Weinig klachten we ook??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pjpj, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    Hoi ik ben nu ruim 5 wk zwanger maar heb weinig klachten. Ja soms een beetje misselijk, maagzuur, beetje moe en wat steekjes. En last van mijn daemen maar komt denk ik ook dat ik spastische darmen heb. Oo en heb wel last van mijn borsten en pijnlijke tepels maar niet echt misselijk enz. Wie herkent dit?? Hoort wel vaker dat je goed ziek moet zijn voor een goede zwangerschap en als je weinig klachten hebt het eerder mis kan gaan maar is dit ook zo?? Wie heeft er ervaring mee???

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat echt onzin. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
    Hier ook weinig klachten en vrij 'makkelijke' zwangerschap gehad. Bijna uitgerekend dussss......

Maak je vooral niet teveel zorgen en geniet van je zwangerschap. Wees maar blij dat je niet veel klachten hebt. :)

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik sluit me aan bij het antwoord van hierboven.
    Ben vandaag 29 weken zwanger en heb zelfs nog minder klachten gehad dan jij nu opgeschreven hebt.

Helemaal niet misselijk
    Geen pijnlijke borsten / tepels
    Geen last van darmen
    Pas nu begin ik wat last van maagzuur te krijgen.

Dus ik zal me niet al te druk maken en gewoon genieten dat je (tot nu toe) nergens last van heb.
    Niet iedereen is hetzelfde meid ;) en iedere week waar je zo doorheen fiets is mooi meegenomen toch :)

4. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wees maar blij meid! Wat nog niet is, kan sowieso nog komen. Mijn verschijnselen kwamen rond de 6-7 weken. Wil je mijn misselijkheid en vermoeidheid overnemen ;)

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Had ik ook. Tot en met week 7 ongeveer. Daarna brak het in alle hevigheid los!! Tot en met week 16 ;)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Pas maar op, het kan nog komen! JE hormoonspiegel is nu nog best laag, bij 6, 7 weken stijgen je hormonen flink en kan je misschien nog flink wat misselijkheid verwachten!!

Maar 't kan ook anders, bij mn dochter ben ik 20 weken misselijk geweest, kreeg ik van 12 tot 35 weken bekkenklachten en was ik dus een groot deel van de zwangerschap niet lekker. Alleen de laatste 7 weken waren plezant. Nu ben ik wel iets misselijk geweest maar veel minder en korter, ook maar 4 ipv 10 kilo afgevallen, ben nu 31 weken zwanger en nogsteeds geen bekkenklachten en voel me super lekker :)

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Je hoeft echt niet goed ziek te zijn om een goede zwangerschap te hebben, waar haal je die onzin vandaan? Echt onzin. Geniet ervan dat je niet zoveel last hebt van kwaaltjes, dat zou nog kunnen komen.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Beide zwangerschappen nergens last van gehad in het begin. Wel later bekkeninstabiliteit en maagzuur.

Nu deze zwangerschap, op duizeligheid na, nog nergens last van. Oh mijn schaambotje kraakt wel al dus kan weer BI verwachten.

Je hoeft geen klachten te krijgen voor een goede zwangerschap.

9. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    klachten kunnen er bij horen, maar zijn niet noodzakelijk voor een goede zwangerschap. je leest ook mensen die wel klachten hebben en toch een mk krijgen.

hier in het begin ook geen last, alleen wat vermoeider.
    tussen week 8 en 9 begonnen hier de klachten, bij week 15 werd het pas minder. toen begon rug/bekken pijn te komen, met wat maagzuur.
    wat er nog niet is, kan nog komen. of niet...
    wees er blij om :D
    ik zou zo met je ruilen hoor

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik ben overdag een beetje misselijk geweest van de 8e tot de 11e week, daarna niet meer, en heb mn energie nu ook weer terug vanaf de 13e week. Verder hier ook totaal geen last van het zwanger-zijn, ik geniet er mateloos van!

11. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    Ok bedankt allemaal fijn om te horen ik hoop dus dat t zo mag blijven en wacht wel af wat er op mijn pad van deze zwangerschap komt... Ben nu wel gerust gesteld

Fijn weekend allemaal

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hihi, de klachten die je omschrijft zijn er al meer dan ik ik 23 weken heb gehad... alleen pinjnlijke boobs... verder.... dus geen zorgen..

Deel Deze Pagina