35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wauauauw Natas! Je ziet er prachtig uit en wat ben je mooi zwanger! Mooie vrouw ben je!

@Lola, ja..ik ben ook wel blij dat ik er gelijk weer vanaf was, het is heel vervelend inderdaad! Misschien toch een keer onder het mes..brrrr...kan me voorstellen dat je daar ook weer geen haast mee hebt.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, wow, mooie buik hoor!

Lola, in ieder geval zijn afdeling, maar het zal ons niets verbazen als de boel daar definitief gaat klappen.

3. @Natas: Mooi buikje hoor :)!

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Lola, bedankt voor de felicitatie. En goed te weten dat ik niet de enige ben :D
    Lotuss, ook ik ben jaloers :$
    Ik heb er al meer dan 2,5 jaar last van. Was m'n eerste zwangerschapsverschijnsel, al voor ik wist dat ik zwanger was! Echt vanaf begin maart 2008, in de week voor ik ging testen :(. Wist ik veel!

Maar goed, chirurg vond dat snijden wel heel rigoreus was, ze wil toch met elastiekjes proberen. Hoop dat het werkt.

Lola, ik heb van m'n huisarts nu wel een pijnstillend zalfje gekregen, dat is fijn.

Natas, mooi buikje!

Dombo, vervelend dat je man waarschijnlijk z'n baan kwijtraakt. Hoe zijn de vooruitzichten op ander werk? Lijkt me echt lastig in deze tijd. Hopelijk duurt het nog even en vindt hij iets anders.

5. Heb net in een gekke bui eens meegedaan aan een vakantieveiling. En mijn bod was ook nog €2 hoger dan dat van de hoogste bieder ná mij. Nu moeten we dus binnen nu en een jaar voor €100,- (inclusief de toeslagen die ik moet betalen om Jasmijn en Emma mee te kunnen nemen) 3 dagen op wintersport in Duitsland. Het leuke is, dat het een hotel is dat erg gericht is op kinderen... :)

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, klinkt erg leuk!

Hinke, het is zeker dat hij z'n baan kwijt gaat raken. De ICT wordt per 1 januari as. uitbesteed aan een extern bedrijf wat in de Randstad zit. Zoals het er nu naar uitziet, zal manlief niet door dit bedrijf worden overgenomen.

Ik denk niet dat het heel lang zal duren voor hij weer een baan heeft. Zal waarschijnlijk wel iets van detachering worden ofzo, maar beter iets dan niets. We zien het wel.

Zo, gisterenavond de box maar eens op MP gezet. Hij is de afgelopen tijd eigenlijk helemaal niet meer gebruikt. Binnen het uur was hij verkocht en vanavond is hij al opgehaald. Ruimt lekker op.

7. @Dombo: Wat vervelend om nu al in onzekerheid te zitten wat betreft je baan én je inkomen. Ik hoop dat jij voor het nieuwe jaar al iets anders heeft gevonden...

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, leuk is anders, maar het zat er al heel lang aan te komen. Het feit dat we weten dat z'n afdeling per 1-1 niet meer bestaat geeft eigenlijk best wel een beetje rust. Nu moet alleen de dikke deur nog met een exitbrief komen, dus daar is het wachten op.

Ben ik net nog helemaal vergeten. Ben zo trots op Alyssa ...

Ze gaat nu over van baby-peuter-kleuter zwemmen naar echte zwemles. Dat had ik echt nog niet verwacht en zien aankomen, aangezien het vorige week echt drama was.
    Ze was op een gegeven moment volkomen hysterisch zelfs, niks mee te beginnen. Toen ik uiteindelijk wel tot haar doordrong ging uiteindelijk een stuk beter en vond ze het zelfs leuk. Grapjas.

Vandaag ging het geweldig goed, liet ze in de les eindelijk zien wat ze ons met het vrijzwemmen al heel lang laat zien. Gelukkig kent de juf haar door en door en weet ze hoe ze Alyssa moet aanpakken, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat goedkomen.
    Alleen moeten we nu wel echt iedere week gaan zwemmen en kunnen we niet meer even smokkelen, aangezien deze lessen voor eigen rekening zijn als we ze missen.

