23 wkn zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zwitsal24, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwitsal24

zwitsal24 Lid

20 jul 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 23 weken zwanger van mijn 2e kind.

mjin 1e zwangerschap is een droomzwangerschp geweest zonder enkele kwaal behalve af en toe moe. (meisje) nu ben ik zwnager van een jongen en ben voor mijn 16e week 2 erg ziek geweest. dat ik helemaal verstopt zat en moest spugen. heb mij zo verbaast dat er zoveel poep nog kan ophopen terwijl ik wel regelmatig naar de wc ging.

nu 3 dgn gelee was het weer feest. zo verstopt zat ik niet naar mijn id en ik kon haast niet meer lopen van de buikpijn. heb al me eten deruit geggooit en heb denk ik die nacht wel 12 hopen poep neergelegt ( niet dun ).

hoe kan het zich tozh zo ophopen terwijl ik wel dagelijk of om de dag gaat. soms zit er wel 2 dgn tussen maar ik word er ook eng van dat ik haast niet van de wc afkan. kan dan ook haast niet lopen van de pijn. nu is als ik op me rug lig en in me buik druk me onderbuik erg gevoelig.

omdraaien in bed is ook niet echt een pretje. ik hou nu wel vocht binnen en eten gaat nu ook wel weer. ook let ik goed op me eten (vezelrijk blablabla)heb laxo gebruikt.

uhm help ? :p

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je er zoveel last van hebt zou ik met de huisarts overleggen over lactulose, metamucil oid. Ook kan bekkenbodemfysiotherapie een uitkomst voor je zijn.

Mirjam

3. zwitsal24

zwitsal24 Lid

20 jul 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je

Deel Deze Pagina