Ja dan kunnen we elkaar in de gate houden.... Maar zoals je bij mijn onderschrift kan zien... is het steeds lang kort lang kort lang kort.... hihi.. gister was weer vroeg, dus volgende week 2-3 dagen later Er zit wel regelmaat in het onregelmatige zeg maar Maar ik gun het iedereen even hard... zijn er ook bij die nog voor de eerste gaan.. die gun ik het het allermeeste.. omdat ik me dan al gezegend voel.. maar ja, de rest met de wens gun ik het toch ook gruwlijk erg... dus tja...ze zeggen niet voor niks, geduld is een schone zaak of zo iets.... maar wel lastig
Je hebt idd een regelmatige onregelmatigheid! Ik schommel ook tussen 28-31 dagen, weet wel mijn ei met ovutesten en de ene keer is mn LF 10 en de andere x 14 dagen of daartussen.....ach scheelt al met al niet heel veel. Tuurlijk gun ik het mezelf ook heel erg maar idd de genen met 1e kindje het meest! Kan me een leven zonder niet echt voorstellen......
Leontine en Mandysmamsie: die rode duivels zou je vervloeken...!! Verbieden, haha :x Maar helaas is het anderszijds wel weer een goed teken en dat je toch zwanger kunt worden omdat de hele cyclus zo loopt zoals het zou moeten bij de vrouw.. Ik heb de vk vanmiddag gebeld, ingesproken, ff afwachten en dan zal ik mijn verhaal doen en overleg ik met haar wat we verder doen. Afwachten moet ik in elk geval want een evt goede zwschap is nog heel pril.(Mandysmamsie, nee ik ben niet misselijk, ben ik bij mijn andere dochter ook nooit geweest) Was ik het maar dan had ik er mss nu een beter gevoel bij...Maar in de tussentijd blijven de borsten gevoelig en weleens ongi gevoel en het is nog vroeg dus ik wacht afff....
De vk heeft me gisteren terug gebeld en we hebben afgesproken dat ik bij 7-8 weken zwschap voor een eerste echo zal komen zodat we ook zeker weten of we iets kunnen waarnemen omdat waarschijnlijk mijn eisprong later was als ik gedacht had en mijn vorige mens eerst heel weinig vloeien was en pas na 3dgn normaal. In de tussentijd rommelt het maar wat aan in mijn lijf en ik zal er maar vanuit gaan dat dit een goed teken is deze keer! Op zich en ik toch wel positief gestemd en ja..wachten moet ik toch. Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik nog lekker even doorschrijf en doorlees op dit clubje? Ik vind het leuk alles te volgen zo en tenslotte zit ik ook nog op een wachtbankje totdat ik iets op de echo heb gezien wat er goed uitziet. Nog meer mensen bijna vakantie trouwens? Hopen dat het gauw een beetje goed weer wordt voor de kids zodat ze lekker buiten kunnen spelen. Fijn weekend allen en 'klusse' voor diegenen met een pos ov test!
Tuurlijk mag je er gezellig bij blijven, wat een gekke vraag zeg Vakantie duurt hier geloof ik nog 4 weken, en dan zitten we vooralsnog 6 weken thuis, maar misschien piepen we er op het laatste moment wel weer ff van tussen... doen we wel vaker! En ach als het maar droog is, dan vermaken we ons wel buiten Blijf nog wel ff lekker duimen voor je snoebel
Ik merk dat ik heir nog niet kan wennen...hou het voorlopig toch bij het 35+ topic, wil ook neit teveel hebben om bij te houden want dat red ik gewoon niet....
Waxientje; er is meer inderdaad! En ik reageer ook niet meer teveel op dingen want ik vind hier ook werkelijk niets terug op deze site...ik heb moeite met wegwijs worden hierin..
Lang niet meer op de site geweest omdat ik andere dingen had maarre heb goed nieuws! Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en jawel...een geweldig kloppend hartje, echt waar! Op de dagen dat ik me niet zo lekker voel pak ik het fotootje van de echo er even bij en weet ik weer waar ik het voor doe! Mandysmamsie; hoe is het met jou? Je zit bijna ook aan je nod?