Wachten wachten wachten...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Miep83, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,:)

Ik wordt zo gek van het wachten!!! Jullie ook? Ik ben nu 41+4 weken zwanger en had echt gedacht dat mijn kleine babytje er al lang zou zijn maar het tegendeel is waar en het enige wat ik kan doen is wachten.....:$ Ik ben het zo zat!
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik voel me (behalve de gangbare kwaaltjes) prima en met de baby gaat het ook goed, maar jeetje mineetje zeg! Dit wachten zo aan het einde vind ik ECHT het minst leuke deel van de zwangerschap!
    Mijn zoontje was ook te laat, 40+6, toen vond ik dat wachten aan het einde ook zo irritant maar dit slaat alles!
    Gelukkig ben je het allemaal vergeten als het er dan eindelijk is. Ik hoop ook zo dat dit meisje wel gewoon uit zichzelf besluit te komen anders wordt ik woensdag ingeleid.
    Ook zo irritant dat je bij ALLES denkt dat het nu wel eens zou kunnen gebeuren en dat je dan steeds weer teleurgesteld wordt! Hebben jullie dat ook? Ik ga er nu ook maar gewoon vanuit dat ze pas woensdag bij het inleiden komt want anders wordt ik toch steeds weer teleurgesteld. ;)
    Nou meiden, sorry voor mijn geklaag maar op een geven moment moet je het toch gewoon even kwijt. En misschien wordt het makkelijker als we het 'leed' een beetje kunnen delen. :p

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Geeft toch niet, hopelijk lucht het een beetje op! Zal voor je duimen dat je kleine meid zich voor woensdag uit zichzelf aankondigt.....
    Sterkte met de ALLERlaatste loodjes!

3. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik kan niet het leed met je delen, maar je wel een hart onder de riem steken !
    En een dikke knuffel erbij, lijkt me echt balen zo lang wachten.

Ik stuur je heel veel positieve "kom maar op met die weeën" vibes toe ;)

4. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn he zo'n forum,
    Wat een lieve berichtjes!
    Dank je wel! :)

Nog een laatste klacht;
    Ik voel nu bijvoorbeeld wel een soort van kramp, maar dan durf ik niet naar bed te gaan uit angst dat het dan weer weggaat! Terwijl ik eigenlijk hardstikke moe ben! Stom he! Dat komt omdat telkens als er dan iets gebeurde en ik ging lekker in bed liggen of in bad of onder de douche zakte het weer weg! Dus nu probeer ik steeds angstvallig in de zelfde houding te blijven in de hoop dat het weeen worden. Oh wordt een beetje moe van mezelf! ;)

Nou denk dat ik toch maar lekker ga slapen. Morgen wordt ik voor de tweede keer gestript en gaan ze weer mn vliezen proberen te breken. Hoop dat dat deze keer wel lukt!

Slaap lekker meiden, en mocht er vannacht ineens toch wat gebeuren, zal ik het laten weten! :)

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.
    Dan ben je uitgerust als morgen de bevalling begint ;)

6. mama nel

mama nel Lid

29 mei 2008
    63
    0
    0
    mama
    hoop voor je dat het inmiddels begonnen is..

ben zelf zwanger van de 3e op dit moment en ben er al zo klaar mee.. al een poosje en hoopte dan ook dat deze kleine zich eerder zou melden.. ben vandaag 39 weken.. nog niet eens zo ver als jou..
    maar men wat ben ik het zat.. hoop ook bij elk krampje dat het door zet.. moet zeggen dat ik deze zwangerschap als zwaar ervaar, al vroeg last van mijn bekken.. en dat in combinatie met 2 kleine mannetjes die hier ook nog rond lopen..pff.. morgen weer naar de verloskundige.. hopelijk kunnen ze iets betekenen in de vorm van strippen..

pff.. sorry een heel geklaag.. hopelijk heeft het voor jou doorgezet en ben je aan het genieten van je kindje buiten je buik...

succes en sterkte..

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Misschien moet je niet zo gaan zitten wachten??? :D

Tuurlijk hoop ik dat t vannacht lekker doorgezet heeft (spannend idee eigenlijk, wie weet lig je wel te bevallen nu ;) ) maar misschien is t anders gewoon slim om idd te denken, oh mn baby komt nog niet hij komt woensdag wat laat ik s gaan doen vandaag?!

