Dag dames, Ik vroeg me af of jullie dit herkennen. Ben nu 35 weken zwanger en sinds een week of 32 weer misselijk. Niet de hele dag door, vooral bij het opstaan en weer voor het eten. Eigenlijk net zo als in het begin Was benieuwd of jullie dit herkennen. Ik heb ook wat hoge bloeddruk en word goed gecontroleerd, maar vroeg me af of het bij de gewone kwaaltjes hoort of dat ik me zorgen moet gaan maken over zwangerschapsvergiftiging ofzo....
hhmm ik ben geen 35 weken zwanger, maar ik heb dat de laatste tijd ook weer. Niet iedere dag maar wel geregeld. Begin van de zwangerschap heb ik dat ook wel eens gehad, ook niet iedere dag gelukkig. Ik heb wel eens gehoord dat je op het einde weer misselijk kan worden
Ik heb er ook al de afgelopen week ineens weer last van. Een hoop eten staat me tegen en word ik gauw misselijk van. Ik drink weer een hoop fanta! (dat wil wel helpen). Ik denk dat het komt omdat hij ineens veel drukker is daar binnen, veel meer trapt en woelt (tegen m'n maag waarschijnlijk) en er is natuurlijk minder ruimte.
ja dat zou idd goed kunnen, ik heb heel veel last van maagzuur bah mijn slokdarm doet er echt pijn van
Hier ook weer misselijk. Niet elke dag, maar het viel me wel op. Bloeddruk is ok. Misschien toch de kleine die veel ruimte in gaat nemen nu of hormoon veranderingen? Mijn huid is de laatste weken namelijk ook veel vetter dan in tweede trimester.
Dank jullie wel. Kan er dus bijhoren, en kan hoge bloeddruk zijn. Maar even aankijken. Word iedere week gecontroleerd omdat mijn bloeddruk op het randje is. Ben al een keer naar het zkh geweest maar bloed- en urinetesten waren gelukkig goed. Ik hou het in de gaten. Jullie allemaal succes met de misselijkheid!