Ik vind de ningnang kleding erg leuk. De schuss wat minder, die is wat truttiger. Over de schoentjes kan ik weinig zeggen aangezien Rosanne alleen nog maar wagenschoentjes draagt. Wil je helemaal over gaan op duurdere kleding of beide dan gaan verkopen? Ik zelf koop op het moment over het algemeen goedkope kleding, h&m , c&a , zeeman , henk ten hoorn. Duurdere merkkleding zoals jottum koop ik heel af en toe maar dan via marktplaats (wel nieuw). Ik weet dan ook niet of je huidige klanten bereid zijn om meer geld uit te geven voor de kleding ook al ziet het er leuker uit. Zou je aanraden om anders een 2e site te maken met alleen deze kleding zodat het er ook exclusiever uit gaat zien.
Wat ga je studeren Hinke? Inez, ooooooh die jurkjes! Hebbuh Ik vind zowel bij Schuss als Ningnang er leuke dingen bij zitten. Ik hou wel van verschillende stijlen, Danique heeft van alles wat zowel lief als een beetje stoer. Ik zou niet een hele garderobe in deze prijsklasse kopen, en 40 euro vind ik echt te duur voor een baby die het een paar keer draagt. Ik koop zowel in het lagere als in het midden segment, van alles wat dus, en hele dure dingen alleen in de uitverkoop. Maar ach, zo'n mooi jurkje moet kunnen......... Mijn moeder is morgen jarig, ze wordt 70 en ze komen het hier vieren. Danique is ineens veel meer aan het kletsen dan voorheen. Sinds een paar dagen houdt ze niet op, hele volzinnen in gebrabbel met allerlei nieuwe klanken en intonaties. Ook door de telefoon met m'n moeder of m'n zus. Zo lief! Ook met leren lopen maakt ze volgens mij vorderingen. Het gestuntel langs de bank en tafel gaat veel soepeler en ze doet het ook veel meer. Ook houdt ze zich vaak nu nog met 1 handje vast ipv met 2. Erg leuk om te zien allemaal.
Deze kleding is meer voor erbij, om uit te proberen. Dus nog wel even geduld, want het betreft een zomercollectie voor 2010. Da's dan wel weer jammer. Zelf ben ik ook niet iemand die heel veel geld uitgeeft voor de kleding van de kinderen. Zeker niet nu ze zo klein zijn. Ze groeien er zo uit en om dan maar even EUR 50 voor een jurkje uit te geven, dat vind ik zelf echt te veel. Als het een setje zou zijn wat je ook nog weer met andere dingen kunt combineren zou ik het misschien nog wel doen. Natas, wat leuk dat Danique zo aan het klessebessen is nu. Yelina hoor ik nu ook steeds meer klessebessen. Daar kan ik echt van genieten. Ik denk dat onze meisjes aardig gelijk opgaan nu, ook Yelina kan nu al goed langs de bank en tafel oplopen en doet dat nu ook regelmatig met maar 1 hand vast.
Rosanne heeft hier meer weer het gillen ontdekt vooral als ze haar zin niet krijgt of als ze zich verveelt in de kinderwagen in de supermarkt ofzo. Verstaanbare woorden brabbelen doet ze nog niet. Met lopen gaat het wel de goede kant uit. Ze loopt niet meer zo te wiebelen als ze aan een handje loopt en lopen langs de tafel en de rest in de woonkamer gaat met een sneltreinvaart. Je ziet haar nu ook af en toe twijfelen van zal ik nu op mijn kont gaan zitten om te kruipen of zal ik de stapjes toch maar gewoon doen bv van de tafel naar de kast toe. De ene keer gaat ze dus nog kruipen en de andere keer doet ze de stapjes dus gewoon. Ze doet dus ook regelmatig een aantal stapjes los vanaf de tafel richting de bank. Of blijft gewoon stil staan zonder iets vast te houden. Maar laat haar voorlopig nog maar even zo aan rommelen, word wat als ze de hele kamer zo door gaat lopen. Dan ren je helemaal de hele dag er achter aan. Ik heb nu al medelijden met onze kat. Die is echt de klos. Het is een al een oude kat van een jaar of 17 en Rosanne pakt haar bij haar staart of pakt een stuk huid vast en de kat laat alles maar toe en komt zelfs naar Rosanne toe om kopjes te geven. Vroeger was het een flinke dikke kat maar het is nu nog maar een mager beestje dus zeer makkelijk om vast te pakken. Als Rosanne echt kan lopen dan word het een stuk moeilijker om de kat van haar te redden en je kan haar wel 100 keer zeggen dat ze van de kat af moet blijven maar dat begrijpt ze nog niet. Natas trouwens nog gefeliciteerd met je moeder. Tot welke maat gaat de ningnang kleding eigenlijk?
