Hallo, Ik ben nu 35 week zwanger en mijn baarmoedermond is verweekt en verkort. Heb met 28 week ook in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten dat het ging doorzetten maar is toen niet gebeurt en mocht ik weer naar huis. Maar ik heb nog steeds heel erg veel last van harde buiken en soms doen ze ook best pijn dmv krampen onder in mn buik. Kan dit een voorteken zijn van de bevalling of kan het nog gerust een paar week duren. Graag zou ik willen weten als er iemand is die hier ervaring mee heeft want dit is ons 1e kindje en we zijn benieuwd of meerderen hier last van hebben gehad. Groetjes
hoi reina ik had een compleet verstreken baarmoeder met 30 weken.ik heb nog in t ziekenhuis gelegen met weeenremmers omdat ik constant harde buiken had.na een week was er weer een tuutje van een cm,maar wel 1 cm ontsluiting en verweking.ik mocht tot de 37e week niks meer doen en daarna rustig aan.ik ben uiteindelijk met 37 wk en 3 dagen bevallen. hopelijk blijft je kleintje nog heel even zitten.
Hoi, Ja ik heb ook al ontsluiting maar kun je ook vernemen als je meer ontsluiting krijgt of gaat dat ongemerkt. Groetjes