35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Deze moet ik ff spammen........ smelt!!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En dit lekkere bekkie!

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee, ik heb deze zelf niet maar ik had even voor je gegoogeld.
    Weet niet of het vanaf vier jaar is, meestal pas ik de teksten zelf wat aan als ik denk dat ze het nog niet helemaal begrijpen.
    Ik doe dat zelf vaak met de meiden, boekjes kopen die aansluiten op hun belevingswereld. Zo heb je een serie van 'de kleine prinses' van Tony Ross. Ook zo leuk! Gaat echt over de dingen die peuters bezighouden. Zelf doen, stoppen met speen, verhuizen, bang in het donker en nog meer.
    Gelukkig dat ze er al een beetje aan begint te wennen.
    Bij mij slapen ze overal doorheen, zelfs door het vuurwerk op oud en nieuw. Maar Sophie was net wel bang omdat haar rolgordijn bewoog door de wind toen ze wakker werd uit haar slaapje. Brullen! Weet ze veel dat de wind dat doet...;)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat een lieve foto's!!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O, ik zie dat het boekje geschikt is voor 0-6 jaar. Staat bij product informatie bij Bol.com

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Als het wat harder waait en de wind staat op Danique's raam dan doen we het raam dicht, anders hier ook brullen ;)

In de tekst bij Bol.com stond 4 jaar, vandaar.
    Maar ik moet es wat meer met boekjes doen die aansluiten bij wat ze beleeft, dat is wel een goeie van je. Op de een of andere manier zit dat er bij mij niet in.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #1327 Annna, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
    Herinneren jullie mij nog?

haha, gelukkig kan ik het hier in het topic wel even bijlezen, hier wordt niet al te veel gekletst. Ja, wat wil je oude dames, die willen werken en kinderen hebben en willen er ook nog jong en fit uit zien, dus die gaan vroeg naar bed enzo...

pfff Natas, ik doe met je mee hoor. Zullen we een dikke buikenclubje oprichten?

Ik heb het precieze een beetje verdrongen geloof ik, maar laatst dachten twee mensen op dezelfde dag dat ik zwanger was.
    Het grappige is dat ik echt niet meer kan herinneren wie en waar dat nou was................................................................

Shit, ik hoop dat ik niet al dement raak.
    (zonder grapje, ik vergeet heel veel sinds een paar jaar) Ik zoek me suf naar sleutels en als ik de kolf meeneem naar mijn werk vergeet ik standaard wel iets lijkt het). Nu dacht ik weer dat ik vandaag mijn laatste werkdag had. Blijkt dat ik vrijdag ook moet werken.:$:(
    We hadden juist afgesproken dat mijn vriend die dag toch ook maar zou werken omdat hij nog veel moet doen voor de vakantie en hij nu twee daagjes in Duitsland is.

Maar goed, laat ik daar maar niet over verder gaan. Het probleem met tijd vinden voor fysio herken ik ook maar al te goed. Misschien moet ik het straks in de vakantie maar proberen op de vrijdagen. Hoewel dat er ook maar 2 zijn, bedenk ik me. Mijn nek gaat wel ietsje beter, maar aan de ene kant zit het toch nog helemaal vast.

Ik zie trouwens een leuke nieuwe banner van Natas en nog meer leuke spam. Die lach van je mannetje is heerlijk he! Zo mooi en fijn om je kindje lekker naar je te zien lachen.

Linde is gelukkig ook zo'n lachebekje. Ze is zo'n zoet lief meisje. Ik voel me soms echt schuldig omdat ze zo weinig aandacht vraagt, krijgt ze die ook wel eens wat weinig. Te weinig heb ik dan het idee.

Vooral 's avonds bij het naar bed brengen als ik alleen met de meisjes ben is het lastig. Yara gaat heel slecht slapen de laatste tijd. Krijgt soms enorme driftbuien in bed en tegelijkertijd kan Linde dan ook wel eens aan drinken toe zijn, of nog een boertje krijgen omdat ze kort daarvoor gedronken heeft en wat te vroeg wordt weggelegd.
    Ik word ook erg moe van het niet willen slapen van ons oudste dametje. Ik heb daardoor vrijwel nooit tijd voor mezelf, laat staan tijd met z'n tweetjes. Soms lukt het wel zonder problemen hoor, maar het blijft bewerkelijk. Terwijl 's middags naar bed brengen geen enkel probleem is. Het zal vast wel weer een fase zijn denk ik. Hoop ik!