Dus mogen we vanaf nu niet meer ziek zijn op woensdag. :D

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh jongens, ik ben me vanmorgen echt kapot geschrokken. Ik bracht de meisjes naar school en KDV, werd ik me met bakfiets en al gegrepen door een windvlaag en we zijn dus omgegaan.
    De kids zijn er met de schrik vanaf gekomen en mams heeft de knie kapot en bont en blauw.
    Ik was heel even in iets van een shock of zo en dreigde even van m'n stokkie te gaan. Werd helemaal misselijk en duizelig. Ben door een paar moeders naar de lerarenkamer gebracht om even bij te komen.
    Toen het weer ging ben ik maar snel Alyssa een kusje gaan brengen, was zij ook weer gerustgesteld, en heb Yelina naar het KDV gebracht.

Inmiddels gaat het weer goed op een pijnlijk been na. Maar wat was dat raar zeg. Rij al 4 1/2 jaar op een bakfiets en zoiets is me dus echt nog nooit overkomen. En ook niet dat ik na een valpartij zowat van m'n plaat ga. Ben niet eens op m'n hoofd terechtgekomen.

Maar goed, we zijn er gelukkig toch nog goed vanaf gekomen en da's het belangrijkste.

10. Jeetje Dombo, wat een schrik! Dat jij bijna van je stokje ging, komt denk ook door de schrik en niet door de (pijn van de) val zelf.
    Dikke knuffel van mij voor de schrik en ik hoop dat je knie snel geen zeer meer doet. Ik ben ook erg blij dat je meiden er niets aan hebben overgehouden...

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is schrikken Dombo! Helemaal als je met je kinderen bent he.
    Rotwind ook... gelukkig is het op je been na goed afgelopen! Hoop dat je er niet al te veel last van hebt. Knuf!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, knie zit er nog aan en het leek er vanochtend even op dat hij bont en blauw zou worden, maar dat valt tot nog toe mee.
    Ben nu wel wat voorzichtiger met het bochtenwerk. ;)

Moest trouwens wel lachen om Alyssa. Bij wijze van troost kwam ze naar me toe en zij dat zij waarschijnlijk ook wel zou zijn gevallen met zo'n harde wind.
    Vervolgens kwam de kinderlogica naar boven. Als je harder fietst dan de wind waait die je ook niet om. :D

13. @Dombo: geweldig hè, die kinderlogica... :)
    Ik geziet ook altijd zo van die 'wijze' uitspraken.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik ook. Laatst stond Yelina op haar been, dat deed best wel zeer. Zegt ze tegen Yelina: Au Yelina, daar kan mijn been niet zo goed tegen.

Vanavond kwam ze nog even heel lief een kusje op m'n knie geven. Of het nog erg zeer deed. Wat een schatje toch, onze dochter.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jeetje Inez, dat is schrikken die val van je fiets.
    Balen dat je man nu definitief z'n werk kwijtraakt. Maar aan de andere kant wel fijn dat er nu duidelijkheid is.

Ik ben wat pissig op Chris. Hij moet er nog stééds aan wennen dat dit een jongetje is. Gisteren kwam er een pakje binnen, schattig beige met blauw. Zij ie weeeeeeeeeeeeeeeeer voor de zoveeeeeeeeelste keer dat hij dat blauw maar niks vindt.
    Heb 'm gezegd dat hij nog 20 weken heeft om daaraan te wennen maar dat ik er niks meer over wil horen!

Vandaag de 20 weken echo gehad, was helemaal goed! Meneer Pielemans is door de keuring gekomen met een heel mooi rapport!!! :D

16. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier even minder geweest omdat ik het gigantisch druk heb en ik nogal moe ben. Ik heb nu ook het gevoel dat ik zit te slapen achter de pc en ik heb dus ook niet alles teruggelezen. Sorry daarvoor en ik hoop dat ik niets gemist heb.

