haha, ik hoef soms ook maar aan mijn kinderen te denken en ik lek. Zeker als ze me vragen over mijn kinderen. Ook als ik aan Yara denk dus. Misschien moet ik op me werk maar iemand regelen die me vraagt over mijn kinderen ipv te sprayen. Oh ja, de spray is alleen via de huisarts te verkrijgen en de apotheek heeft ze soms niet op voorraad omdat ze gekoeld bewaard moeten worden. Misschien is dan even bellen handiger. Gebruik je de drager al wel eens? Ik ben benieuwd of het je bevalt. Ik pak zelf toch sneller de draagdoek op dit moment.
Meiden, net laatste visite de deur uit. Vanaf half 11 vanochtend, dus deze dame is op. J is heerlijk verwend en heeft genoten, zal morgen even foto's bekijken en even een paar in album plaatsen. Bedankt allemaal voor de felicitaties en ben benieuwd hoe J morgen is. Meestal kun je het de 1 of 2 dagen erna wel merken, maar hij is ook maar 1x per jaar jarig. Ik ga nog even wat lezen en dan straks slapen. Oh, waar ik nu last van heb (gisteren en vandaag) echt van die pijnlijke steken in mijn borsten. Heb ik normaal alleen maar last van net voor NOD als ik zwanger ben. Maar ik vind het nu toch wel heel erg vroeg.
Even snel, want het is eigenlijk al weer veel te laat voor mij! Jomi, gefeliciteerd met je grote kleine man, fijn dat hij zo heeft genoten. En spannend, nu al steken in je borst. Wie weet ... Da's vrij hoog, je bloeddruk. Heb hem zelf ook jaren lang zo gehad, maar tegenwoordig zit hij vrij laag voor mijn doen, soms zelfs op maar 110/70, welliswaar mede dankzij de bloeddrukverlagers, maar toch. Ben dat helemaal niet zo laag meer gewend. Anna, al weer aan het werk. Leuk, maar zal ook best wel pittig zijn. Lotuss, wat leuk, van die foto's. Je maakt ook echt mooie foto's. En wat fijn dat jouw meisjes ook zo lekker meewerken dan. Is hier wel anders. Natas, jammer dat het met het kolven nog niet helemaal wil lukken. Nou, ik sluit maar snel af, hoogste tijd om naar bed te gaan. Wel te rusten!
Meiden, ik ben verdrietig. De vader van een vriendin van mij is vandaag overleden, 63 jaar aan longkanker. 2 weken geleden dachten ze eigenlijk nog maar net dat het niet goed ging komen. Hij lag toen al veel op bed en nou is ie er niet meer. J was wel wat onrustig/huilerig/boos zeg maar, maar eigenlijk ook wel logisch na zo'n drukke en spannende dag voor hem gisteren. Ik sluit nu voor vanavond af, welterusten meiden.
Jomi, alsnog gefeliciteerd met de kleine man! Vervelend dat je na zo'n fijne mijlpaal meteen slecht nieuws krijgt van een vriendin. Ik ben trouwens erg moe van de twee dagen vroeg op staan en werken. Ik hoop dat het een kwestie van wennen is. Maar goed, nog 6 weken en daarna is het weer vakantie. Wij hebben een gezellige dag gehad, met dit lekkere weer op het bootje vlakbij ons. Yara was weer in een hele gezellige bui. Heerlijk is het dan zo'n dreumes om je heen. Ik hoop dat het nog lang duurt, die goede buien. En Linde is vanavond zo lekker aan het slapen naast mij op de bank. Toch ook een stuk gezelliger dan het huilen wat we gewend zijn.
Wat een naar bericht Jomi. Rotziekte, de vader van een vriendin van mij ligt ook zo slecht. Fijn dat de verjaardag wel geslaagd was. @Dombo, bij willen ze ook niet altijd hoor. Het heeft een poos geduurd eer Roosje wilde poseren en het mag ook niet te lang duren. Sophie is ook nog te klein hoor, dat gaat soms goed maar niet voor lang. Ja, als ze rond mag spelen vind ze het wel leuk. Zo gaat het dan ook meestal. Het moet wel leuk blijven voor ze. Fijn dat Yara in een betere bui was Anna! Houden zo! Sophie was ook niet in een al te beste bui vandaag. Verjaardag bij m'n zusje waar veel, voor haar, vreemde mensen waren. Zodra ze moe gaat worden gaat het dan mis. Alleen op schoot hangen, dreinen, huilen om niets en ook niet ophouden... pfff...schaam me dood als ze zo doet. Vind ze niet leuk, verjaardagen maar ja, heeft ze pech want dat zal toch wel eens moeten! Ach ja...zal ook wel weer overwaaien!
