Heel erg slecht geslapen doordat ik me geen houding aan kon nemen. Ik had ook een beetje last van mijn heupen en ik had het gevoel dat de baby ontzettend zwaar was. Voelde net aan als een baksteen die ik bij elke draai moest meezeulen. Hoe gaat het bij jou?
pfff, nou ik ben het ook al weer een paar weken spuugzat. Vooral op het laatst is een zwangerschap een aanslag op je leven lijkt wel. Die buik zit vreselijk in de weg, en als je uit je bed wil dan lijk je wel een walvis die er uit moet rollen, echt vreselijk. En dan te bedenken dat hij met 35 weken aanstalte maakte op toch maar te komen, maar ja menneer zit er nog steeds, van mij mag hij komen hoor. Iedereen heel veel sterkte met de laatste baalende loodjes Liefs Mariska
Hoi Firstbaby klinkt bekend. Is heel verschillend hier per nacht en dag. Had een paar nachten heel slecht geslapen, kramp in mijn kuit en heel veel plassen! En ik kan ook nog steeds niet wennen aan die klossen, ben vrij kort dus elke keer uit bed klimmen levert me elke keer een harde buik op :x Maar vanacht was ik zo moe dus maar twee keer geplast en tot zeven uur in coma gelegen. Dus vandaag voel ik me best aardig! Heb zo iets baby kom maar vandaag ben nou uitgerust! Denk wel al een paar weken, o jah dus daarom noemen ze het de laatste loodjes. Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet meer heel actief ben. Zorg voor mijn kinderen en doe het huishouden een beetje en hang lekker veel achter de pc. Met de olifantenpootjes omhoog Nog veel succes ermee dames want de meest moeten nog iets langer, hoop dat de temperatuur een beetje redelijk blijf voor jullie! Vandaag is het wel lekker vind ik.
Ja ik ben ook al een beetje gek geworden @Mineke: mijn zoontje kwam 1 dag na zijn uitgerekende datum, ik had nooit verwacht dat deze daar overheen zou gaan!
Hoi Anabella dan is het helemaal vervelend om overtijd te lopen als de eerste wel rond de datum kwam. Wie weet komt het vanacht wel, hoop het wel voor je Nog even volhouden.
Mijn eerste kwam drie dagen te vroeg, ik hoop dat de tweede dat patroon volgt (ik ben morgen 39 weken onderweg). Om duistere redenen heb ik echter het gevoel dat deze meneer wat langer op zich gaat wachten... ik zit mijn lief ook al geruime tijd aan te sporen om nu &*^%$ dat bed eens op klossen te zetten! Normaal lopen is niet meer mogelijk, ik waggel alsof ik een bloemkool tussen mijn benen geklemd moet houden en als ik op de bank lig, voel ik me net een schildpad die op de rug is gerold, zo moeilijk kom ik overeind. En ik begin nu echt hallucinaties te krijgen van broodjes filet americain met mayonaise.... hmmmmm!
Mineke: nou nog steeds niks hoor! Zou vandaag gestript worden maar ik heb net afgebeld, zie het toch niet zo zitten. Ik heb heel veel harde buiken en buikpijn, dus ze zal echt wel snel komen nu.
Herkenbaar hoor! Ik was het tijdens de vorige zwangerschap ook behoorlijk zat de laatste maand. En een partij gekneusde ribben (door het hoesten... ) en veel last van harde buiken hielpen toen ook niet erg om de laatste loodjes wat te verlichten. Eerlijk gezegd zie ik nu al tegen die laatste maand op... @Anabella: Ik lees dat er eentje hier (bijna) van haar laatste loodjes is verlost...
Hoe gaat het nu, zit er al wat regelmaat in? Kwam hier ff spieken maar je 'loopt' hier dus nog rond Anyway, heeeeel veel succes en hopelijk binnenkort goed babynieuws!
Nee hoor, nog steeds niks! Zo leuk! :x En de regelmaat van de harde, pijnlijke buiken is weer wat afgenomen. Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden hoor!