan nu ineens rustig iets afmaken zonder maar steeds van de hak op de tak te springen en overal een nog grotere chaos te maken.

Deel Deze Pagina