Nou hier zal ik dan ook maar even "mijn verhaal" neerzetten.. Mijn naam is Pamela, ik ben nu nog 19 jaar jong en woon samen met mn vriend nu bijna een jaar in onze eengezinswoning.. We hebben een hele beestenboel hier in huis, namelijk 3 ratjes, 2 katten (ragdoll en somali) en een pup (leonberger) Het is hier echt altijd een gezellige boel!.. Nu het kinder verhaal.. Ik heb nog geen kinderen, mijn vriend ook niet.. Maar ik geloof wel in een soort wekkertje dat in iedereen zit die de kinderwens activeerd, iets wat op elke leeftijd kan komen, bij sommige mensen helemaal niet.. maar bij mij is die kinderwens al TE lang aanwezig.. al sinds mn 14e droom ik nergens anders van en is die kriebel geactiveerd.. Na een lange tijd worstelen tegen deze gevoelens heb ik voor mezelf eisen gesteld, dingen die ik minimaal wilde hebben voordat ik er aan begon, en dat waren een eigen huisje, vaste relatie natuurlijk en de financiele ruimte. In de afgelopen jaren heb ik dan ook mezelf erg vaak nee gezegd, nee t mag niet, nee t kan niet, nee je bent te jong, nee dat gaan niemand accepteren, nee nee nee nee nee.. Die nee is zo in mn hoofd geprent geweest door mezelf dat ik dan ook erg verbaasd was dan mn vriend aangaf dat ie mn pil richting prullenmand wilde gooien! mijn overtuiging was natuurlijk "Nee" maar na wat praten en denken, besef ik me ineens heel hard dat we het hele lijstje eisen hebben ondertussen.. Alhoewel ik heel onzeker ben geworden door t "nee nee nee" is die grote pot met gevoelens hierover die ik al die jaren genegeerd heb in een klap weer open.. En voor de mensen die dan gelijk in hun hoofd hebben "Jeeeetje wat jong! en je cariere dan? en school dan?" Deze dingen zijn voor mij al jaren geen optie meer.. Door een "tegenwerkend lichaam" heb ik vroeg moeten stoppen met mn school en ben ik in principe fulltime huisvrouw, de ambitie voor meer ben ik verloren door de tegenslagen en mn grote droom is op dat moment "huisje boompje beestje" geworden.. Iets wat zoveel mensen vervloeken, voor lief nemen.. was voor mij altijd een hele verre droom, en nu hoop ik stiekempjes en stilletjes dat die droom binnenkort compleet wordt!