Angstig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dais77, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag meiden,

Hormonen maken mij gek!! Ik ben erg emotioneel en trek me alles aan en zie overal beren op de weg. Wie herkent dit en wil even lekker zeuren en klagen met mij? Misschien lucht het op en kunnen we samen lachen. Ik voel me lichamelijk zo goed en eigenlijk geestelijk ook maar ik moet zo snel huilen en ben zo bang om alles en iedereen te verliezen. Relativeren ho maar!

Het komt ook vanwege een zeer zware vorige zwangerschap. Mijn schoonvader is een maand na de geboorte van onze dochter overleden en nu ben ik steeds bang dat er weer zoiets gaat gebeuren. Mijn man gaat weer op zakenreis en ineens ben ik bang dat het vliegtuig neer gaat storten etc. Mijn vader voelt zich niet zo goed en ik denk...oh jee.

Vriendinnen hebben zieke en doodgeboren kindjes gebaard en nu ben ik bang dat ik de volgende ben.

Zo. Hartje gelucht. Ik hoef geen preken haha maar gewoon wat kletsen met meiden die zich soms net zo voelen.

Liefs Dais.

2. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Nou heel herkenbaar hoor! Maarre ik had dit voor mijn zwangerschap ook al. Denk niet dat we de enigen zullen zijn :)

3. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Vast niet maar je moet soms eerst zelf aangeven hoe je je voelt voor je het van anderen hoort :). Voor de zwangerschap had ik heel af en toe maar volgens mij dan ook rond mijn menstruatie. Hormonen en ik gaan niet samen haha.

Hoe krijg je zo'n banner trouwens?

Deel Deze Pagina