35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja ik ga proberen mee te schrijven! ik heb natuurlijk veel gemist zodat ik niet op de hoogte ben van iedereen en haar situatie maar denk dat ik langzamerhand al lezend wel in de discussies/verhalen mee kan doen!

Griekenland is op het moment erg moeilijk...de berichtgeving over het land is niet altijd op waarheid berust. het beeld van de luie griek klopt absoluut niet! hier zijn de meeste mensen alles behalve lui want ze moeten vaak twee baantjes doen om rond te komen en dat gaat nu door alle bezuinigingen ook al niet lukken...er zijn zoveel problemen hier: onderwijs is zo slecht, dat er dit jaar in het begin van het schooljaar geen boeken waren. leraren zijn enorm gekort en universiteiten hebben te weinig mankracht...in de zorg is het ook erg en sociaal gezien is het heel moeilijk. het volk is nu door jarenlang wanbeleid en corruptie van de regering (geld in eigen zakken steken!) furieus, vandaar dagelijkse stakingen. de vuilnis is al meer dan twee weken niet opgehaald en dat is dus ook niet erg prettig om je kindje naar buiten te nemen. afijn, diepe ellende en ik heb erg te doen met de bevolking en vrienden/familie. maar wij hebben (gelukkig0 de mogelijkheid om weg te gaan en die moeten we pakken. ik ga in de lente proberen een baan te vinden in het onderwijs en dan een huisje. ik raak hier volledig gestresst van al die stakingen (want je kan geen kant op zonder OV in de stad...)heb het echt gehad...

dit jaar wordt voor ons dus een jaar met drastische veranderingen!

verder gaat het met onze kleine prima. hier hebben we niet zo van duie strakke schema's hahaha! onze kleine gaat best laat naar bed (tussen half 9 en 10 zeg maar) maar hij is danook laat wakker. omdat we allebei in de namiddag werken en onze activiteiten hebben, schuift alles gewoon op! dat zal in NL wel wennen zijn...

leuke fase een kindje van 15 maanden alleen je bent de HELE dag met 'm bezig hahahahaha!

vandaag was ik naar mn gyn weer voor controle. zag er allemaal heel goesd uit zei hij en hij vroeg me: denk je nog aan een tweede kind of vind je het wel genoeg (hij heeft de KS gedaan met spoed en weet dus van de pre eclampsie). ik zei dat het nu even niet zo handig was met alle veranderingen die we waarschijnlijk gaan doormaken...maar het gevoel blijft!ik wil alleen eerst echt weg uit greece en enigszins ons leven op de rails...eenmaal in een baan kan ik kijken hoe het gaat...was wel blij dat alles er goed uitzag en...eitjes genoeg hihihi!

@natas: beterschap!!!hoop dat jullie snel weer helemaal op orde zijn

tot snel weer!groetjes, ilja

2. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Dombo, hebben jullie al iets gehoord? Moeilijk hoor, die onzekerheid. En het zou zonde zijn als Yelina daarom van het kdv gehaald moet worden. Op zich snap ik de regel wel, maar het is wel zuur.
    Leuk, zo'n herfstwandeling met juf en kinderen! Ik krijg de indruk dat Alyssa op een errug leuke school zit!
    In Meppel hebben de scholen besloten dat we pas volgende week vakantie hebben. Ik hoop dat ik me dan wat beter voel dan deze week, dan kan ik er tenminste van genieten. Manlief wil weg en ik ook wel, maar we hebben nog niets geboekt. :(;)

Natas, beterschap! Klinkt herkenbaar: kind weer beter en dan ben je zelf aan de beurt. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. En... als ik jou was, zou ik even goed uitzieken! Misschien kun je zo wat rust terugpakken.

Mukkie, natuurlijk weet ik wel dat die verhalen over Griekenland overdreven zijn en dat iedereen over één kam geschoren wordt, maar jouw verhaal maakt toch wel even extra duidelijk hoe erg het eigenlijk is dat er zo tegenaan gekeken wordt. Het is toch afschuwelijk dat je geen werk hebt, dat je geen zorg kunt krijgen en dat er geen goed onderwijs gegeven wordt?
    Fijn dat het goed gaat met je kindje. Ik weet hoe het is om je kindje de eerste dagen niet bij je te hebben en soms zou ik alleen daarom wel een tweede willen, om te weten hoe het is als het wel goed gaat. Wij mochten haar overigens wel aanraken, maar op schoot nemen mocht niet, dus dat gemis ken ik. Lang verhaal. Maar ik snap je gevoel hierover dus.

