Welke zwangere heeft rond innestelling bloedverlies gehad en nu mooi zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wonderbaby1, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sorry dames lang verhaal maar ik heb op 10dpo positief getest, 13dpo dubbel zo positief. 11;12dpo bloedverlies 13 nog beetje en nu 14 dpo is het helemaal over.

Was dus helderrood zonder echte krampen en lang niet zoveel als bij een menstruatie. Maar wel dusdanig veel dat ik eigelijk geen hoop meer had.

Nou ben ik gister (13dpo) bij de gyn geweest en die heeft bloed geprikt en een inwendige echo. Hierop was een 'vruchtzakje' te zien, hij zei dat hij het zo niet mocht noemen want je weet het dan nog niet (logisch) maar vanmorgen heeft hij gebeld (helaas naar manlief) en hij zei dat het HCG hoog genoeg was.
    Volgende week woensdag weer een echo..

Dus nu ben ik op zoek naar dames die dit ook hebben gehad en nu mooi zwanger zijn of een gezond kindje op de wereld gezet hebben.

Alvast heel erg bedankt! Ga Van het slechtste geval uit maar je krijgt toch hoop!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik had rond de innesteling bloedverlies en ben nu 35 weken zwanger

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb bij allebei met de innesteling gebloed en zelfs de eerst paar weken bloedingen gehad
    En toch heb ik 2 prachtige meiden :D

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Thnx dat bied perspectief! We wachten netjes af.. M'n temp is nog steeds netjes hoog (37,10)

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Trouwens wel echt rood bloed?

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik! En nu 19 w zwanger :)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had met 8 wk een flinke bloeding tijdens de eerste zwangerschap. Is een onvoorstelbaar knap kind geworden :D

En de vorige zwangerschap was niet goed, en toen geen bloed en geen krampen.

Deze zwangerschap heb ik geen bloed gezien, vanochtend een super goede echo.

8. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ja het was echt rood
    Bij de eerste zelfs zo veel dat alles door mijn slip, broek en maandverband heen was gekomen en de vk zei dat het een mk was
    Maar mooi niet dus :D

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Takhen dat meen je niet!! Wat een wonder zeg! Nou wij zitten nog een week in spanning ;)

Foxter fijn dat nu ook alles goed gaat!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik had ook rond de innesteling bloedverlies (licht) en nog een keer een hele heftige bloeding gehad met 12 weken. Gelukkig is alles gewoon goed gegaan. Sterkte!

11. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik had bij 5 weken ligt bloedverlies. Schrok best wel, toen meteen de gyn gebeld. Heb een echo gehad met 6, 8, 10 en 12 weken en volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb idd vlak voor mijn nod (3 dagen ervoor) wat bloedverlies gehad. dacht dat ik te vroeg ongesteld was geworden maar ik ben hartstikke zwanger. Klassieke innestelingsbloeding volgens mijn vlos.

13. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 5 dagen voor mijn nod wat bloed verloren en met ruim 5 weken weer. Tot nu toe ben ik gewoon zwanger al blijft het voor mijn gevoel wel eng

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bedankt meiden!! Geeft echt weer moed! Hopelijk kan ik met jullie mee met de bijzondere verhalen!

Deel Deze Pagina