35 weken en zwangerschapsdiabetes (misschien)?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door twingo1979, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen een groeiecho gehad en daaruit bleek dat ons knulletje erg groot is. Ik ben nu 35 weken en hij wordt nu al geschat op 3400 gram, zijn buikomtrek is best groot en er is ook vrij veel vruchtwater. Nu moet ik komende dinsdag een dagcurve doen om te testen op zwangerschapsdiabetes. Ik krijg sowieso met 39 weken een keizersnede (dat is al eerder besloten), maar zou er nu wat veranderen als ik echt diabetes blijk te hebben?? Ze zei wel dat ze me nu niet meer naar diƫtiste gaat sturen, maar wat dan wel weet ik ook niet...
    Heeft iemand er misschien ervaring mee, zo laat in de zwangerschap?

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik word met 38 weken ingeleid,mijn dochtertje werd verleden week al op 3100 gram geschat,moet officieel nog 7 weken,maar omdat ze zo blijft groeien,mogen ze me niet langer laten lopen dan 38 weken. Mijn suiker blijft ondanks veel insuline spuiten zo hoog. Ben dan ook benieuwd hoe hard ze nog groeit,want moet haar er wel uit kunnen persen.

3. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    mijn collegaatje kreeg het ook vrij laat in de zwangerschap en bij haar was het volgens mij alleen eerder inleiden, dus misschien dat ze bij 38 weken al een kz doen ipv 39 weken, eerst maar even de uitslag afwachten! Succes.

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Die van ons word ook erg groot geschat, buikomtrek loopt 4 weken voor. Bij 38 weken zwangerschap bleek ik ook ineens veel vruchtwater te hebben. Moest ook een dagcurve doen voor diabetes.
    Ik vroeg toen of dat nog wel nut had en toen zeiden ze nee we zullen er sowieso niks meer mee doen maar dan weten we in ieder geval wel hoe het komt.

Deel Deze Pagina