Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren welke klachten had je toen.. Of kan het ook zijn dat je er helemaal niks van voelt? Ik hoorde van iemand dat je dan wat wijder met je benen loopt omdat het lijkt alsof er een bal hangt tussen je benen
Haha idd ja.. ik merktw het aan mn "waggel" loopje dat meneer aan het dalen was .. 2 dagen later was hij weer omhoog en merkte meteen dat ik minder waggelde Uiteindelijk is hij pas met het breken van de vliezen echt ingedaald !
Dat was een vreemd iets. Ik stond en opeens schoof zoon naar beneden ofzo. Het deed geen pijn. Je zag het ook aan mijn buik want die zat opeens een stuk lager. Ik vond het wel grappig. Ik waggelde al en ging er niet meer van waggelen, haha.
Het indalen niet vernomen. Vond het alleen erg vol onder, en kon moeilijk uit zithouding komen. Zat duidelijk wat in de weg.
Niets van gemerkt, ze was met 32 weken al ingedaald, misschien dat dat ook uitmaakt. Misschien hoe kleiner ze zijn, m.a.w. des te vroeger in de zwangerschap, hoe minder je ervan merkt??
Ik voel m heel laag bewegen, alsof hij zo zn handje naar buiten kan steken om even kennis te maken... Haha Soms en steekje van onder, of erge bandenpijn. Moet ook wel vaker plassen. Nu voel ik m de ene dag lager dan de andere, misschien gaat ie nog heen en weer. Geen idee of dat kan.
Bij de oudste heb ik er niks van gemerkt. De jongste daalde pas tijdens de bevalling in, niet echt prettig....want de weeën waren daardoor een stuk heftiger.
hier ook niks gemerkt! indd uit zithouding komen is wel een beetje lastig maar denk dat iedereen dat heeft wel og niet ingedaald haha
Ik denk dat ons meisje nu aan het indalen is.. Ik heb een hele vervelende pijn in mn schaambot, alsof ik in mn kruis geschopt ben! En door die pijn zo erg waggelen.. Haha lijk wel een eend..
Ik heb stekende pijnen in mijn onderbuik gehad tijdens indalen, die bij opstaan en staan/lopen heftiger waren.
Eerlijk? Of iemand me met messen van onder liep te steken, en nu nog voel ik het weleens als ze loopt te wroeten
Oeh dat lijkt me.behoorlijk pijnlijk. Ik had vandaag ook last van steken daar beneden en ik had diarree maar denk dat dat niks te.maken heeft met indalen?
Nooit gevoeld. Rond de dertig weken zijn mijn gyn dat kindje ingedaald was..nou zonder dat ik het gemerkt heb hihi.
Ja hier heb ik het ook wel gevoeld. Mijn buik hing inderdaad ook binnen een paar dagen flink lager. Maar ik heb tijdens die dagen behoorlijk 'spierpijn' en steken gehad rondom mijn schaambeen/liezen.