Verder is Yara vorige week op haar mond gevallen en heeft ze een stuk van haar voortand af. Het was heel scherp, dus ze moest naar een tandarts. Maar we waren er nog niet geweest om eens een keer mee te gaan in de grote stoel. Verder is ze bang voor boren, electrische tandenborstels en fohns, dus ik zag het somber in. Maar ze heeft het heel goed gedaan. Het deed natuurlijk ook geen pijn gelukkig. Ik was in elk geval erg opgelucht.

Verder wil ik vooral Mevrouw Hinke nog feliciteren! En ook alvast fijne vakantie wensen.

Ik weet niet of ik voor onze vakantie nog even langskom. Daarom alvast veel sterkte voor Natas met straks weer beginnen met werk. Wat gaat het snel zeg, maar dat zal je zelf ook wel vinden.

Verder iedereen fijne vakantie die weg gaat. Of de kindertjes juist lekker thuis heeft nu.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, wat sneu dat Danique zo bang is van onweer. Hoop dat ze daar toch een beetje overheen groeit. Hier slapen de meiden er gewoon doorheen.

En wat een schatjes zeg!

Anna, leuk je hier weer even te zien. Wat een stoere meid zeg, die Yara. Heel knap hoe ze dat heeft gedaan bij de tandarts.
    En ... fijne vakantie!

Ben dinsdag bij de HA geweest. Hier dus geen schimmelinfectie, maar het was veel te droog. Dat je daar ook jeuk van kunt krijgen zeg. Ik heb een zalfje meegekregen. Nu maar hopen dat de jeuk eindelijk eens wegblijft.

Wij hebben vakantie. Nog een paar daagjes en dan vertrekken we voor een weekje naar Drenthe. De dames hebben er zin in, ze hebben het bijna nergens anders over.

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez, alvast een fijne week in Drenthe. Hopelijk wordt het mooi zomerweer. En dan gaat Yelina na de vakantie voor haar amandelen toch?
    Wat vreemd dat de HA eerst dacht dat het een schimmelinfectie was. Hopelijk ben je er snel van af in elk geval.

Hier ben ik zooooo blij dat ik vakantie heb. pfff. Er moet nog zoveel gebeuren in huis, dat ik eigenlijk nog geen zin heb om weg te gaan.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Huh Inez, heb je helemaal geen schimmelinfectie gehad en ben je de hele tijd verkeerd behandeld?

Hey Anna, fijn weer wat van je te lezen!
    Vergeetachtigheid..... ik ben de laatste jaren ook niet meer zo scherp en mijn zus heeft er ook last van. Het hoeft helemaal niets te betekenen, maar ja met de voorbeelden in onze families is het soms best beangstigend hè.
    Ja, weinig tijd, wat gaat die klok toch altijd snel! Zo veel dingen schieten erbij in, jakkes. Dat heb ik nu al, laat staan als ik straks weer werk.
    Het moeilijke slapen van Yara zal vast een fase zijn. Ik herken het, Danique heeft ook wel eens zo'n periode. Erg vermoeiend en tijdrovend.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vast een fase inderdaad Anna! Heb het met Sophie ook, die rare fases. Ze verzinnen gewoon steeds weer wat nieuws, hahaha!
    Op het moment heeft ze weer nauwelijks driftbuien en dan over een paar maanden ineens weer....BAM! Het liefst in het openbaar ook nog he...grr..
    Dan praat ik er met haar over voor we de deur uit gaan en spreek ik met haar af dat we niet gaan huilen en gillen. (Doe ik het nog even voor, wat ze natuurlijk dol komisch vindt;))
    Ze is nog klein maar het werkt echt bij haar.
    Tot het over een poosje weer opnieuw begint.

