Steken baarmoedermond, 14 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fee90, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Hoi dames, een vraag. Ben nu 14 weken zwanger, nauwelijks klachten. Af en toe wel steken rond mijn baarmoeder, als ik een plotselinge beweging maak. Zal wel de bandenpijn zijn.
    Maar net had ik wat anders. Een beetje een gevoelige sensatie rond mijn baarmoedermond de hele dag, niet pijnlijk. En net ineens echt een felle steek in de bm mond. Heb even gevoeld en voel wel een klein gaatje ( sorry voor de details) maar dat heb ik volgens mij al de hele zwangerschap.
    Wat vinden jullie, even vk afdeling bellen of herkennen jullie dit als normaal?
    Kan toch niet al de baby zijn die een gerichte trap uitdeelde?:D

2. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Mijn eerste gedachte is, hoe voel jij in gods naam je baarmoedermond en dat gaatje in je baarmoedermond?? Ik heb geen idee hoe ik dat moet vinden en coel me ook niet zo geroepenom zo ver dat gat in te duiken hahahaha! Ik zou zeggen laat de boel daar lekker met rust. Die steken op die hoogte herken ik wel en heb ik al weken zo nu en dan, mij is verteld dat het bandenpijn is. Sterkte :)

3. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon bandenpijn. En ik zou niet meer wroeten down-under als ik jou was.

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Haha ik wroet niet! Mijn baarmoedermond ligt schuin en ik kan deze heel makkelijk voelen, was meer even om te checken of ik geen bloedverlies had en dus niet een enorm gat erin had:p
    Net toch even de vk gebeld omdat ik het weer heel erg had, super lieve dame en het schijnt heel normaal te zijn en inderdaad gerelateerd aan de bandenpijn. Schijnt dat daar de druk zich dan ook opbouwt als je op een bepaalde manier zit.
    Maar zal volgende keer mijn man vragen tijdens een gezellig avond oftie tijdens het wroeten even wil controleren :D:D:D ;) ( grapje, mocht het toch fout overkomen zo via de typ)
    Haha oh my, die term, zie mezelf dan echt met twee handen de hele boel binnenstebuiten keren:')

Deel Deze Pagina