Ga er ff op uit.. misschien ff naar t strand ofzo? (geen idee waar je woont natuurlijk) ik was aan t eind mn buik enzo nog lang niet zat, vond het zwanger zijn nog superleuk! :D maar mn lichaam begon wel te klagen in de zin van veel pijn en uitputting.. en ik had er gewoon zon zin in allemaal! dus ergens zaten we hier ook wel te wachten.. maar toen zijn we juist vaak erop uit gegaan..

Paar dagen voor mn bevalling nog ff 's avonds naar t strand gewaggelt en heerlijk met mn voeten in de zee gestaan.. ff ijsje gehaald.. dat soort dingetjes! :D gewoon lekker afleiding..

En voor je t weet begint t terwijl je er net ff niet op zat te wachten ;)

8. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Ik doe met je mee!!

Had sterk het gevoel dat de baby al met 39wk zou komen..Ben nu inmiddels 41 weken en wordt GEK van het wachten!! Er gebeurt niets..geen echt gerommel..geen sporen van wat dan ook. En maar thuis zitten..mijn vriend heeft de auto mee want stel dat het gebeurt moet ie makkelijk naar huis kunnen komen, dus kom eigenlijk nergens meer. Ben klaar met nesteldrang dus de verveling is toegeslagen! Elke avond weer naar bed met de hoop dat het vannacht echt weleens staat te gebeuren..NOT!! Mag niet klagen ik weet het..alles gaat goed en krijg een baby..maar toch is het frustrerend!!

Nou succes en hoop voor je dat het snel gaat gebeuren!! Hoop ik voor mezelf ook :)

9. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, gelukkig ben ik niet de enige!!! Dat scheelt! :)

Vannacht niets gebeurd...What's new... Wel weer heerlijk geslapen... dus uitgerust ben ik zeker want met slapen heb ik nergens last van!:D

Vanmiddag komt de verloskundige weer 's langs om te strippen en weer een poging doen om mn vliezen te breken... Ben benieuwd... De verloskundige zelf was iig heel positief dus wie weet...

Heb wel veel afleiding hoor, was gisteren nog naar een feestje en mijn zoontje houdt me ook goed bezig. Maar toch heb ik het idee dat mn leven in een soort van pauze stand staat nu en daar wordt ik juist zo gek van! Ik kan wel vanalles gaan doen maar mijn hoofd is gewoon de hele tijd bezig met ....'straks komt de baby'....;)

Hier is ook de nesteldrang alweer voorbij, helaas. Met schoonmaken kon ik me gek genoeg nog wel bezighouden. Ik heb nu gewoon geen zin meer in poetsen...

Nou, ik wens iedereen heel veel succes met WACHTEN!!!!:D
    Ik ga nog maar eens een blokje om. Misschien trakteer ik mezelf wel op een leuke magazine ofzo.

Knuffel voor alle wachtende:)

10. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ik wacht ook met jullie mee!

Bij mij geen gerommel oid. Heel af een toe een een krampje, maar verder echt helemaal niks. En mijn nesteldrang is ook weg, heb geen zin meer om te poetsen. En afleiding heb ik ook wel hoor, maar het wachten blijft. De ene dag kan ik mij er ook wat makkelijker overheen zetten dan een andere dag. Na ja, a.s. woensdag naar de gyn, misschien zijn er nieuwe ontwikkelingen..

Allemaal veel geduld toegewenst, het kan voor de meesten niet veel langer dan een week of 2 duren :).

11. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik ben dan niet overtijd gelopen. (sorry dames ;))
    Maar dat de nesteldrang verdween was bij mij wel een teken.
    Heb 3 !!! weken lopen poetsen, vond het niet eens meer leuk.
    Toen ik op zondag dacht "ik doe het niet meer, wat moet ik nog schoonmaken dan?" tsja, toen begon het.

Ik hoop dat jullie snel jullie kleintjes mogen bewonderen! :D

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jouw kindje houdt gewoon van een heeeeeel schoon huis! ;) :D hahaha

13. Ik wacht ook gezellig met jullie mee.

Wij wachten op de derde. De oudste is met 42 weken ingeleid en de tweede kwam met 40+6 uit zichzelf.
    Deze kleine man lijkt het allemaal wel prima te vinden. Nauwlijks harde buiken en met een beetje geluk 3 voorweeen pier dag.