Kreeg net bericht dat ze morgen een top en een rok opsturen die ik op de foto moet zetten... ze zoeken een stoere look. Komt goed uit want Sophie is lekker stoer! Spannend! Zal best wel gaan lukken maar toch anders als je ineens een opdracht krijgt. Komt mijn faalangst om de hoek kijken. Maar schijt...ik ga het gewoon doen! Heb laatst deze gemaakt van haar, die vind ik zelf zo leuk! Gekke griet..
Hallo allemaal, Even melden dat ik af en toe wel meelees, maar me niet de tijd gun om te antwoorden. En dan wordt antwoorden eigenlijk steeds lastiger, want waar moet ik dan beginnen? Hahaha, dom hoor, ik kan dus maar beter niet stiekem komen gluren hoe het met jullie is. JoMi, welkom hier en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. En sterkte voor jou en je vriendin. 63 is echt nog jong en dat het dan zo snel gaat, lijkt me moeilijk. De rest: ik zwaai! Hier druk met trouwen en examens en afstuderen. Waaaah. Ik houd van deadlines, heb ze ook nodig, maar het wordt nu eeen beetje veel van alles tegelijk. Maandag ambtenaar over de vloer, gister dominee en vandaag fotograaf. Examens van m'n eigen leerlingen nagekeken en gister ingeleverd, kreeg meteen een stapel havo-examens van een andere school om ook nog even na te kijken. Ik ga ervan uit dat ik die stapel morgen doorgewerkt heb en dan mag ik gaan bellen. En dan krijg ik nog een stapeltje vwo-examens van een andere school. Vrijdag bewaar ik voor de studie, anders komt dat niet goed. Ik heb af en toe het idee dat het niet opschiet. Gelukkig (ahum) mag ik deze week veel doelloos voor me uitstaren in een gymzaal met zwoegende leerlingen, dus heb ik alle tijd om een paar dingen even goed te overdenken. Vanmiddag zat ik er van 14.15 tot 16.30 uur en ik heb wel wat ideeën gekregen waar ik verder mee kan. Maar ja, nu moet het nog op papier, naja, in de computer. Vrijdag dus maar weer een dagje tikken! Groetjes allemaal en sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos! Nog een lief verhaaltje: Mariëlle heeft een deken met Winnie, Teigetje en Knorretje. Laatst ging ze mij vertellen wie er allemaal opstonden en toen vroeg ik: "En wie is dan de liefste?" Ik verwachtte dat ze Winnie zou zeggen, maar ze zei: "Mama". Aaaaaaaaaaaaaah. En dat na een weekend dramapeuterpuberteit! M'n dag was weer goed.
Anna, ik kan me voorstellen dat je flink moet wennen aan weer werken. Lotuss, die foto-opdracht gaat jou wel lukken! Ah Hinke, dat is zeker schattig zeg. Hoera, Quinten heeft vannacht van 00.00 tot 06.00 uur doorgeslapen! Voor het eerst niet om 02.00/03.00 én rond 05.00/06.00. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Straks nog even voeden en dan weer lekker slapen want ik ben zo vreselijk moe. Ben ook al bijna 2 weken aan het hoesten, af en toe stik ik er zowat in.
Druk druk Hinke! Het is je vergeven hoor, je verwaarlozing van ons! Sterkte met alle drukte en wat een schattige opmerking van je dochter! Bedankt voor je vertrouwen Natas, dat is lief! Niet dat er nou zoveel vanaf hangt maar ik wil het wel gewoon goed doen. Wat lekker dat Quinten heeft doorgeslapen! Wat een luxe dan ineens he... Hopelijk is dit het begin, en gaat hij nu veel vaker doorslapen. Roosje is 's nachts ook droog nu. Knappe meid, ze wordt groot! Heb ook een uitnodiging van de juf van de basisschool gekregen, dat ze mag komen wennen binnenkort. Ze gaat in september naar school maar de vakantie zit er natuurlijk tussen. Spannend!
