Ik had eigenlijk een bijna identieke vraag als Kara, maar aangezien er (nog) niet gereageerd is op die van haar, open ik een nieuw topic.. Beste verloskundige, Ik heb twee vragen: 1) inmiddels ben ik bijna 9 weken moeder en ik verlies nog steeds af en toe wat bloed. het is niet echt veel (inlegkruisje is zeker voldoende), maar vraag me wel af of dit normaal is? Ik geef volledige bv 2) ik wil graag weer sporten/buikspiertrainingen gaan doen, maar als ik mijn buikspieren voel, voel ik nog wel een inkeping zo groot als een vinger. betekent dit dat mijn buikspieren nog niet voldoende hersteld zijn? of zijn je buikspieren nooit helemaal aaneengesloten en is dit normaal (en kan ik dus weer buikspieren gaan trainen)? Alvast bedankt!
Hoi, Het bloedverlies zou ik wel even melden bij de huisarts. Het moet wel na ongeveer 6weken over zijn namelijk. Wat betreft de buikspieren. Als er 1 vinger tussen zit, zijn ze weer mooi bij elkaar en kan je weer buikspieroefeningen gaan doen. Alleen als ze meer dan 2 vingers uit elkaar staan is dit te veel. Groeten Evelien
het echte vloeien was gestopt bij 3/4 weken.. maar nu verlies ik om de twee weken ongeveer wat bloed.. niet als ongesteldheid, is te weinig