In ieder geval werken mijn nieuwe internet en telefoon. Dit heeft heel wat voeten in de aarde gehad omdat de vorige bewoners van deze woning net iets te creatief waren met de telefoonkabels. Alles moest weer in oude staat gebracht worden voordat ik een werkend internet had en mijn nieuwe telefoonnummer werkte.
    Dit heeft een aantal dagen in beslag genomen.

Daarnaast had ik me eigenlijk voor de lol ingeschreven voor nieuwbouwwoningen. Zoiets van: hmm wel leuk en met een paar van die woningen, zal ik er wel niet bij zitten. Ik heb nl. nooit zo een geluk. En wat blijkt: we zijn ingeloot! Wat een giller he haha.

Gisteren aan het eind van de dag buitenom wezen kijken. Morgen krijg ik de plattegrond etc. thuisgestuurd, want ik had nog niets gezien eigenlijk en dan volgende week ergens binnen kijken. Dan heb ik nog even om na te denken of ik de woning ook echt accepteer of niet en dan de week erop het gesprek. Een week of twee weken na het gesprek is dan de sleuteloverdracht. En dan gaat het plots allemaal heel snel.

Vandaag dus contact gehad met een basisschool daar in de buurt voor mijn dochter en vanavond school al een beetje op de hoogte gesteld dat het zou kunnen dat we met een aantal weken weg zijn:$:D

Maar goed, genoeg verder over mij. Precies rond de punctie van deze IVF-ronde mag ik gaan verhuizen. Als ik half november besluit de woning te nemen, heb ik een maand opzegtermijn van deze woning, dus dat geeft mij wat speling om pas echt te verhuizen na de wachtweken ;)
    Hoop ik...

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pink, wat spannend van dat nieuwe huis. Ben benieuwd of het je aanstaat en of je het gaat nemen.

Natas, fijn dat Mr. Pielemans is goedgekeurd! En weer even heerlijk kunnen loeren naar je zoon! Altijd leuk.
    Ik kan me best voorstellen dat je even kwaad werd op Chris. Zo'n opmerking zou mij ook inderdaad kwaad maken. Maar hij heeft nog zo'n 20 weken om aan het idee te wennen van een zoon. Zal vast wel goedkomen!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En dat terwijl de meeste mannen toch wel warm lopen bij het idee van een zoon Natas! Komt helemaal goed, zeker als hij er straks is..!!
    En wat fijn dat de echo goed was!

Super Pink! Lekker joh, een nieuw huis! Dat het samenvalt met de IVF is misschien wat onhandig maar aan de andere kant geeft het vast ook voldoende afleiding in die spannende periode.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Net even wezen wegen en meten met Sophie op het consultatie bureau. Nog even voor de belafspraak met de dieetiste binnenkort. Ze heeft nogal beperkt gegeten de laatste maanden, dus even zien of ze wel goed gegroeid is. Ze heeft na haar 2e vaccinatie, (na de 1e heeft ze een nacht ter observatie gelegen in het ziekenhuis omdat ze een vreemde reactie kreeg) een voedsel intollerantie ontwikkeld. Ze kreeg netelroos na het eten van veel voedingsmiddelen. Dus we moesten eerst heel basis en dan langzaam dingen toevoegen. Inmiddels lijkt het wel de betere kant op te gaan. Ze eet inmiddels weer wat meer groenten en ik geef haar elke dag probiotica om haar darmflora te versterken. Maar de 3e vaccinatie durf ik eigenlijk nog niet aan..wat is het volgende dan he?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lotuss, dan zou ik ook inderdaad die 3e vaccinatie even laten voor wat hij is. Laat ze eerst zelf maar weer wat weerstand opbouwen.
    Vervelend trouwens, dat ze een voedselintolerantie heeft opgebouwd na die 2e vaccinatie. Gelukkig maar dat het nu weer de goede kant op lijkt te gaan dan.

Deel Deze Pagina