ff een vraagje, vandaag komt MvM de urine ophalen...ze kunnen tussen 8 en 5 komen dacht ik.....krat staat dus buiten...maar weet niet of dat erg is met dit weer????
Het zal niet zo snel bevriezen toch? Ze raadde mij aan om het niet altijd buiten te zetten, omdat ze bevroren urine niet uit de fles kunnen halen. Maar als het een paar uurtjes buiten staat is het vast niet helemaal bevroren lijkt me... Anders misschien een dekentje eromheen ofzo? Om het een beetje te isoleren?
Ik/mijn vriend zet het om 8 uur buiten en meestal komen ze rond een uur of tien. Volgens mijn vriend is urine ook zoutig en bevriest het daardoor niet zo snel, maar of hij daar gelijk in heeft?? Ik zou me er in ieder geval niet druk om maken. Je kunt moeilijk buiten op de flessen gaan zitten om ze warm te houden
bij mij zijn ze laatst later gekomen dan normaal en hebben de flessen 6 uur in de vrieskou gestaan en het was nog niet bevroren. Dat viel me erg mee!
Bij het verzamelpunt bij mij in de buurt staat een kist buiten waar de lege en volle kratten in staan. Deze tuin-kist is niet verwarmd of zo, dus ik ga er van uit dat het niet erg is. Hier zijn ze vorige week helemaal niet geweest en hebben de kratten tot 9 uur 's avonds buiten gestaan onder een laagje sneeuw en het was toen nog niet bevroren.
bedankt voor de reactie's de krat is inmiddels al verwisseld, dus denk niet dat het in die tijd bevroren was
ik had dat ook de afgelopen dagen.. maandags komen ze het ophalen en wist ooknie goed hoe en wat met de vrieskou buiten, ik heb toen een karton eronder gelegd, zodat niet meteen de super kou erin kon trekken hahahaha.. maar volgens mij bevriest het niet zo snel..