Ze is nu ineens heel ondeugend, gaat heel demonstratief niet luisteren en hard lachen als ik haar oppak om bij de muur te gaan zitten..;) Komt ze niet meer bij echt! :D
    Tuurlijk niet voor lang want ze wil wél weer spelen natuurlijk, stilzitten is niet leuk! Dus dan kiest ze toch maar eieren voor haar geld..;)

Nog even spammen....
    Rosalie op de site van Oopsy Daisy Baby eu.
    Foto is ook van mij.
    www.oopsydaisybaby.eu - Oopsy Daisy Baby Collection

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijne vakantie iedereen die gaat, of thuisblijft natuurlijk ook!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oeps, mijn fout voor wat betreft die kuurtjes. Ik was in eerste instantie niet op het spreekuur geweest. Ik heb zo vaak een schimmelinfectie gehad, dat ik meteen wat krijg als ik erom vraag. Volgende keer met jeukklachten toch eerst maar even laten checken.

Lotuss, geweldige foto weer.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aha Inez, nu ikke begrijp :)

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kreeg bericht dat Sophie ook naar de Psz mag na de vakantie....
    Dan kan ze nog even met Rosalie in de groep, die gaat eind september naar de basisschool.
    Boehoehoe...kan wel jánken! :(
    Zat toevallig vanmorgen filmpjes te kijken van de babytijd enzo...
    Hoe kan ze nu bijna 4 jaar worden, zo ineens? :D
    Waar is die tijd zo snel gebleven?
    Hihi...sentimentele bui zeker, vind het ineens helemaal niet leuk!
    Gister had ik een baby en een tweejarige, vandaag ineens een bijna twee en vierjarige!
    En als ik naar mijn zonen kijk van 18 en 20....ook dat lijkt allemaal nog gisteren! Dus ik weet ook hoe snel de rest zal gaan...;)

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het gaat idd ontzettend hard!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb vandaag Quinten voor het eerst naar het KDV gebracht. Hij is er van 10.00 tot 13.30 geweest, een paar uurtjes om te wennen. Is nog niet helemaal goed gegaan want hij wilde niet slapen. Hij heeft een tijd in z'n eigen inbakerdoek in het slaapkamertje gelegen maar ging na een tijdje hard huilen. Toen ik hem kwam ophalen zat ie net in een wippertje, met rode kleine oogjes.
    Thuis heeft hij een halve borstvoeding gedronken en is toen in coma gevallen.

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vraag ik het hier nog een keer, hahaha! Viel het mee hem weg te brengen? Hij is nog zo klein he, lijkt me best moeilijk aan het begin.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hij is idd nog wel heel klein, dat maakt het lastig om 'm weg te brengen. Als ik het voor het kiezen had dan had ik 'm liever thuis gehouden tot een maand of 6 / 7.
    Maar het is een goed KDV, Danique vindt het daar geweldig, ligt schuin tegenover m'n werk dus ik ben er zo en ik heb daar vaak gezeten om D. borstvoeding te geven dus ik ken de juffen daar beter dan een gemiddelde ouder.

Ik ben vanochtend met beide kids naar kantoor geweest, op mijn eigen afdeling taart gegeten en geboortechocolaatjes gebracht naar andere afdelingen.
    Om 11.00 de kindjes naar het KDV gebracht, daar Quinten gevoedt en ik toen terug naar kantoor voor een meeting. Quinten heb ik om 15.00 weer opgehaald, helaas had hij weer niet geslapen en was dus al vanaf 08.00 wakker geweest.
    Hij ligt dan gewoon lief in z'n inbakerdoek in het bedje, maar doet z'n oogjes niet dicht. Volgende week gaat hij nog 3x wennen, ik hoop dat hij dan wel slaapt als ik weer ga werken!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ga vandaag allemaal koffertjes pakken en spullen bij elkaar zoeken : Chris gaat morgen naar Engeland, de Formule 1 race in Silverstone, en ik ga met de kindjes een nachtje logeren bij mijn zus.
    Ben een lijst aan het maken wat er allemaal mee moet, een A4'tje dreigt al te klein te worden :$ :D

Deel Deze Pagina