Natas, beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad! De Ningnangkleding gaat tot maat 116. Cindy, wat leuk dat de kat en Rosanne zulke dikke maatjes zijn. Onze katten moesten van andere kinderen ook nooit wat hebben, maar Alyssa vonden ze erg leuk en dat was wederzijds. Toen we indertijd met Alyssa thuiskwamen uit het ziekenhuis moesten we best lachen om onze oudste kat. Eerst kwam ze heel nieuwschierig kijken naar wat we mee naar huis hadden genomen, maar toen Alyssa begon te huilen sprong ze een meter de lucht in en wist ze niet hoe snel ze weg moest komen. Sneu dat ze het toch ineens eng vond, maar de manier waarop was wel grappig.
Inez, de link werkt niet meer, maar ik had eerder al even snel gekeken. Zaten mooie dingen tussen! Maar ik ben op het moment ook wel meer van de wat goedkopere dingen. Het gaat zo hard! En dan vind ik het wel zonde om heel veel geld uit te geven. En ik ben niet zo van het tutten. Haha, natuurlijk vind ik het leuk om haar leuk aan te kleden en op de één of andere onverklaarbare reden is roze ineens niet meer zo'n rare kleur 8). Maar het gaat mij er meer om of het leuk staat. Maar voor een bijzondere gelegenheid zou ik zoiets nog wel een keer kunnen kopen denk ik. Het idee van Cindy om er een aparte site aan te wijden is misschien zo gek nog niet! Na het lezen van je verhaal begrijp ik je man trouwens wel. Maar ik begrijp jou ook wel. Lijkt me wel ingewikkeld. Natas, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad. En leuk dat Danique ineens zoveel meer aan het kletsen is. En dat het lopen steeds beter gaat. Mooi om te zien he, dat ze zo vooruit gaat. Cindy, zo te lezen gaat Rosanne ineens ook als een speer. Haha, grappig, dat twijfelen. Ik kan het me helemaal voorstellen. Over lopen gesproken: ik was vorige week bij een zusje omdat een neefje jarig was. Dat joch wilde niet aan de handen lopen, maar voor z'n verjaardag kreeg hij een loopkar en daarmee rauste hij door de kamer! Erg grappig om te zien! Dat gillen is trouwens wel vervelend. Nog niet heel herkenbaar dat het uit verveling gebeurt of als ze d'r zin niet krijgt. Mariëlle gilt namelijk vooral als ze iets leuk vindt. Laatst op het kdv ook, man, ik ging me gewoon verontschuldigen. Zeggen ze ook nog: ach, ze heeft hartstikke lol toch? Ja, dat wel, maar ik hoop wel dat ze dat gillen afleert . Ze is trouwens op het moment niet helemaal lekker. Ze drinkt slecht en ze blijft maar bewegen en vechten tegen de slaap. Eten gaat gelukkig wel redelijk goed. En het is zo'n eigenwijsje. Ze doet bij het drinken echt haar mondje op slot. Vanavond had ze 50 ml gedronken van een fles van 180/6 en toen vond ze het wel weer genoeg. En uit ervaring van gister wist ik dat we maar beter niet konden proberen of ze nog meer wilde, want toen we dat gisteren deden, begon ze me toch een partij te brullen! Echt niet normaal meer. Zeker niet voor haar, want ze huilt echt bijna nooit. Heel apart dus. De studie die ik ga doen is een master met de naam Learning & Innovation. Is vooral gericht op onderwijskunde en het in gang zetten van veranderingen binnen de school. Heb er erg veel zin in, heb het idee dat het ook erg goed bij me past (zegt m'n teamleider ook en die kan het weten). Ik ben namelijk wel veel bezig met de vraag hoe je leerlingen het beste iets kunt leren en ik vind dat ik wel op een heel leuke, veilige school werk, maar dat er af en toe wel erg vastgehouden wordt aan oude structuren. Wel een uitdaging om samen met anderen dingen te gaan veranderen. Haha, ik krijg o.a. het vak "veranderkunde", daar ben ik vooral erg benieuwd naar .
