Pukkelpop vind ik altijd een heel leuk festival qua opzet etc. Daar gaan we wellicht van de zomer ook heen. Moet mij eerst even verdiepen in de line-up.
Nee daar ben ik niet geweest. Ik heb toen getwijfeld om met de kinderen te gaan, maar is voor ons toch een stuk rijden. We zouden in 2020 naar ze gaan in het Zuiderpark Den Haag. Dat is destijds niet doorgegaan en er kwam ook geen nieuw concert. Ik heb ze al een aantal keer gezien op festivals en een concert in Antwerpen. Ik vind zijn stem ook super. Heb veel albums. Alleen het laatste album van hun moet ik aan wennen. Klinkt zo anders dan de andere albums.
Ik vind het ook heerlijk! Vooral de buitenfestivals, zonnetje, drankje, goed muziekje en goed gezelschap. Even lekker los gaan, geen kinderen en je weer lekker jong voelen! Ik ben niet alleen maar van Techno, ook hardstyle of vanalles wat, wel dance altijd. Was dit jaar op Awakenings, 7th Sunday. Ga iig nog naar Luminosity (old skool trance), Karma (een van de beste festivalletjes vind ik), Dream Village of Total Loss moet nog kiezen, Zino's Outdoor en vast nog wat meer later in t jaar.