Wat voor werk in het onderwijs zoek je? En wat voor opleiding heb je gedaan? (ik geef Nederlands in het voortgezet onderwijs, vandaar mijn nieuwsgierigheid).

Krummel had vandaag een "nee-dagje". Volgens mij waren haar leidsters blij dat ik haar kwam ophalen :p. Pff, wat kan dat vermoeiend zijn zeg. Maar gelukkig ligt ze nu te slapen :). Ik hoop dat ze straks wel wat beter te spreken is en anders morgen wel. Een hele dag nee, nee, nee, nee, dat trek ik nu even niet....

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, hoe is het in de ziekenboeg? Al weer een beetje aan de beterende hand? Wel goed uitzieken hoor!

Mukkie, dat wordt een jaar vol veranderingen dus voor jullie. Fijn dat alles er goed uitzag bij de gyn.

Helaas, geen vervolggesprek voor manlief. Maar een eerstvolgend gesprek staat al weer voor volgende week. Spannend.

Ja, het zou jammer zijn als dochterlief om deze reden van het KDV af zou moeten, zeker omdat je haar er zo ziet groeien, maar het is niet anders. Wie weet is er de mogelijkheid om de opzegging alsnog te annuleren als manlief toch nog aan het werk komt.

Alyssa zit zeker op een leuke school. Ze heeft het er erg naar haar zin en volgend jaar gaat ook haar zusje naar deze school. En zuslief kijkt daar nu al naar uit!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ow leuk Hinke dat je Nederlands geeft!!! dat is wat ik hier doe aan kinderen die hier tijdelijk zijn ivm werk van de ouders (ambassade en bedrijven). dat is dus prive (met officiele boeken die in Nl op school gebruikt worden) maar soms geef ik meer dan een kind. het zijn kids van alle leeftijden. van 5 jaar tot 18! leuk hoor, maar je bouwt dus niets op hier. die kids kunnen volgend jaar wel weer weg zijn!in NL zou ik naast theaterlessen (ik ben docent drama en heb dus een lesbevoegdheid) ook aanspraak kunnen maken op een lerarenbeurs door mijn bevoegdheid in het vak Nederlands in twee jaar te halen. ik heb het laten uitzoeken door een vriendin van m'n moeder (lerares Frans die ook op het ministerie werkt). Ik kom uit een onderwijsfamilie haha! mijn moeder is begonnen als "juf", groeide door naar lerares Nederlands en was uiteindelijk 15 jaar rector! (dat ambieer ik niet hoor haha!). Ik zou dus graag willen gaan solliciteren ergens in de lente en ik zag al advertenties waarin gevraagd werd naar leraren maar ook naar mensen die de bevoegdheid nog niet hebben (ook zij-instromers). we zien wel! ik denk dat het wel moet lukken...

welke klassen doe jij nu? werk je fulltime?

ja over Greece is het zeker overdreven. herlaas zijn er toch verbazend veel Nederlanders die wel geloven wat er geschreven en verteld wordt in de media...en mensen van wie je het totaal niet verwacht!

tja het wordt wel een totaal ander leven in NL, wat minder vrij en flexibel vrees ik haha! maar ook leuk: ons kindje gaat dan waarschijnlijk naar de peuterspeelzaal, dat soort dingen (heb hem opgegeven in de gemeente waar we waarschijnlijk gaan wonen). maar ook spannend of manlief het allemaal wel leuk gaat vinden in 'mijn' land...denk van wel, het is een heel ruimdenkend mens maar toch...we hebben nu vaak gesprekken over het naar NL gaan (ook wel conflicten...ahum!) het is nogal turbulent ja! maar het kan ook niet verder zo met al die stakingen.morgen bv kunnen we niets doen want ALLES staakt (ook OV en taxi's) dan kan je dus niks doen...(ik heb geen auto en mijn man heeft een oog waardoor hij niet ziet en kan dus ook niet autorijden). niet werken betekent: niet betaald worden...pfff ja ik word er soms echt gek van! maar heb hyet al ruim 9 jaar uitgehouden, kan het nog wel even aanzien dit jaar!

maar leuk om jullie te 'leren kennen'! kan ik alvast een beetje wennen aan wat ons te wachten staat in NL met een kindje hahaha!we hebben wel tv en ik kijk ook regelmatig nieuws of andere programma's. dus ben wel redelijk op de hoogte...