Hinke, klinkt erg leuk, die studie! Hier gaat 's avonds trouwens nog geen mondje op slot voor de fles dus voor het slapen gaan krijgt ze nog steeds 140 cc melk. Waar haar mond wel stijf voor op slot gaat is ... de tandenborstel. Dat is iedere avond drama. Nou ja, eens gaat dat wel weer over. Wat soms ook drama kan zijn is de luier verschonen. Met name wanneer ze een poepbroek heeft. Het liefste trekt ze die zelf wel even onder haar billen vandaan en smeert daarna de boel lekker onder. Daar waren we met Alyssa erg verwend mee denk ik. Zij was altijd erg makkelijk met verschonen, wassen en aankleden en bleef altijd vrij rustig liggen tot we met haar klaar waren. Lotuss, heerlijk dat de kleine meid soms al doorslaapt. Hoewel ik die nachtvoedingen best intiem en bijzonder vond, was ik toch ook best wel weer blij toen ik gewoon mocht doorslapen.
Tandenpoetsen gaat hier gelukkig nog wel aardig, ze vind de tandpasta blijkbaar lekker. De luier verschonen is hier de laatste tijd ook een ramp. Ze was altijd voorbeeldig en bleef rustig liggen. Maar dat is dus afgelopen, ze draait en kruipt alle kanten op en afleiden met iets wil nog maar heel soms helpen. We zijn dan ook al over gegaan op luierbroekjes. De fles gaat hier er ook nog steeds goed in, alleen vertikt ze het dus om wat anders te drinken. Ze wil alleen haar melk. En ze wil ook nog steeds niet uit wat anders drinken. Ja als je helpt uit een oefenbeker maar dan zit ze vooral zelf ook onder het drinken. Zelf zou ik niet zo snel roze aantrekken maar voor Rosanne vind ik het juist hardstikke leuk. En je ziet dan toch wat duidelijker dat het een meisje is. Ben wel blij met dat nu veel paars te koop is, dat vind ik ook erg leuk. Heb vaak genoeg gehad dat mensen vroegen van wat is het. Komt misschien ook omdat we een blauwe kinderwagen hebben en omdat Rosanne weinig haar heeft. Ik heb toen ik net bevallen was een kinderwagen gewonnen en kon toen kiezen uit deze of een in het roze met paars. Die andere vond ik niet mooi kwa kleur. En de wagen die ik had gekocht was achteraf toch te laag voor ons om achter te lopen dus zijn we deze gaan gebruiken.
