Anna, in gedachten heb ik echt al jaren dergelijke gesprekjes, maar iedere keer als puntje bij paaltje kwam klapte ik dicht en vergat ik wat ik wilde zegggen. Heb nu een en ander op papier staan wat ik als leidraad aan wil houden. Broertje kan zaterdag niet zoals het er nu naar uitziet. Hij had overdag al een vrij druk programma waardoor hij bang was hierdoor 's avonds de scherpte een beetje kwijt te zijn. Baal ik eigenlijk best wel een beetje van. Hierdoor zou het gespek met minstens 2 weken worden uitgesteld. En nu voor mij de kogel door de kerk is en ik open sta voor een gesprek heb ik dat eigenlijk het liefste maar zo snel mogelijk achter de rug. Mits ik zaterdag natuurlijk nog ziek ben, want dan houdt het op. Dan moet het toch een andere keer. Maar eigenlijk hoop ik zaterdag toch eigenlijk wel van die 'fijne' griep af te zijn en dit gesprek aan te kunnen. Toch wel een beetje lastig als je met zoveel partijen rekening moet houden. Nou ja, we zien wel.
Lieve Natas, mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte morgen met het afscheid van je stiefvader. Hele dikke knuf!
Anna, wat gaat dat toch hard he? Veel te hard, sprak de mama die aankomende dinsdag voor het eerst haar bijna 4 jaar oude dochter voor proefdraaien naar de basisschool brengt. Slik ...