Jomi, wat een naar bericht over de vader van je vriendin. Sterkte! Anna, dat zal inderdaad wel weer even wennen zijn, weer aan het werk. Maar ook wel weer leuk denk ik. Hinke, het is je vergeven hoor, maar ... wel blijven komen en blijven posten hoor! Het is nu zeker even druk en hectisch voor je, maar nog even doorbijten en dan is het zover. Je gaat vast een geweldige dag tegemoet. Natas, heerlijk, zo'n eerste nacht doorslapen. Hoe is het vannacht gegaan? En hoe is het nu met jouzelf? Lotuss, wat spannend, die opdracht. Maar wel heel leuk en gezien de foto's die je hier altijd laat zien moet je dat vast wel lukken! En spannend zeg, afspraken maken voor Roosje om proef te draaien op de basisschool. Kleine meisjes worden groot. (zucht ...) Hier is het ook druk, druk, druk. Lees wel mee, maar reageren lukt helaas niet altijd. Yelina is weer ziek. Heeft net vorige week een AB kuurtje afgerond en eergisteren werd ze, volgens mij ijlend, wakker van de koorts. Ze zag allemaal dingen die er niet waren en zo schokkend hoog was haar koorts nu ook weer niet. 'maar' 39. Maar goed, ze was er wel even beroerd van. Vandaag heb ik haar maar even thuisgehouden van het KDV. Gisteren ging ze na een dag waarop ze zich nog lang niet lekker voelde nog met 38,2 naar bed. Nu nog niet gemeten, maar ze is nog niet helemaal opgeknapt. Hoewel ik hoop dat ze nu voorlopig niet meer ziek wordt ben ik maar begonnen met het bijhouden van een koortsdagboekje. Dan heb ik in ieder geval iets om op terug te vallen als ik naar de HA ga. Vanmiddag uit school gaan we naar Venray (lekker in de buurt maar niet heus ) om daar te kijken voor een nieuwe mountainbike voor mij. Daar is een zaak die erg goed afgestelde fietsen voor een beperkt budget verkopen. Vorig jaar heb ik het (mountain)biken weer opgepakt. Ben toen steeds op de verharde weg gebleven. Maar na een paar keer wat MTB tracks in het bos te hebben gereden is het 'trackvirus' helemaal toegeslagen. Mijn oude bike is niet zo geweldig en komt daar veel voor tekort dus vandaar een nieuwe. En over 2 weken doe ik mee aan een MTB clinic in Velp. Daar leer je wat meer technisch rijden en er is nog een mini workshop onderhoud. Lijkt me erg leuk.
Het was hier om 06.06 voedertijd, yeah!! Zelf voel ik me bagger, ga een afspraak maken met de huisarts want nog ff en ik heb m'n longen eruit gehoest. Ik moet echt nodig aan de buikspieroefeningen, mijn buik is in verhouding met de rest echt erg. Ik ben nog zo'n 5 kilo zwaarder als voor de zwangerschap maar daarvan hangen er 4.8 op m'n buik. Puilt helemaal uit, bah bah bah. Qua kont en benen heb ik maat 38, qua buik 42. Ik háat buikspieroefeningen Jeetje Inez, wat naar dat Yelina alweer ziek is. Stoer, mountainbiken!! Roosje alweer bijna naar de basisschool!
Komt wel goed Natas! Het is balen natuurlijk maar je bent nog zo kort geleden bevallen. Als je nagaat dat je lijf er twee jaar over doet om te herstellen... En die paar kilo's raak je ook wel kwijt, zijn er maar weinig, netjes hoor! He lekker....weer doorgeslapen! Jammer dat je je zelf zo rot voelt alleen..
Natas, supermannetje heb je daar dus. En voor jou beterschap. En die buik, dat komt vast wel goed! Yelina heeft de zesde ziekte. Sinds gisterenavond zit ze helemaal onder de uitslag. Heeft deze keer dus niets met de amandelen te maken. Gisteren toch maar weggegaan om de nieuwe bike te halen. Ben er helemaal blij mee. Toen we thuiskwamen eerst de kids op bed gelegd en daarna nog even lekker een uurtje gefietst. Dat was wel even wat anders dan met de oude. Nu nog 'even' mijn fietsconditie verder opbouwen voor de clinic over 2 weken, maar dat komt vast wel goed.
