Blijdorp, moeten wij ook es een keer naar toe! Wij zijn vandaag 13 jaar getrouwd. En het is precies een jaar geleden dat we positief hebben getest met de zwangerschap van 'meneer Pielemans'. Time flies!
Natas, gefeliciteerd. Tijd vliegt! Blijdorp is echt mooi geworden, moet je zeker een keer heengaan. We gaan hier al weer de derde vakantieweek in. Deze week gaat Alyssa een paar weken logeren bij omi en volgende week doet ze de hele week mee aan het vakantiespel bij ons in het dorp. En daarna nog 2 weekjes voor de pret weer begint. Alyssa kijkt er erg naar uit om weer naar school te gaan, ze gaat naar groep 2 en dan gaan ze voor het eerst naar de leesmoeder en beginnen ze al een beetje met letters schrijven. Voor de vakantie hebbben we haar een leuk oefenboekje gegeven waarin ze al lekker kan oefenen met de letters. Het leuke van dit boekje is, dat het allemaal weer makkelijk uitwisbaar is en ze het boekje oneindig kan blijven gebruiken.
Mijn pumps afgestoft, me in een te krappe broek gehesen, bloesje gestreken, kapsel zo netjes mogelijk..... Back @ worm!
Zo, mijn vorige berichtje was even snel op m'n telefoon terwijl ik dus aan mijn eerste werkdag begonnen was. Hahaha, 'worm' moet dus zijn 'work'. Wel even wennen zeg.... en voor mijn collega's nog meer Moest bij sommige dingen echt heel hard nadenken hoe 't ook alweer ging, we zijn overgegaan op Win7 en dat is echt héél anders, mijn vervangster heeft sommige dingen niet opgepakt, een lange saaie vergadering...... pffffff. Morgen mag ik weer Wat voor vakantiespel is dat Inez?
Succes morgen Natas, geloof best dat het weer wennen is... Fijn dat Alyssa zo graag naar school gaat Dombo, beter zo dan met tegenzin he... Vandaag is Sophietje 2 jaar geworden! Was een leuke dag, niet teveel vistie, net leuk. Heb je er zelf ook nog wat aan. Ze is vreselijk verwend! Springkussen, loopmotor, wipkrokodil en nog meer kleinere kadootjes! Schuld van oma's en opa's hoor!
Hieperdepiep voor Sophie!!! Sjonge jonge, wat een start had ik vandaag zeg. Mijn 2de werkdag, de 1ste waarbij ik 2 kindjes op tijd op het KDV moest zien te krijgen (gisteren was hier 'tante-dag', mijn zus past 1 dag in de 2 weken op). Het begon vannacht al met 4x een huilend kind, vanocbtend een spuitluier in Quinten's schone kleertjes, Danique die huilde om alles en niks en zo tegendraads als wat, Quinten die melk spuugde op mijn mooie kantoorpakkie, Danique die een beker drinken omgooide...... ik was te laat op kantoor, maar wat was het daar lekker rustig!
ooooooh natas wat herkenbaar! gelukkig brengt snoetman de kidnjes weg..... maar idd je zal zien spuug of poep op laatste moment! ik kreeg gister in MT vergadering te horen dat in oktober 1 van de LG voor een training 2 dagen naar belgie moet. de een valt af dus ik blijf over en had gelijk zoiets van......ooooooooooooh heerlijk een nacht doorslapen! en tuurlijk mis ik de kindjes maar manlief kan dat heel goed dus vind ik het niet moeilijk om los te laten
Hihi snoet, ik slaap juist nooit de eerste nacht in een vreemd bed! Maar mijn meiden slapen gelukkig als een blok dus ik kan heerlijk doorslapen over het algemeen. Toen Sophie kleiner was ook niet hoor, die heeft een periode van wakker worden en gillen gehad. Terwijl ze toen uit plaatsgebrek bij mij op de kamer lag zelfs! Ze krijgt nogal graag haar zinnetje dus dat hebben we echt af moeten leren. Ik haalde haar eruit omdat ze iedereen wakker maakte. Was gelukkig ook weer snel afgeleerd en sindsdien slaapt ze als een blok gelukkig! Rosalie heeft altijd 's nachts goed geslapen.
leidinggevende ik ben zorgmanager houdt in dat ik leidinggevende ben in een woonzorgcentrum (verzorgingshuis)
ik reageer ook gauw op coen omdat ik niet wil dat de hele tent wakker wordt, anna liet ik wel eens langer sputteren op deze leeftijd. maar ik weet wanneer coen wakker is for fun of wanneer hij echt moet drinken oid door de koemelkallergie is het introduceren van hapjes later begonnen (net een maand bezig) dus die 5e fles valt er niet altijd af....
Beetje laat maar niet minder gemeend, Sophietje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben jij lekker verwend! Natas, dat was inderdaad even minder, zo'n eerste werkdag na een korte nacht. Zal inderdaad best wel weer even wennen zijn. Snoet, leuk, een tripje België voor je werk. Met het vakantiespel organiseren ze van alles voor de kids. Met mooi weer kunnen ze er zwemmen in zwembadjes/spelen met water, ze organiseren allerlei spelletjes, regelen vaak iets van een demo van bv brandweer of leger, ze gaan een dagje uit naar een dierentuin of pretpark, bouwen op de laatste dag een hut, sluiten de dag af met een BBQ en kunnen dan 's nachts overnachten in hun zelfgemaakte hutten. Alyssa zou gisteren voor een logeerpartijtje (2 nachtjes) naar omi gaan, dat werd gisteren na het avondeten al weer afgebroken omdat Alyssa zich niet zo lekker voelde en naar mama wilde. Dus heb ik haar maar opgehaald. Vandaag is ze lekker een dagje thuisgeweest, heeft Yelina haar plekje ingenomen en morgen gaat Alyssa voor een nieuwe poging. Dan blijft komt ze vrijdag weer thuis. Maar morgenochtend ga ik eerst met haar een verjaardagscadeautje halen voor Yelina.