@Dombo: ik heb nog niet de tijd gehad om wat terug te lezen, maar ik begrijp uit de verhalen dat je man aan het solliciteren is? ik wens jullie heel veel succes en hoop dat het snel gaat lukken!

@ hinke: zo'n nee-dagje...pfff ja dat komt bij ons ook nog en dan wel in twee talen hihihi! dat lijkt me ook geen makkelijke fase nee (hihi)!sterkte...

tot gauw weer en fijne avond nog!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat zal zeker heel anders zijn Mukkie, de move naar NL. Staat je man er wel helemaal achter. Kent hij NL al wel redelijk goed van bezoekjes?

Met mij gaat het gelukkig weer wat beter. Koorts is weg, wel nog gammel, verkouden en hoesten maar het ergste leed is weer geleden. Wat ik wel nog heb wat ik heel naar vind is een soort duizelig gevoel, licht in m'n hoofd, soms beetje misselijk, niet goed kunnen focussen met m'n ogen. Is niet fijn.

Quinten slaapt de laatste dagen overdag super slecht, dat herken ik helemaal niet van hem. Hij ligt sinds een paar weekjes 's nachts heel vaak naast me in bed omdat hij heel hard gaat huilen en niet stil te krijgen is. Maar nu ook overdag, echt brullen. Hij heeft vandaag tussen 06.30 en 20.15 maar 2 uurtjes geslapen, verdeeld over 3 slaapjes. Zo vreemd.

6. Dat had ik met Jasmijn ook willen doen, in de komende kerstvakantie.
    Maar een maand geleden las ik op hun site dat ze gestopt zijn met deze vakantiecursussen, dus moest ik halsoverkop op zoek naar een reguliere zwemopleiding. Gelukkig had het fitness centrum hier in de wijk nog geen wachtlijst. (Nu wel, want Jasmijn kreeg het laatste vrije plekje... :D)

Fijn dat je weer wat bent opgeknapt!

7. @Mukkie: Leuk dat je mee komt schrijven. Het is sowieso altijd leuk om de belevenissen te lezen van iemand die in een ander land woont, al betreur ik het dat de situatie in Griekenland momenteel zo slecht is.
    Hoe heb je je man leren kennen? Was hij een vakantieliefde?
    Ik hoop dat het gaat lukken om alles op tijd geregeld te krijgen voor je terugkomst naar Nederland. Vooral met betrekking tot een nieuwe baan...

8. Hier een ziek kindje...

Dinsdagochtend werd ik door Jasmijns school gebeld met de vraag of ik haar kon komen ophalen, ze voelde zich niet lekker.
    Dus ik naar school toe. Zit ze - het was net lunchpauze - in de klas met haar juf en een emmer voor haar voeten. Ze klaagde al de hele morgen over hoofdpijn en had ook al een keer gespuugd.

Thuis leek het redelijk te gaan, al huilde ze af en toe als de hoofdpijn weer de kop op stak en wilde ze steeds (terug) naar bed. Maar tussen de bedrijven door at ze wel nog haar brood en dronk ze diksap. Ook tijdens het avondeten at ze nog twee boterhammen, al ging de laatste duidelijk met lange tanden naar binnen en wilde ze geen toetje.

's Avonds bij het naar bed brengen had ze weer praatjes en dacht ik dat we het achter de rug hadden. Maar na een half uurtje begon ze zachtjes te huilen, omdat ze de slaap niet kon vatten. Dus ging ze even mee naar beneden. Ik was Roy aan het helpen de keuken op te ruimen toen Jasmijn begon te piepen dat er iets in haar keel zat. Ik tilde haar rechtop en meteen kwam alles er in één grote golf uit. Ze had een deken omgeslagen en daarmee probeerde ik het braaksel op te vangen. Maar die deken zat ergens een beetje klem, dus gaf ik er een rukje aan. Net op dat moment spuugde ze weer, door het rukje kwam de deken tegen haar gezicht en zat haar hele gezicht én haren onder het braaksel. Echt heel vies en heel zielig.