hoi, ik zit nu met een kind op de arm er komt vast niet veel van schrijven, maar ik heb bijgelezen. Die Kilo's valt best mee Natas. Ik zit ook nog een kilo of 5 boven mijn gewicht van voor deze zwangerschap. En die zitten vnl op de buik, maar ook billen en bovenbenen en mijn taille is wel weer slank, dus het lijkt wel weer wat. Ben een echt peertje. Jij moet nog even wachten misschien met de oefeningen. Je moet daar zeker niet te snel mee beginnen. Fijn dat Quinten mooie nachten maakt. Ik ben er tenminste erg blij mee als Linde rond 6 uur komt. Met een beetje geluk slaap ik daarna weer als ik niet moet werken. Van het vroege opstaan voor het werk wordt ik pas echt moe. Voor de kilo's hoef ik trouwens niet veel moeite te doen, ik zit nu net nog frustratie weg te eten met chocola. Niets ernstigs hoor, ben gewoon moe. Ik zou een ochtendje wat met mijn moeder winkelen, maar echt relaxed was het niet omdat er tegelijkertijd nog het een en ander van me verwacht wordt; vroeg terug zijn omdat vriend ook nog weer wat moet doen, Linde drinkt natuurlijk bij me, misverstand over waar wij zouden lunchen en het flesje van Linde, die dus na een 5 uur wel honger had. Maar in elk geval heb ik mijn verjaardagskado van mijn ouders en mijn moeder heeft ons kado. Lotuss, je foto's komen zeker vast goed. Ze hebben je werk toch al vaker gezien en kennen je stijl en kwaliteit. Inez, lekker dat je zo veel energie hebt nu. Stukken beter dan eerder toch!?!!! Jammer dat Yelena weer ziek is. Is dat een eenmalige, of terugkerende ziekte. Ik ben er nog niet erg ervaren in. Hoe gaat het eigenlijk met je webshop? Hinke, zet jij 'm op met je eindstuk. Wat fijn dat jij de liefste bent! Daarmee kan je er weer tegen aan natuurlijk. Hier eigenlijk al een maand of twee weinig peuterperikelen. Soms neigt het wel die kant op, maar ik kan het dan snel weer om draaien. We hebben wel al een paar avonden een meisje wat erg laat pas gaat slapen. Ik denk dat we het te druk of te laat gemaakt hadden voor het slapen gaan. Nu bijvoorbeeld ligt ze nog te kletsen in haar bed, straks wordt het vast weer roepen. Jomi en Lola, hoe gaat het met jullie? Welke vakantieplannen hebben jullie allemaal trouwens?
Oh, moet ik nog even wachten met de buikspieroefeningen??...... wat naar nou!! Op zich vind ik die 5+ kilo niet zo erg, maar als ik ga afvallen gaat het als laatste van m'n buik en daar baal ik van. Ik heb tussen Danique en Quinten in een tijdje 58 kilo gewogen (met 1.72 lang), toen was m'n buik OK maar had ik helemaal geen kont meer. Chocola, blijft errug lekker! Ik heb de hele dag en avond nog steeds ongelovelijke honger. Denk ook wel dat het een beetje frustratie-eten is, want ik kom helemaal niet meer een beetje aan mezelf toe en dat heb ik wel af en toe nodig. Ik hou me in met maar door blijven eten, maar moet daar wel flink m'n best voor doen. Hier gaat het ook een stuk beter met de peutperikelen. Danique was vandaag niet helemaal lekker dus snel huilen, maar ze zit wat peuteritus betreft beter in haar vel de laatste dagen. En met Quinten gaat het ook beter, het inbakeren in de Pacco had dezelfde dag al effect. En ik hou de regelmaat wat meer in de gaten, daar was ik te makkelijk mee. En jazeker, ik ben erg blij met een voedertijd van 06.00! Als ik straks weer ga werken is dat ietsje minder, net ff te vroeg om er daarna al uit te gaan maar te laat om weer te gaan slapen. Maar nu slapen we na de slok nog heerlijk een uurtje of 2 verder. Vannacht kwam ie wel weer om 04.00 maar dat kwam denk ik omdat hij om 23.30/24.00 slecht had gedronken. Vakantieplannen : wij hebben 3 weken vrij in september (dan zijn mijn collegaatjes weer terug, hebben allemaal schoolgaande kinderen). We willen dan wel even weg, maar dit keer niet zeilen in Turkije. Met de auto, Frankrijk of zo, zeer kindvriendelijk, een huisje ergens of een mobil home op een camping. We zien wel tegen die tijd. Inez, is Yelina weer beter?
Hallo 35+ mama's, Tijdje terug dat ik hier meegeschreven heb, of te druk of geen zin om te forummen etc. Maar ik wilde even vertellen dat ik afgelopen dinsdag na een wederom mooie en snelle bevalling ben ik de trotse mama van een heel lief en klein meisje. Deze was net als haar grote broer en zus ook ook erg snel, na drie persweeen was ze er al hahaha. Het herstel gaat ook voorspoedig dus dat is ook mooi meegenomen. Is wel af en toe wennen met zo'n kleintje erbij, dan merk ik ineens hoe AM gegroeid is. De naam vermeld ik even niet hier op de site, initialen zijn NA. Maar als je even een pb stuurt dan laat ik het weten. Groetjes
Smoeltje, van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Leuk dat je het ons laat weten. En ja, natuurlijk ben ik nieuwschierig naar de naam. Heel veel geluk!