hallo meiden, ik ben sinds een paar weken weer erg moe, ookal slaapt mijn zoontje door, ben soms ook ineens duidelig en soms last van mijn buik, zou ik weer zwanger kunnen zijn ondanks dat ik de pil slik?
*veegt het stof van haar glazen bol* Ja, je bent zwanger, gefeliciteerd!!! Misschien een idee om voor de zekerheid even een testje te doen?
ja dat ga ik maar doen dan. eigenlijk hoop ik dat het niet zo is, zou wel een beetje snel zijn, sam is pas bijna 6 maanden.
Het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk, maar het is de enige zekerheid die je kunt krijgen, want op het forum kan echt niemand er iets zinnigs over zeggen.. Succes!
ik ga morgen even een test doen want heb niks in huis. als het zo zou zijn is het welkom hoor, maar liever nog even wachten. als ik een test gedaan heb laat ik het weten.
Essie goh ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Hier ook erg moe en soms duizelig en ook af en toe misselijk met name in de ochtend. Heb al een paar keer ondanks de pil getest. Maar natuurlijk negatief de huisarts gooit het nog steeds op ontzwangeren en die van mij is bijna 11 maanden. Hopelijk ga je jezelf snel weer beter voelen
misschien hoort het erbij idd. ik moet morgen wel iniedergeval even mijn bloeddruk laten controleren en hb gehalte.