Goedemorgen! Wij verwachten begon september onze derde dochter en waar we bij onze oudste twee er zo uit waren vind ik het nu toch lastiger dus ik hoop hier wat moois te vinden en inspiratie op te doen. Onze dochters heten Juliette en Frederique en hier zoeken we dus een naam bij. Zoals jullie kunnen zien houden we van wat langere namen haha. Namen die niet kunnen zijn Sofie, Olivia, Valerie en Isabelle aangezien dit de 2e en 3e namen van de andere meiden zijn. Op dit moment hebben we op het lijstje eigenlijk alleen Beaudine en Vive. Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor het meedenken!
Beaudine blijft prachtig! Persoonlijk zou ik Vieve schrijven en niet Vive. Overige inspiratie: Claudine Claudette Odette Vivianne Viviënne Viënne Viënna Elianne Eliane Marise Isabeau Solange Emilie Amaranthe Quirine Gwendoline Novalie Fabiënne Cerise Philine Sepherine Seraphine Odile Ophélie Ophelia Aurélie Berenice Nicolette Maxime Hélène kom ik even zo gauw op.
Aurelie Eugenie Chimene Avalon Marise Eloise Celeste Giselle Geneviève Yelena Lianne Alizee Amelie Romelia Madeleine Maybritt Phileine Cathelijne Delphine Odette Marilou Elenore Quirine Cecilia Gwendolyn Solane Celine Larissa Danique Eliane Elodie Gioya Isabeau Isolde Marisol Lorraine Jezebelle Kirsten Laurine Louise Maureen Noemi Odilia Rianne Sienna Solange Pascalle Amarante Muriël Anastasia Madelon Nadine Sabine Mylene Charmaine Guinevere Cherise Seraphine Mirabelle
Annemeije en Sofianne zaten vroeger een klas hoger dan ik en waren bevriend met Frederique en Juliette. Die vier namen heb ik altijd als een soort vier-eenheid gezien en hier dus wel van toepassing!
Ik dacht direct aan valerie! Maar die valt dus helaas af. Rosalie Lauren Amelie Annemijn Isabel Madelein