Hihi...gelijk heb je! Hebnet op Hyves al gereageerd maar wens je gewoon nog een keer veel succes! En nu heb je Pielemansje echt snel in je armen! XXX
Thnx! Nog een vraagske : kans is dus heel groot dat de baby geboren wordt als Danique vanavond in bed ligt, hetzij door de gebroken vliezen hetzij door inleiding. Ze weet natuurlijk al wel dat mama een baby in de buik heeft en dat die er nog niet uit is, enzovoort. Maar zouden jullie haar in detail voorbereiden? Echt zeggen dat morgen de baby er is?
oeioeioei Spannend! Wel heel fijn dat de VK vanavond de vliezen gaat breken. In het ZH willen ze liever dat alles gedurende kantoortijden gebeurd, maar de natuur verkiest meestal 's avonds of 's nachts. Voor jullie met een kleintje is het ook lekkerder zo. hmmmm best een beetje moeilijk om het Danique al zo te vertellen. Het zou ook zo maar kunnen dan dat je er morgenochtend niet bent. Of dat je hevig met weeën in bed ligt. Misschien kan je haar zeggen dat als ze morgen weer gaat slapen ze de baby ook een kusje kan geven. Kent zij Pielemansje al bij naam (of zegt ze ook gewoon Pielemans, net als wij ?) Ook lijkt het me goed te vertellen wie er morgenochtend is als jullie naar het ZH gaan. Dan is dat in elk geval geen nare verrassing. Maar meid, wat spannend!!!! Ik kom hier denk ik nog vaak even kijken vandaag. Niet dat je je verplicht voelt om je meteen te melden hoor! Heel veel succes en sterkte! En alvast welkom voor meneer Pielemans.
Zij heeft het over 'baby' Als het goed is dan is haar oppas (oudste dochter Chris) hier al als ze vanavond naar bed gaat. Of wij er dan nog zijn is de vraag, maar ik wil ook weer niet allerlei onrust van tevoren brengen wat misschien helemaal niet nodig is (zoals dat wij er morgenochtend misschien niet zijn).
Twee drukke dagen achter de rug en meteen veel geklets gemist. Alleen... het belangrijkste is er dus nog niet, maar dat kan nu dus echt niet lang meer duren. Bovendien is het vandaag een prima dag om te bevallen. Hier regent het behoorlijk... Vrijdagavond een kookworkshop gehad met collega's en gisteren een verjaardag van een nichtje. Baalde wel hoor, om met dat prachtige weer binnen te moeten zitten. Want de hele visite zat dus binnen in plaats van lekker buiten. Reden: mijn schoonzus en zwager moeten nog nieuwe tuinstoelen kopen... Natas: Veel succes vannacht en zet 'm op!
Oei spannend Natas ... Zelf zou ik Danique er wel op voorbereiden, niet uitgebreid in detail, maar wel dat je naar het ziekenhuis gaat en dat daar de baby geboren gaat worden. Ze begrijpen meer dan je denkt. Alyssa hebben we het toen wel verteld en zij pakte het heel erg goed op en vond het erg leuk en spannend allemaal. Zeker omdat omi en tante Roos op kwamen passen. Die baby was op dat moment maar bijzaak. Ah Lotus, Roosje heeft dus ook last van faalangst. Ik was zelf ook wel onzeker vroeger, maar niet zo erg als Alyssa dat ik daardoor gewoon bij voorbaat al dingen niet durfde te doen. Maar goed, ze zal er vast overheen groeien. Anna, hoe gaat het nu bij jullie? Is de rust weer een beetej teruggekeerd en heb je al een beetje een ritme gevonden?
Ah gats Lola, da's balen om dan binnen te moeten zitten. Wat een super leuke foto's Inez! Alyssa herkende ik zo, maar wat is Yelina veranderd zeg. Twee knappe meiden! Denk dat we idd maar een beetje in het midden gaan zitten met Danique dingen uitleggen. We hebben net tijdens broodje eten even aangehaald dat de baby in mama's buik nu wel snel zal komen. En gezegd dat na haar middagslaap Chris z'n oudste dochter weer met haar komt spelen. Zo maar stapje voor stapje doen.
Je haalt de woorden uit mijn mond, Natas! Yelina heeft ook al lekker lang haar, Emma heeft echt nog zo'n baby'kapsel'...
En toen werd het stil... oei oei wat spannend te weten dat Natas aan het bevallen is. In welk stadium het nu ook is. Leuke lieve meiden Inez, inderdaad, de volle bos van Yelina viel mij ook al op. Inderdaad vervelend die faalangst, zeker als daardoor dingen niet gedaan worden. Hopelijk groeit ze er inderdaad snel overheen. Lijkt me leuk om morgen wakker te worden met babynieuws
wow, een dagje niet lezen is drie pagina's missen en dan alles doorlezen in de hoop dat Pielemans z'n ware naam bekend is . Zet 'm op, Natas! Ik hoop dat je morgen nieuws hebt.
Ik kwam stiekum op het werk even spieken of er al nieuws van meneer Pielemans is, maar hij houdt het blijkbaar nog even spannend...
PIELEMANS IS GEBOREN!!! Van hyves afgeplukt: Daar issie dan : Quinten Christiaan Triebels!!! Geboren op 3 april om 19.25 uur, na een stormachtige bevalling van 3 uur, 3990 gram, ongeveer 55 cm. We maken het goed, borstvoeding gaat al lekker, Danique is heel lief voor 'kinten'. xxx
EINDELIJK... daar was hij dan! Quinten, welkom op deze wereld! Natas, Chris en Danique: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje. Geniet van jullie gezinnetje...
Grappig... bij de september-2008-mama's heeft Quinten een paar weken geleden een zusje gekregen. Haar naam is... Danique!
Ook hier welkom Quinten. Er gaat vast veel over je geschreven worden hier. Natas en Chris succes met het pieleke. En Danique lekker kroelen Die namen passen ook serieus goed bij elkaar!