35 weken en geen zin meer in mensen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angeliique, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    M'n partner zegt dat hij m'n hormonen zat is ;) ik vind dat ik zelf reuze mee val, vorige zwangerschap was ik veel erger😂
    Enige waar ik nu echt chagrijnig van kan worden is als hij z'n troep niet opruimt.
    Precies zoals het berichtje hierboven, eind van de dag chagrijnig zijn omdat hij niks uit zich zelf doet! En inderdaad vraagt hij dan waarom ben je boos? 'Nergens om!' Haha
    Hij zegt ook dat ik moet zeggen wat hij moet doen, dat vind ik suf! Vind dat hij dat best uit zich zelf mag doen haha.
    Oh oh oh die leuke hormonen toch😜

2. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap al geen zin meer in mensen. Ten eerste hou ik er gewoon helemaal niet van om in de belangstelling te staan en ten 2e wil ik gewoon heerlijk genieten van mijn kleine wondertje. Sommige dingen kom je echt niet onderuit maar ik spreek echt zo min mogelijk af..

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hier ook enigszins al. Bezoek of op bezoek gaan vind ik niet erg maar dan geen huiskamer vol want dan word ik gek. Ik kan ook niet meer zo tegen drukte om me heen. Laatst in de ikea en ik had het gevoel dat ik stikte! Verschrikkelijk al die mensen! Nou ligt het er ook wel een beetje aan wat voor mensen. Klinkt heel lullig maar je hebt van die zuigers (zo noem ik ze altijd) die echt energie van je vreten! En dan vooral negatieve energie. Kan ik normaal al slecht tegen maar dan is het nog te doen voir even, nu kan ik dat soort lui niet hebben.

4. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Heb ik precies zo! Ook als ik mn dochter moet halen van school en dan al die rennende kinderen om me heen. Deels ook angst dat ze tegen mijn buik botsen maar deels ook ... ja noem het maar... te druk..

Deel Deze Pagina