Nadat ik voor controle in het ziekenhuis was geweest afgelopen maandag, waarbij de VK me heeft gestript, kwam maandagavond de bevalling daadwerkelijk op gang. Om 19.45 uur verloor ik mijn slijmprop en de hele dag rommelde het wat. 's avonds begonnen de weeen rustig aan. Om 4.00 uur kwamen ze om de 7 minuten en om 7 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Toen had ik om de 5 minuten weeen. In het ziekenhuis bleek dat ik 3 cm ontsluiting had. Niet erg hoopgevend, omdat ik de vorige dag al 2 cm had. Om 11.30 heeft de VK mijn vliezen gebroken en toen begonnen gelijk de heftige weeen. Ik ben toen in bad gaan zitten, maar het werd een ware weeenstorm en ik dacht als ik dit een uur of 7 ga hebben, dat red ik niet. Toen heb ik de VK laten komen, omdat ik een ruggenprik wilde, maar toen bleek dat ik al 9 cm ontsluiting had na 1,5 uur. De VK was zelfs verbaasd. Zij heeft me door de weeen gecoacht samen met mijn man en na een kwartier persen kwam onze prachtige dochter ter wereld. Ze heet Lynde en ze woog 4185 gram en is 51 cm lang. Ik ben bevallen op 38 weken en 2 dagen op 25 december. Achteraf echt een superbevalling! Ik ben zelf al weer goed fit naar omstandigheden. Ik heb zelf weinig schade opgelopen. Alleen heeft ze een beetje klem gezeten en daardoor een btje last van haar armpje en daarvoor komt de fysiotherapeute morgen kijken. Wij zijn iig supertrots op onze kleine meid.
Wat fijn dat het zo goed en vlot is verlopen! Van harte gefeliciteerd met jullie kerstkindje die een prachtige naam heeft gekregen!
hoi hoi VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KERSTKINDJE GENIET ER LEKKER VAN EN RUST LEKKER UIT EN 2009 BEGIN JE HEERLIJK MET JE DOCHTER IN JE ARMEN groetjes nathalie
Dankjulliewel! We zijn echt aan het genieten, wat een rustig kindje hebben we. Heerlijk! Alles gaat goed, alleen drinkt ze nog niet goed aan de borst, dus we voeden haar afgekolfde voeding bij. Ze doet het super! Heerlijk hoe verliefd je meteen op je eigen kind bent!
van harte gefeliciteerd met jullie kerstkindje meid... maarre waar ik nieuwsgierig naar ben, waarom ben jij gestript met 38 wkn?
Ik ben gestript tijdens controle bij de Gynaecoloog, omdat mijn bloeddruk ineens omhoog ging. De VK die de controles uitvoerde wilde even checken of ik al ontsluiting had en ik had 2 cm. Ze vroeg toen of ze me meteen moest strippen. Ik dacht: Baat het niet, schaadt het niet. Proberen kan altijd. Het resultaat is er!