35+ met kids: Wat vinden jullie zo leuk aan techno festivals?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 5 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Hmhm. Ik ook niet.

2. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.865
    3.030
    113
    Mijn ouders 50+ gaan elk jaar naar Tomorrowland :D het feesten heb ik niet van hun. Want zelf ga ik nauwlijks naar festivals of überhaupt uit. :roflmao:

Shay25 vindt dit leuk.
  3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik ben met Pinkpop opgegroeid. Straat oversteken en je staat in mijn wijk. Pinkpop was vanaf mijn 12e bijna altijd vaste prik met vriendinnen. Ik heb mijn man ook tijdens Pinkpop leren kennen. Sinds de kinderen gaan we niet meer ieder jaar en als we gaan meestal 1 dag. Inmiddels gaan onze kinderen (14+12) ook mee. Vooral onze dochter is een enorme muziek liefhebber. Ze wil bij de Editors vooraan staan

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Awakenings zijn we ook vaak heen geweest alleen niet meer sinds het zo groot is. Staat wel op de planninf om volgend jaar nog eens te gaan.
    Welcome to the future vond ik altijd leuk o.a. qua opzet en kleinschalig. Helaas zijn zij gestopt.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Geen techno, maar afgelopen weekend stond ik 3 dagen op het festival in ons dorp. Gisteren trouwens gewoon met de kinderen, die vermaken zich prima met hun vriendjes.

Havermout vindt dit leuk.
  6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hahaha dit inderdaad. Nooit van techno gehouden.
    Als ik naar een festival ga dan is het om naar de muziek te luisteren, ben ook niet zo'n danseres.

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    Ben vorige week vrijdag gaan werken in n eetkraampje op Intents maar dat was me toch wel heavy shiiiitttt qua muziek :roflmao:.

Vorig jaar ook eerste keer als bezoeker op TML geweest. Via mijn (echte) werk kom ik ook al eens op verschillende festivals (in BE): Voodoo Village, Rampage, Rave Rebels, Moose, Couleur Café, Rock Werchter...

Gaat me ook eerder om de sfeer dan muziek zelf - zei het vorige week nog tg mijn collega: hoeveel wordt er eigenlijk wel niet rondgewandeld op zo'n festival :eek:.

Volgende week 5 dagen werken op Graspop Metal Meeting - ik verwacht me daar aan een hoop ruige binken (en buiken :roflmao:) en hoop in de zomer ook nog Pukkelpop mee te kunnen pikken.

En binnen een aantal jaar samen met de kinderen festivalletjes meepikken :thumup:

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wat vond je van HOH? Ben ook geweest :). Ben je specifiek nog naar artiesten gegaan?

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.032
    113
    Nederland
    Ik ben nog geen 35+ (ik ben 31).
    Techno festivals zijn niet mijn ding, maar gewone festivals vind ik super leuk. Ook concerten en uitgaan doe ik nog regelmatig.

ik ga 18 juni naar Beyonce, 24 juni naar een batchata party en 1 juli is hier een stadsfestival. Ik voel mij ook nog helemaal begin 20, helemaal op zulke momenten.:roflmao:

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Ah superleuk zeg! Ik ga ook al sinds mn pubertijd naar festivals. Lowlands, pinkpop, graspop, afhankelijk van de line up. Pinkpop is voor ons dik 2,5 uur rijden maar ach, dat hoort er dan bij :) wel lekker als t zo dichtbij is inderdaad. En leuk om dat nu met je kids te kunnen delen.
    Vriendin is ook editors gek dus die pakken wij ook wel mee. Ik wil zelf graag bij the script en di-rect een goed plekje. Robbie williams heb ik heel veel zin in, die gaf paar jaar terug echt een goeie show weg. En voor de rest gewoon lekker genieten van weekendje eruit zijn :D alvast veel plezier!

11. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Sefa, Tommyknocker, N-Vitral, Neophyte (maar geluid in de oldschool viel echt tegen), tha Playah, D-Fence… HoH was tof maar Dominator blijft wel favoriet ❤️

Asil vindt dit leuk.
  12. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Was ook bij Tommy en Neophyte!

Voor de rest is bij ons uptempo favoriet met DRS, Major Conspiracy, Bulletproof, Partyraiser etc. Kan echt zo los gaan. Wij hadden een uptempo t-shirt aan maar werden gediscrimineerd bij de oldschool hahahaa dat we er met zo een t-shirt niet bij hoorde. Tot dat je zegt hoe oud je bent.. hahaha. Dan mag ik echt wel bij de oldschool ;)

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik ga ook zeer regelmatig naar festivals. Waar ik heen ga is heel divers. ADE, pinkpop,tommorow land, CAS, Zand, dance Valley, dutch valley, milkshake, plaatselijke festivals. Ik ben overal voor in. Vind het heel chill dat het overdag is en je niet diep in de nacht pas je bed in gaat waardoor je een week bij moet komen.
    Maar echte hardcore sla ik over, die tijd ben ik echt voorbij

Havermout vindt dit leuk.
  14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ah super leuk het hele weekend. Wij gaan alleen vrijdag. Editors is 1 van mijn favoriete bands. Maar hoef niet zo nodig vooraan te staan Maar dochter heeft hier lang op gewacht, dus doe het voor haar.
    Verder willen wij The Haunted Youth en The War on Drugs zien. Voor de resr wordt het voor ons wat pendelen tussen de 2 hoofdpodiums.
    Jij ook alvast veel plezier!

Lill vindt dit leuk.
  15. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Hier ook alleen hardere stijlen, ga al 15 jaar naar festivals. Het is echt een uitlaatklep. Dit jaar op Rebirth en Intents geweest. Defqon en Decibel staan nog op de planning. Love it

16. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    in oktober waren the editors in Rotterdam, ben je daar ook geweest? Ik was er met mn man, was echt een gave show, prachtige stem heeft die zanger.

17. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.963
    113
    Nederland
    Mijn man en ik gaan 2/3 keer per jaar naar een hardcore festival. Play! Festival in de buurt, een klein festival maar zo ontzettend leuk. Daar zijn 2 edities van per jaar en we pakken ze altijd allebei.
    En naar Ground zero. Maar dan wel op de bijna 40 manier met overnachting in Bussloo en dagjes sauna er bij geboekt. Anders trek ik het niet :roflmao:

sidmick vindt dit leuk.
  18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Heerlijk dat laatste, wij waren naar HoH en ook 4 dagen een natuurhuisje geboekt.
    Dag van het festival helemaal los, dag erna, vijver aan het huisje en vissen hahaha

19. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Eigenlijk meer harstyle festival. Afgelopen weekend nog naar Intens festival geweest! Heerlijk!

20. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    Rebirth al veel goeds over gehoord! Veel mensen die daar gingen om te werken en meteen erna zeiden dat ze volgend jaar weer gaan... maar als bezoeker :p
    Intents was ik enkel afgelopen vrijdag en toen waren nog niet alle podia open... Maar wat er wel was, was wel stevig :roflmao:

Deel Deze Pagina