Wij staan ook in de 'pauze' stand. Alles is klaar. Huis is schoon, alles is klaar en heb al weken geen nesteldrang meer.

Moet zeggen dat mijn lijf het behoorlijk heeft gehad. Met twee ukken en een megatoeter is het behoorlijk druk. Afleiding heb ik genoeg en mijn man helpt in alles mee.

14. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    En, hoe gaat het met de wachtenden?

Ik ben de nacht goed doorgekomen, heb lekker geslapen en er is (helaas :) nog niks aan het handje...

Wat zal ik vandaag eens gaan doen.. Mijn zoontje is naar het KDV toe, denk dat ik maar even naar het tuincentrum ga ofzo.

Succes maar weer met wachten :).

15. mama nel

mama nel Lid

29 mei 2008
    63
    0
    0
    mama
    hier een beroerde nacht gehad.. mijn 2 kleine mannetjes vonden het nodig om vannacht te gaan spoken en niet meer te willen slapen.. uiteindelijk zijn ze bij ons in bed weer gaan slapen.. gelukkig toen nog een paar uurtjes geslapen.. maar wakker geworden met een pijnlijke schouder, waarschijnlijk niet goed gelegen..
    maar ja, vanmiddag naar de verloskundige en hopelijk wil ze me strippen en dient de kleinst zich dan snel aan..
    vandaag verder zover het lukt maar rustig aan doen..
    pff.. toch weer een heel klaag gezang op de ochtend..
    gelukkig is het lekker weer en kunnen we hier lekker in de tuin spelen/zitten..!

16. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik ben van ongeduldigheid ongedurig geworden.
    Aaah, ik word er ook gek van... pffff...
    Ik vind het wel behoorlijk wachten, want ik kán gewoon niet meer zoveel. Ben zo snel moe!
    En heb 0 concentratie voor iets. een tijdschriftje kan nog net, maar dan houdt het op.
    Ik word zo gestript, spannend!
    Maar betwijfel of het iets oplevert. Vandaag precies een week te laat. En had ook echt gedacht dat ie te vroeg zou zijn.
    Pffff..whaaa!!
    In de wachtkamer.
    Ach, lekker op het forum bladeren... Even in de tuin zitten... Het kán ook allemaal wel, maar altijd dat wachtende op de achtergrond!!!

Successsss!!!

17. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    @mama nel, vervelend zo'n beroerde nacht :(. En je mag gewoon klagen hoor, daar is het forum ook mede voor, we begrijpen het! Ben benieuwd of je gyn je wil strippen!

@Sana, en jij wordt/bent gestript, spannend hoor, nu maar afwachten of dat het gaat doorzetten. Ja, ondanks de afleiding blijft het wachten op de achtergrond bestaan.

@miep83, hoe gaat het met jou, jij zou toch ook gestript worden/zijn?

Succes allemaal!

Ik wacht het nog maar rustig af :)

18. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ha!
    Ja ik ben inderdaad net gestript, en heb nu een beetje zeurend gevoel van onderen. Nog geen krampen of weeen of iets, maar net een beetje beurs ofzo... we zullen zien!
    Ik vond het best meevallen. Gewoon ontspannen, doorademen, en dan is het wel te doen..

Verder nu heeeel erg moe, dus flink rusten.
    Iemand anders al gestript? Of nog tips? Oplossingen, bezigheden.
    Ik ga een filmpje kijken...

19. Hier aardig geslapen. Beetje voorwerk gehad. Ik kon er gewoon mee in slaap vallen.
    Vandaag een wat onrustigere buik. Nog niet heel duidelijk iets wat op weeën lijkt. Morgen controle bij de gyn en als het goed is strippen (als de baarmoedermond tenminste open staat).

20. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!!!

Ik ben bevallen!!! Jeeeej! Gisteren (41-6) dus voor de tweede keer flink gestript en mn vliezen gebroken en toen zeven uurtjes later was mijn dochter er! :D:D:D

Ze zet het nu alleen even op een gillen dus ga er even naartoe. Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn! ;)

Succes met die aller allerlaatste loodjes!!!;)

Veel liefs

Deel Deze Pagina