hey meiden, van de week voor het eerst een bericht geplaatst en merk dat het toch wel oplucht en heb veel aan de adviezen. ik wil daarom graag mijn verhaal kwijt. ik heb de afgelopen maanden veel meegemaakt, ik ben momenteel bijna 39 weken in verwachting. toen ik zwanger bleek te zijn waren mijn ex en ik pas 2 maanden samen, hij wilde al gelijk geen kind maar ik wilde geen abortus, dus dit veroorzaakte enorm veel ruzies. toen ik 20 weken zwanger was kregen mijn ex en ik een ruzie die ontzettend uit de hand is gelopen ( mishandeling ) waardoor ik aangifte tegen hem heb gedaan en hij de gevangenis in moest voor 4 maanden, vorige week is hij vrij gekomen. de eerste weken dat hij in de gevangenis zat heeft er een gesprek plaats gevonden tussen ons en begeleiders erbij over hoe nu verder omdat ik zwanger was. hij gaf toen aan dat hij er voor het kind en mij wilt zijn en spijt had enz. hierop hebben wij het contact hersteld en ben ik iedere week op bezoek geweest, belde hij mij dagelijks en stuurden we kaarten en brieven over en weer. nu is hij dus vrij gekomen en na een paar dagen bleek al gauw dat hij helemaal niet verder wilde en dit alles heeft gespeeld om vrij te komen. hij heeft aangegeven dat hij niks meer voelt voor mij al sinds ik aangifte heb gedaan ( met andere woorden het was mijn schuld...)ook interesseert de baby hem niet en wilt hij dat ik zo snel mogelijk verhuis naar mijn geboortestad en geen contact meer zoek met zijn ouders die mij ontzettend hebben geholpen en gesteund. hij zei dat hij me wel wilde helpen tot na de bevalling, maar aangezien ik nog erg mobiel ben en alles zelf doe heb ik zijn hulp niet nodig en moet ik hem vergeten zegt hij en hij zal nooit van mijn en de kleine kunnen houden. keiharde woorden dus die mij heel erg raken. ik voel me gebruikt en in de maling genomen en dit alles bijna een week voor mn uitgerekende datum maar heb de kracht niet meer om te vechten of wat dan ook....voor de kleine die binnenkort komt wil ik het allerbeste en dan maar zonder hem
Meid, wat een vreselijk verhaal. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. En hoewel het best pittig zal zijn toch vooral ook heel veel geluk. Want wat een lapzwans papa ook mag zijn, jouw kindje is straks het allerliefste en mooiste dat je ooit is overkomen. Hopelijk kun je daar heeeeel veel troost uit putten. Vergeet die loser, hij is jullie niet waard. Ik wens jullie veel geluk samen!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Jeetje meid, wat een ellende. Ik ben ook een soon to be, alleenstaande mama... En we komen er wel. Nog een weekje dan is het voor jou zo ver! Geniet van je kleintje. Dikke digi knuf!
zo...dat is nogal wat. Weet niet zo goed wat ik erop kan zeggen verder, alleen dat ik je moedig vind. En wil je heel veel sterkte nog wensen en succes. dikke knuffel