Hè, verdikke. Heel verhaal getypt, krijg ik de melding dat er een verbindingsprobleem is. En ik had natuurlijk m'n tekst niet gekopieerd. Haha, het gaat al zo lang goed hier...... En nou weet ik het natuurlijk allemaal niet meer. Begin dus maar even opnieuw Ehm, Mariëlle gaat iets beter dan gisteren, ze liet vanavond maar iets van 20 cc staan, de rest ging klokklokklok in één keer er in (toch wel fijn hoor). In slaap vallen kostte nog wat moeite, maar ze viel in ieder geval weer in haar eigen bedje in slaap en niet zoals gisteren op mijn arm. Gelukkig maar, was al even bang dat ze vond dat we daar een gewoonte van moeten maken en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Af en toe heb ik daar geen moeite mee, vind het zelfs wel eens lekker om even zo met haar op haar kamertje te zitten. En soms heeft ze het ook echt even nodig, omdat ze zichzelf anders wakker houdt met haar gewoel en gedraai en gebeweeg (haha, nee, dat is geen woord, m'n leerlingen zouden zeggen: "En dat geeft Nederlands "). Tandenpoetsen is hier trouwens geen probleem. Ook zij lijkt tandpasta lekker te vinden. Ik hoop dat dat zo blijft, zeker als er straks meer te poetsen valt. Luier verschonen is niet echt een ramp, maar ze vindt het al heel lang niet meer leuk om op haar rug te liggen, dus moeten we wel heel erg uitkijken dat ze zich niet ineens omdraait. En als ze in zo'n bui is als de afgelopen paar dagen, begint ze 's avonds wel te snikken als ze op de commode wordt gelegd. Ik denk toch dat het ermee te maken heeft dat ze van alles wil (STAAN!) en dat nog niet kan. En zeg nou zelf, als je zo goed op je buik kunt liggen en zelf kunt gaan zitten, dan hoef je toch niet op je rug te liggen? Kom nou, dat is voor baby's! Pff, eigenwijsje. Wat ik wel handig vind, is om haar te laten zitten bij het afdrogen en deels ook bij het aankleden. En was ik echt bijzonder schattig vind, is dat ze af en toe heel goed meehelpt bij het aankleden. Wat ze al heel vroeg deed, was haar hoofdje optillen bij het uittrekken van een rompertje of truitje. Dan hadden we de armpjes eruit en dan tilde ze zelf haar hoofd op. En tegenwoordig steekt ze zelf haar handje uit als ze een rompertje of truitje over haar hoofd krijgt. Zo lief en ook wel cool, eigenlijk 8). Maar dat neemt niet weg dat ze af en toe ook flink protesteert, want ze wordt natuurlijk wel gestoord in wat ze ook maar aan het doen is . Lotuss, dat van dat doorslapen had ik even gemist. Lekker joh! Geniet ervan! Studie heb ik erg veel zin in. Vandaag studiedag op school gehad en daar werd ik wel blij van, want ik kreeg het idee dat veel collega's enthousiast zijn over de nieuwe koers die we inslaan. En dat heb ik natuurlijk wel nodig, want zo'n studie is leuk, maar er zit wel een praktijkonderzoek aan vast en daarvoor heb ik wel andere mensen van school nodig. Als ik de enige ben die iets wil, komt het natuurlijk niet van de grond. Over twee weken heb ik de introductie van de studie. Ben erg benieuwd.
Hai allemaal! Hier gaat alles goed. De verjaardag met m'n moeder was gezellig. We hadden prachtig weer en hebben buiten gegeten bij een restaurantje aan het water. Danique is een klein beetje verkouden maar voor de rest gaat ze als een speer. Ze krijgt weer meer kiesjes, de 3de en 4de, maar lijkt er weinig last van te hebben. Ze loopt al heel aardig achter het loopwagentje, erg koddig om te zien met dat luierkontje naar achteren. Het drinken uit een bekertje lijkt ze nu door te hebben, er wordt nog maar weinig water gemorst. Misschien dat ik de BV van overdag nu af ga bouwen, dan hou ik de ochtend- en de avondvoeding nog over. Tandenpoetsen gaat hier zo-zo, de ene avond wat beter dan de andere. Maar een fan is ze er niet van. Lijkt me een leuke studie Hinke, en een uitdaging. Het gillen was bij Danique ook een periode, nu gelukkig niet meer zo. Achteraf zie je dat alles een fase is en weer over gaat..... hopelijk dit ook hahahaha. Dat Mariëlle al zo meehelpt met aankleden is snel zeg. Danique doet dat sinds een week of 6. Cindy, Danique klessebest geen verstaanbare woorden hoor. Wel mama bijvoorbeeld, maar voor de rest is het echt nog babygebrabbel. Onze kat zou hier uithalen als Danique hem zou knijpen. Doet jouw kat dat niet?