Roy heeft zich toen maar uitgekleed, Jasmijn opgetild en naar boven gedragen. Want we kwamen er niet onderuit om haar in bad te stoppen. Intussen bekommerde ik me om de zooi beneden. Werkelijk... ik heb nog nooit zulke vieze zooi moeten opruimen en ik vervloekte op dat moment ons vloerkleed dan ook behoorlijk! Bah, bah, bah...

's Nachts een paar keer opgestaan. Eén keer opdat ze weer misselijk was en moest spugen. Wat is dat toch zielig: zo'n kindje dat maar zit te kokhalzen en er komt niets meer omdat haar maag leeg is. Zo sneu...
    Later die nacht kwam de hoofdpijn weer terug en heb ik haar matras en dekbed mee naar onze kamer genomen. Daar heeft ze lekker geslapen tot 7.45 uur. Vanmorgen een half boterhammetje gegeten, maar nu ligt ze - op eigen verzoek - toch weer in bed.

In eerste instantie was ik bang dat het niet om een buikgriepje ging, maar dat ze de migraine heeft geerfd van haar papa en oma. Gelukkig hoeft Roy tijdens die aanvallen nooit te spugen en zijn ze redelijk mild van aard, maar mijn schoonmoeder kan er echt goed ziek van zijn. Maar nu ze nog steeds niet lekker is (wel buikpijn en misselijk, maar geen hoofdpijn) denk ik toch dat we een buikgriepvirusje in huis hebben.

Emma was trouwens afgelopen vrijdag ziek. Maar zij hield het bij één keer spugen en vroeg 5 minuten later om een boterham. En daarna was het ook al weer over...

Met Jasmijn leek het gisteravond en vanmorgen trouwens ook heel goed te gaan, ze gaf zels aan 's middags weer naar school te willen. Maar toen ik haar een boterham smeerde, begon ze ineens te huilen omdat ze weer misselijk werd. Ze heeft haar boterham wel opgegeten, maar zit inmiddels op de bank met een emmer er naast. Voor de zekerheid...

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah goshie, beterschap voor Jasmijn!

Vies hè, als zo zo veel gespuugd hebben en je moet het opruimen :$
    Wij hadden het op de terugreis van Frankrijk, toen heeft Danique in het begin de hele auto ondergekotst. Zij raakt dan een beetje in paniek, wil ook absoluut niet dat we iets voor haar gezicht houden als doeken of een emmer. Heel zielig.

10. Ai, dat is lastig. Om de boel een beetje schoon te houden, is spugen in een emmertje toch wel een vereiste. Sneu ook als je kind in paniek raakt...

Inmiddels zit er al weer een boterham in Jasmijns buik. Ik heb het idee dat ze soms teveel wil eten en dat haar maag dat iets teveel van het goede vindt. Daarom krijgt ze nu haar brood in halve sneetjes: de tweede helft krijgt ze dan een half uur na de eerste. En verder geef ik haar nu steeds ieder half uur een klein hapje. Dat lijkt goed te werken...

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    jeetje wat 'n ellende die zieke kindjes...! wij hebben gelukkig nog niet zo erg ziekten meegemaakt. onze kleine heeft tot bijna 15 maanden Bv gehad en misschien mede daarom veel antistoffen...maar nu kan het zijn dat hij wel griepjes gaat oplopen. maar hoort erbij en toch heel zielig en vervelend. is het nu beter?