OK Snoet, bij ons heet dat o.a. LM Line Manager of Head of (naam afdeling). Wat leuk Inez, dat dat zo georganiseerd wordt voor kinderen. Was Alyssa 'echt' ziek of had ze heimwee?
Nieuws van de dag : Quinten is van z'n rug omgerold naar zijn buikje (gevalletje 'onbewust bekwaam' denk ik) en Danique heeft een tand door haar lip en au (gevalletje 'gevallen').
Auwie, Danique, niet meer een tand door je lip vallen hoor! Quinten, knap gedaan, omrollen! Ik denk dat Alyssa echt even niet lekker was. Vanochtend is ze voor poging 2 fris en fruitig naar omi vertrokken en we hebben geen bericht gehad dat ze naar huis wilde. Morgen komt ze weer voor het avondeten thuis. Nieuws van de week hier .... Yelina loopt sinds zondag overdag zonder luiers en ze heeft deze week nog geen ongelukje gehad. Maandag heb ik haar nog wel met luier aan naar het KDV laten gaan voor het geval dat, maar vandaag is ze zonder gegaan en droog thuisgekomen. Grote meid! Ook poepie doen op de WC vindt ze nu geen probleem meer.
Dag allemaal, Bedankt voor jullie felicitaties! Anna schrijft dat de boel hier nog wel bij te benen valt, maar als je zo lang niet komt als ik, duurt het toch wel even hoor voor je bijgelezen bent. En eigenlijk moet ik verder met m'n scriptie :x. Haha, ben typisch uitstelgedrag aan het vertonen . Maar ja, ben er ook meer dan twee weken niet mee bezig geweest, moest wachten op feedback. Dat had ik overigens wel ingecalculeerd en ik had het op school ook druk zat met het afronden van een aantal zaken. Nu heb ik dus vakantie, maar ik heb intussen feedback (of feedforward, zoals m'n begeleider zegt) en ik had me dus voorgenomen om daar maar eens hard mee aan de slag te gaan. Gister vooral zitten lummelen, beetje nadenken en niet echt verder komen. Vandaag moet ik wel een flinke slag slaan. En dan volgende week nog drie kind- en manloze dagen en dan ben ik er wel klaar mee. Natas, gefeliciteerd met je trouwdag. En Quinten heeft een draai gemaakt, wow, dat is snel! En weer at worm lees ik. Ben je alweer toe aan vakantie? Lotuss, gefeliciteerd met je kleine meid. Ook al weer 2, niet te geloven. Dombo, jij hebt je vakantie al gehad, begrijp ik? Lekker een beetje hier in de buurt vakantie vieren terwijl ik nog aan het zwoegen ben Haha, het is je gegund hoor. En hoe is het nu met je "schimmeltje"? Ik vind het wel geestig dat je gewoon denkt dat het wel weer een schimmel zal zijn en dat het dan iets anders is . Hopelijk helpt het zalfje? Snoet, welkom hier. Wij hebben trouwens dinsdag eindelijk vakantie geboekt, we gaan begin augustus een weekje naar Lunteren.
Lekker Hinke, een weekje er tussenuit! Bedankt voor de felicitaties! Is niet te geloven inderdaad,hoe snel alles gaat. Soms heb ik daar ineens wat moeite mee, maar meestal vind ik al die nieuwe fases juist heel leuk! Knappe Yelina!!
Hinke is aan het spijbelen Inez, wat goed van Yelina! Voor het eerst zie ik het hier ook een beetje dichterbij komen met Danique. Nog niet zodanig dat ik met haar aan de slag ga maar ze wil nu bij het verschonen regelmatig even op de wc zitten en doet dan ook een plasje. Weeeeeeeeekend!!!!!!!! Sjo, en ik heb geen puf om meer te zeggen dan dat.
Natas, wat goed van Danique, dat is wel mooi een flinke stap de goede richting op. Enne, lekker uitrusten dit weekeinde hoor! Lotuss, dat herken ik helemaal. Het gaat soms zo hard dat het niet bij te benen is, maar al die nieuwe fases zijn wel weer heel erg leuk. Hinke, lekker een weekje vakantie. Lunteren is hier trouwens niet ver vandaan! Euh vakantie vieren hier? Niet echt. We zijn aan het bikkelen in de tuin. Boehoehoeoeoe, we zijn weer aan vakantie toe. Haha, nee hoor, alle gekheid op een stokje. Het is inderdaad wel bikkelen, maar het is ook wel weer erg leuk om te doen. De veranderde vijverpartij is zo goed als af op wat afwerkingsdetails na en een filter dat manlief nog verder wil uitbreiden. 1 vijver aan de achterkant is nu niets meer dan een gapend gat dat we volgende week dicht willen gaan storten zodat we onze zonnepanelen gunstiger neer kunnen zetten en de laatste 15 bij kunnen plaatsen achter in de tuin. Dan moeten we nog van een stuk of wat overtallige koi af zien te komen. Voor de overtallige goudwindes en een paar goudvissen daar hebben we al iemand voor, dat scheelt weer. En als dan uiteindelijk alles weg is wat we nu weg willen hebben kunnen we de laatste vijver aan de achterkant omtransformeren tot een veel kleinere natuurlijke vijver die dienst gaat doen als vogeldrinkplaats en kikkerpoel. En als dat dan af is, dan ligt er nogal wat schilderwerk. Kortom, ik hoef me dit jaar niet te vervelen.