Hier ben ik weer even. Ik wilde vooral nog reageren op Inez. Ik vind de kleding van beide merken leuk. Hoewel ik zelf meestal niet kies voor klasiekere kleding. Ook ik wil niet te veel geld uitgeven aan die piepkleine kleertjes. Zo zonde, het wordt zo weinig gedragen. En sinds ik zo veel koopjes van 1 tot 2 euro heb kunnen kopen van de Hema... nu vind ik alles verder l snel(te) duur Wanneer Yara wat ouder is dan zou ik misschien wel een setje voor dat bedrag willen kopen. Maar dan zou ze het ook een heel seizoen moeten kunnen dragen. Verder heb ik wel bijgelezen afgelopen dagen, maar het kwam er niet van te reageren. En nu heb ik hoofdpijn, dus ook even verder geen reactie op berichtjes. Hier gaat alles verder gelukkig wel goed. Het werken is weer leuk, maar druk. Het kolven is wel een hele opgave. sleutel van de ruimte niet te vinden. (vorig jaar rond deze tijd al aangegeven dat ik zou willen kolven... ;-( ) Het lukt me niet goed om een TSR te krijgen, ook niet altijd met die neusspray. Nou ja, de 6 maanden zijn al in zicht, zo lang hou ik het nog wel uit en daarna zien we wel hoe het gaat. Ik blijf zeker nog wel even door BV geven hoor!
Natas, fijn dat de verjaardag van je moeder een succes was. En zo te lezen zit Danique weer in een spurt? Gaat hard zeg. Geniet ervan! Annna, waren de kinderen bij jullie ook zo druk gister? Bij ons kon je wel merken dat er "storm" op komst was . Kan me erg goed voorstellen dat je weer moet wennen. Dat had ik vorig jaar na m'n verlof ook. Ik had erg veel zin om weer te beginnen, maar toen ik twee weken bezig was, vroeg ik me af waarom dat ook alweer was. Haha, toch moet ik er niet aan denken om niet te werken! Omdat ik geen borstvoeding heb gegeven, heb ik ook nooit gekolfd, maar ik snap wel dat het erg vervelend is als je denkt dat je dat geregeld hebt en het blijkt niet zo te zijn. Ik hoop dat je er toch voldoende tijd en rust voor kunt nemen (in een goede ruimte). Het zou zonde zijn als je daardoor de BV op zou geven toch? Deze mama is vanochtend een uur bezig geweest met het zoeken van boeken voor de studie en toen ging m'n laptop raar doen en toen was m'n winkelwagen bij bol.com weer leeg. Waaaaaaaah! Haha, "vroeger" ging ik gewoon naar een winkel om m'n studieboeken te kopen, veel makkelijker. Hihi. Maar goed, ik heb toch wel aardig wat boeken tweedehands kunnen kopen en ik heb een paar boeken via een andere site beduidend goedkoper kunnen aanschaffen, dus het was wel de moeite waard. En gelukkig had ik aangegeven bij wie een boek het goedkoopst was, het duurde dus niet weer een uur. Nu ga ik nog even iets voorbereiden voor volgende week, heb ik dat vast gedaan. Morgen naar de verjaardag van een neefje (wordt 5) en maandag waarschijnlijk naar een nichtje (wordt 2). In onze familie is alle verjaardagen aflopen ondoenlijk, maar bij die kleintjes bedenk ik dan wel dat ik het zelf ook leuk vind als er familie komt op de verjaardag van m'n krummel. En tja, dan kun je natuurlijk zelf niet achterblijven..... Fijn weekend allemaal!