Lola: op je vraag of mijn man een vakantieliefde was, ga ik nog wat uitgebreider antwoorden maar even snel: niet echt...we hebben een wederzijdse (griekse) vriendin en zo zijn we via theater overigens, met elkaar in contact gekomen. het was wel in een zomer.ik hielp mijn vriendin met een theatervoorstelling in Athene en mijn huidige man speelde daarin mee (muziek). hij speelt viool...ben niet meteen gebleven maar een jaar later zat ik in Athene! da's nu 10 jaar geleden waarvan ik er meer dan 9 jaar in Griekenland woon...!

voor allemaal beterschap! hopelijk is het even over met de griepvirusseen!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoi meiden, ben ik weer eens! Wat een zieke kindjes..:(
    Het slaat ook overal gelijk weer lekker toe he... het weer slaat om..
    Hier tot nu toe alleen wat koutjes, maar daar hebben ze verder geen last van gehad. Maar ja..het is wachten op he, zeker nu ze allebei naar school en de PSZ gaan.
    Bij mij hadden ze voor de PSZ weinig last van griepjes ed. Maar vorig jaar, toen Rosalie eenmaal naar de PSZ ging was het heel vaak raak!
    Hoop op een betere winter..;)

@Mukkie: Leuk dat je hier meeschrijft. Ik heb van die periodes dat ik niet zo actief ben maar ik duik altijd wel weer op ;)
    Ik ben dus Lotus,43 jaar en moeder van 4 kinderen. Twee grote zonen uit een vorige relatie (18 en 20) In nov en december worden ze al 19 en 21!
    En twee kleine meisjes van 2 en 4 jaar.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, hoe gaat het met Jasmijn?

Daar is onze Lotuss weer! :D

Mukkie, wie weet helpt de BV idd wel tegen al die virusjes. Zeker weten doe je het nooit, je kan geen dubbeltest uitvoeren om te kijken of ze anders wel ziek zouden zijn geworden hahaha!
    Danique heeft tot 14 maanden BV gehad en ze is heel weinig ziek, laatst de griep maar de keer daarvoor dat ze ziek was is heel lang geleden. Quinten krijgt ook BV en was vorige week ietwat ziekjes geweest maar het heeft niet bij hem doorgezet.

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja ik denk dat BV wel helpt om virusjes te onderdrukken of dat kindjes het misschien niet zo erg meekrijgen...we gaan het zien wanneer we in Nl zijn en de kleine waarschijnlijk naar de PSZ gaat!! hahaha! nee een 'tegen'test kan je niet doen nee!

@Lotuss: leuk om meer mensen te 'leren kennen' op het forum! alle ervaringen zijn waardevol!vier kinderen poe he! da's nogal wat hahaha! wel leuk dat je oudere kids hebt en nu ook twee kleine kindjes!mag je het nog eens meemaken hihi!zie je je zoons regelmatig? en kunnen ze goed met de kleintjes opschieten?gezellig een groot gezin. ik had graag een stuk of drie kids gehad maar ja, het leven loopt soms anders dan je je had voorgenomen hihi! we zijn ook heel blij met dit mannetje hoor...dat het toch nog gelukt is en het ervan mocht komen.

hier is het heel mooi weer, de vuilnisrotzooi zal vandaag en morgen oppgehaald worden dus ook dat probleem is straks eindelijk opgelost! denk dat ik morgen even naar het centrum ga met mooi weer.manlief heeft werk te doen overdag en dan kunnen we in zijn pauze even rondlopen. is altijd wel gezellig!we hadden weer bezoek van een vriendin die elk jaar rond deze tijd een weekje komt, heel leuk! zij is nu weer terug naar NL. ik ben van plan dit jaar nog zoveel mogelijk te genieten van Griekenland voordat we hoogstwaarschijnlijk in NL zitten (met regen regen regen hahaha!)

zijn de zieken weer een beetje beter?iig een fijn weekend allemaal!

15. Jasmijn is gelukkig weer beter en is vrijdag ook weer naar school gegaan. Dus heeft ze het uitstapje naar het kasteel (in een prinseessenjurk!) gewoon mee kunnen maken.

Mijn ervaring is dat kindjes veel ziek / verkouden worden zodra ze met andere kindjes in contact komen. Dus pikken de kinderdagverblijfkindjes de virusjes op jongere leeftijd op dat kindjes die op school of op de peuterspeelzaal voor het eerst in een grote groep kinderen komen.

Maar gelukkig zin mijn meiden zelfden ziek. Vooral Emma is een sterket tante op dat gebied, al is ze wel chronisch verkouden. Maar dat is echt een kinderdagverblijf-euvel...

16. Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest voor het eerste deel van mijn hair makeover. Ik heb nogal fijn haar (fijn in de zin van 'dun', dus niet van 'mooi' ;)) en mijn kapster, die ook zulk haar heeft, had haar haar een aantal maanden erg leuk geknipt. Dat leek mij ook wel wat. En zij dacht ook wel dat dat kapsel leuk bij mij zou passen. Alleen... waar zij er een stuk af had laten knippen, betekende het voor mij dat er een stuk aan zou moeten.

Dus loop ik al een paar maanden rond met een kop haar dat eigenlijk dringend geknipt moet worden, maar moet ik de knipbeurt zo lang mogelijk uitstellen voor de goede zaak. Anderhalve week geleden was ik het helemaal beu, mijn haar zat inmiddels echt stom en ik had er genoeg van. Dus heb ik de kapper gebeld om te kijken of mijn haar inmiddels al lang genoeg was voor de extensions die er aan één kant in moeten om de lok te creëren. En gelukkig was dat zo. Dus hebben ze extensions besteld en vandaag hebben ze mijn haar en de extensions geverfd. Volgende week zaterdag gaan ze erin (er moet een week tussen het plaatsen en het verven zitten) en wordt mijn haar geknipt.

Ik hoop dat het net zo leuk wordt als ik in gedachten had, anders is het een dure grap geweest. En ik heb dat fiasco met die permanentbehandeling nog vers in mijn geheugen staan, dus ik vind het best spannend...

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, gelukkig maar dat Jasmijn weer beter was zodat ze mee kon met het uitstapje. Wat zal ze er prachtig uit hebben gezien.
    Leuk vooruitzicht, een haar-metamorfose!

Natas, hoe is het bij jullie in de ziekenboeg?

Hey Lotuss, terug van weggeweest. Gezellie!

Mukkie, hier waren de meisjes nooit ziek, tot ze naar het KDV gingen. Toen begon het gedonder. Bij Alyssa was het gedonder over nadat haar amandelen geknipt waren, Yelina is net als Emma zo'n beetje chronisch verkouden. Maar gelukkig niet meer met koorts sinds haar amandelen eruit zijn.

Hier nog steeds druk, druk, druk met de nieuwe website. En het gaat niet alleen om de website van kinderkleding, maar ik heb ook nog een webwinkel met wat electronica. Ook die krijgt een make-over. Boel veul werk dus, maar ook erg leuk om te doen.

Meiden, wat worden we verwend met dit mooie najaarsweer. Het is natuurlijk niet meer zo warm als in de zomer, maar evengoed erg lekker.

Gisterenochtend ben ik net iets na zonsopgang het bos ingeweest op de bike en ik heb ze gespot, de edelherten. Prachtig gewoon. Ik ga zeker weer terug om te proberen mooie plaatjes van ze te schieten.

Morgenochtend heb ik weer een clinic. Helemaal leuk, ik heb er echt zin in, nu alleen nog hopen dat de hoofdpijn niet aan blijft houden.
    Het lijkt mij best leuk om zelf ook van die clinics te kunnen geven. Maar eerst maar zelf een beetje goed technisch te leren fietsen voor ik zelf iets van instructeurscursussen ofzo ga volgen.

Allemaal een fijne dag morgen!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Prachtig die herten Dombo! En succes met de drukte!

Klinkt leuk Lola, je haarproject! Hoop dat het wordt wat je ervan verwacht!

Wij hebben trouwens sinds kort een schattige kitten. Morgen is hij 10 weken. Hij heet Boris (omdat hij van Russische afkomst is) en het is een Ragdoll katertje. Een poepie joh!
    Ze hebben een heel lief karakter en de meiden denken dat hij een pop is...denkt hij zelf ook zo te zien! ;)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Da's geen echte kat Lotuss :D

Spannend Loal! Dat vraagt om een voor- en na-foto :p

Prachtige foto Inez!

Hier is iedereen wel weer beter. Nou ja, ik ben nog niet 100% met verkoudheid, veel hoofdpijn en een raar licht gevoel in m'n hoofd. Maar gelukkig niet ziek meer.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelukkig maar Natas! Ziek zijn sucks met twee kleine kindjes!
    Hopelijk is dat rare gevoel in je hoofd ook snel weg.

Deel Deze Pagina