We hebben 2 katten en Rosanne zit dus alleen maar aan de hele oude kat. Die maakt er echt niks van en geeft zelfs nog kopjes aan Rosanne. Onze andere kat is echt een buiten kat dus die komt Rosanne maar weinig tegen. Die komt alleen binnen om te eten en is dan alweer verdwenen. De oude kat was vroeger ook een buiten kat, maar die is dus ondertussen zo oud dat ze het liefste binnen in haar mandje ligt te slapen. We hebben het mandje dus al verplaatst zodat Rosanne er moeilijker bij kan komen. Je kan Rosanne wel 100 keer waarschuwen maar dat helpt gewoon nog niet. De loopwagentjes vond ik in het begin echt een ramp. Nu Rosanne wat steviger op haar beentjes staat kan ze er goed achter lopen. Daar voor was het meer snel er achter aan rennen omdat het wagentje sneller ging dan Rosanne. Maar ze heeft er niet veel interesse in, ze speelt wel met het bord wat er voor op zit maar laat hem voor de rest staan. Lopen gaat wel al de goede kant uit, ze loopt nu al langere stukken en doet dat rustig op haar gemak. Dus niet meer snel van de tafel naar de bank rennen. Als je haar nu ook ergens neer zet dan gaat ze ook gewoon lopen ipv gelijk zich op haar kont te laten vallen om te gaan kruipen. Het langere stukken lopen gaat dus alleen nog erg langzaam en wiebelig. Het 3e en 4e kiesje al dat gaat snel. Rosanne heeft nog maar 6 tandjes, 4 boven en 2 onder. Die heeft er niet zo`n haast mee. Weer gaan leren dat je daar nog tijd voor hebt. Ik kom met Rosanne nu al tijd tekort en als ze sàvonds ligt te slapen ben ik al blij als ik niks meer hoef te doen. Voor kinderen vind ik een verjaardag nog leuk, maar voor de oudjes hoeft het eigenlijk van mij niet meer. Vroeger vierde we altijd ook uitgebreid onze verjaardag maar daar zijn we op een gegeven moment mee gestopt. Je was alleen maar de hele avond heen aan weer aan het rennen om iedereen van drinken etc te voorzien en je had zelf er niks aan. Nu vieren we het heel bescheiden en komt er wat directe famillie langs. We zijn dan ook gestopt om naar alle ooms en tante`s te gaan. Maar voor zo`n kleintje is het natuurlijk wel leuk als er veel mensen langskomen.
Natas, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad met de verjaardag van je moeder. En wat gaat Danique hard zeg, met kies 3 en 4 op komst. Anna, vervelend dat het kolven nog een beetje moeizaam gaat. Zal waarschijnlijk wel een kwestie van wennen zijn, maar voor nu even lastig. Wel fijn dat het weer gaan werken bevalt! Cindy, dat valt best nog wel mee hoor, met die tanden van Rosanna. Bij Alyssa kwamen de eerste 2 boventandjes pas toen ze ruim 10 maanden was en pas met 14 maanden begon de rest door te komen. Haar laatste melkkiezen zijn pas dit jaar doorgekomen toen ze al een paar maanden 3 was. Deze kiezen komen meestal een jaartje eerder door. Hinke, fijn dat je al aardig geslaagd bent met de boeken. En ja, internetspeuren loont echt de moeite. Yelina probeert ook meer en meer om achter de loopauto te gaan lopen. Erg leuk om te zien hoe ze dat doet. Bij haar heb ik ook haar eerste kies gezien. Die moet begin van de week zijn doorgekomen. Ze helpt ook al een tijd met aankleden. Doet ze zelf haar armen in en uit de mouwen. En ze vindt het ook helemaal geweldig om te helpen als je haar inzeept of insmeert met creme. Zit ze ook met haar handjes over haar hele lijfje te smeren. Erg koddig om te zien. Ik weet niet of het me dit weekeinde nog lukt om online te komen, maandag gaan we voor een weekje met vakantie. Ben benieuwd hoe dat bevalt, het is al 11 jaar geleden dat we voor het laatst met vakantie zijn geweest. Maar het zal vast leuk zijn met de meiden. We gaan naar een vakantiepark in Drenthe waar een binnen- en buitenbad aanwezig zijn en een binnen en buitenspeeltuin. Wat wil je nog meer voor de kids. Alleen heel naar, moet morgen alleen nog wel op zoek naar een badpak. Hij lijkt wel een paar maten groter geworden. Of was ik een paar maten gekrompen? Ben nu alles bij elkaar ruim 9 kilo kwijt. Niet slecht, al zeg ik het zelf. Op naar de volgende 9.
Hoi dames, Ben ik weer eens... Ik vind het jammer dat ik er de laatste tijd te weinig aan toe kon om regelmatig op het forum te zitten. Eerst schreef ik ook nog meer op het andere 35+ plus topic - daar kent Lotuss me ook van - maar die schrijven zóveel dat het haast niet bij te houden is. Dus daar ben ik al een hele poos niet meer geweest... @Cindy: Jouw meisje (ook) alweer een jaar! Nog gefeliciteerd (al is het een beetje erg laat, schaam schaam...), Rosanna is in elk geval behoorlijk verwend zo te lezen... Wij zijn een weekje weg geweest met de caravan die we een paar weken geleden gekocht hebben. Super ding! Om te proberen zijn we een weekje in Nederland - op de caming van de Beekse Bergen - gebleven. Is goed bevallen, alleen jammer dat het weer niet meewerkte. Op zich nog niet zo'n probleem, maar omdat Emma wél kruipt, maar nog niet loopt, hebben we noodgedwongen veel tijd in de tent en/of caravan doorgebracht. De grond kreeg namelijk tussen de buien door nauwelijks de kans om op te drogen. Emma bleek trouwens een goede hulp voor papa bij het opzetten van de tent...
Ik heb de link even bekeken. Er zitten erg leuke dingen tussen. De schoentjes zijn ook erg leuk. Ik heb schoentjes gezien die ik graag afgelopen zomer voor Emma had willen hebben. Van het merk Schuss vond ik de witte jurkjes leuk. De kleding voor jongens vond ik van dit merk heel erg leuk. Beetje kak, maar daar houd ik wel van... De kleding die ik koop voor de kids kun je als volgt indelen: goedkope kleding voor het kdv (met name H&M, Zeeman en Wibra) en merk kleding (met name Mexx) voor thuis. Ook het merk Bakkaboe vind ik erg leuk én is niet duur. Het spijkerbroekje dat ik bij jou heb gekocht is echt zo'n superbroekje voor het kdv: goedkoop, maar kwalitatief erg goed en dus erg geschikt voor het betere speelwerk . Zo goed schijnbaar, dat iemand anders het heeft 'gepikt'! Toen Roy laatst de kids van het kdv haalde, had Emma een ander spijkerbroekje aan. Dus ik dacht dat ze een ongelukje had gehad, maar dar fijne spijkerbroekje uit jouw shop is vervolgens nooit meer boven water gekomen... :x
Over verjaardagen : wij vieren onze verjaardagen ook niet of nauwelijks meer. Maar nu die van Danique'je natuurlijk uitgebreid Hinke, ik vind weer gaan studeren dapper! Ik zou er niet aan moeten denken. Cindy, Danique is idd snel met tandjes en kiesjes maar niet zo snel met lopen als Rosanne. Los van de tafel naar de bank zit er hier nog niet in. De loopkar die ik heb gaat wat stroever, eigenlijk loopt 1 wieltje een beetje aan maar dat is nu juist wel goed voor Danique. Ze heeft boven ook een rieten kinderwagentje staan die er vandoor vliegt en dat houdt ze niet bij, dat is idd niks. Goed zeg Inez, 9 kilo al afgevallen! Heel veel plezier met jullie weekje weg, dat park klinkt goed. Lola, het andere 35+ topic hou ik ook nauwelijks meer bij. Wel jammer, maar ja. Hihihi, koddige foto.
Wat is Emma al groot geworden Lola! Leuk! ze staat al zo lekker op haar beentjes.. Ik merk dat ik nu ook meer speelkleertjes en sierkleertjes voor m'n oudste ga kopen. Ze draagt veel Jottum, Carbone vind ik ook heel leuk en Oilily heeft ook leuke dingen erbij. Vaak echt een dametje maar ze draagt ook nike en adidas trainingspakken. Soms zelf zwart, net als papa. Staat zo stoer met haar twee kleine staartjes bovenop. Ze is ook best een rouwdouwer! Voetballen in een mooie jurk en lakschoenen.. Voor haar verjaardag krijgt ze ook een hele stoere fiets. Zie haar al helemaal zitten (zal nog wel even duren eer ze kan fietsen, als ze er al op wil) Kawasaki KSX Speedbike Jongensfiets 12" - ? 139
Schattig dat kevertje. En de fiets voor je andere dochter is wel heel stoer. fiets. Zie haar al helemaal zitten in een jottum jurk op die fiets. Is wel echt het tegenover gestelde Die dure merken vind ik allemaal wel leuk maar Rosanne draagt dingen maar kort. Kreeg van iedereen te horen van in 68 zitten ze heel lang, nou Rosanne dus niet die was er zo uit. Maar denk dat als ze wat langer in een maat zitten dat je al sneller zelf wat duurder gaat kopen. Dan wil je ook dat het wat langer mooi blijft. En bij die goedkopere kleding is het toch na een paar keer wassen niet echt mooi meer. Heb weleens wat van Villa Happ gekocht en verwachte dat dat ook wel wat mooier zou blijven, is niet super duur maar duurder dan zeeman of h&m. Maar dat was dus ook geen succes. Gisteren hier naar de kermis geweest met Rosanne. We waren eerst even bij mijn moeder langs geweest en daar na gingen we dus naar de kermis en natuurlijk viel Rosanne in de auto in slaap. We dachten die word wel wakker van de herrie op de kermis maar ze sliep dus gewoon door. Pas toen we op het punt stonden weg te gaan werd ze wakker, we dachten dat word gillen maar ze vond het alleen maar leuk. Ze was naar iedereen aan het zwaaien. Ze heeft nog wel bloemen geplukt, nou ja wij moesten ze voor haar pakken omdat ze niet durfde. Thuis pakt ze alles wat binnen handbereik is maar op de kermis vertikte ze het dus. En we hebben met die grijp dingen nog wat knuffels voor haar er uit gehaald, alsof we nog niet genoeg van die dingen hebben. Ligt nu al een berg opgeslagen ergens in een vuilniszak. Maar blijft altijd leuk om die dingen er proberen uit te halen. Ik lees nog wel steeds dat andere topic mee en ik vind het al moeilijk om het bij te houden. Als je daar dan nog op iedereen moet reageren is het helemaal geen doen. En je leven is ook heel anders dan tijdens een zwangerschap en lijkt me ook wel moeilijk om daar vrolijk over je baby te gaan zitten kletsen of er over te mopperen terwijl er een aantal zijn waar het nog steeds niet bij wil lukken. Spijtig ook om daar de problemen van Zico te lezen. Wens haar in ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. 9 kilo al afgevallen dat is knap. Ik moet ook nodig weer beginnen maar krijg de knop niet om om aan de gang te gaan