kans spontaan bevallen na 41 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door kwekkie, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie

kwekkie Actief lid

1 jan 2009
    102
    0
    0
    Hallo,

Heeft iemand een idee hoe groot de kans is op een spontane bevalling tussen 41 en 42 weken? Ben morgen 41 weken en 2 dagen en er is nog geen opning van de BBM. Als die er morgen nog niet is, wordt ik volgende week ingeleid maar liever niet natuurlijk.

Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat ik alsnog spontaan beval voor volgende week? En het liefst ook niet as zondag want dan is mijn moeder jarig, maar dat liever dan ingeleid worden.

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik was precies 42 wk toen mijn bevalling spontaan begon.
    Ik hoop voor je dat het spontaan, maar niet op die zondag komt dan!

Succes
    ps in kansberekenen ben ik niet zo goed ;)

3. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik ben met 41 weken en 2 dagen bevallen. Mijn zoontje was nog niet eens ingedaald en de boel zat ook nog potdicht ;) . Maar uiteindelijk wel een heel vlotte bevalling gehad.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben bevallen bij de eerste met 41 weken en 5 dagen en de tweede met 41 weken en 1 dag en nu ben ik alweer 3 dagen overtijd.

5. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    ik ben bevallen met 41+3 en had ook tot een dag voor de bevalling geen enkel teken dat het zou beginnen. bmm zat nog potdicht enz. maar het is dus toch spontaan begonnen.

6. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben bevallen met 41w 4d. Ik was die dag zelfs nog naar het ziekenhuis geweest voor een ctg en vruchtwater controle. Had zelfs al een afspraak staan om in te leiden! Bij mij was alle hoop ook al gevlogen...Dus geef de hoop niet op! Het kan zomaar ineens beginnen...

Succes!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook bevallen met 41+3. Ben op een zaterdag bevallen en de woensdag ervoor zat het nog dicht bij de vk. Vrijdagochtend braken mijn vliezen spontaan en is de bevalling direct op gang gekomen.

Voor de maandag daarop was er eigenlijk al een afspraak gepland bij de gyn die dus gelukkig niet doorging.

8. kwekkie

kwekkie Actief lid

1 jan 2009
    102
    0
    0
    Inmiddels weer wat dagen verder en nog rustig hier. Maandag moet ik op intaken bij de gyn. om een afspraak te laten maken voor inleiden.

9. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was ook met 42 weken spontaan bevallen.

10. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Mijn VK vertelde toendertijd dat het best vaak voorkomt dat er een afspraak voor een inleiding gemaakt wordt die niet doorgaat omdat het toch spontaan begint.
    Hier was dat ook zo: afspraak stond op maandag en ik ben zaterdags bevallen met 41+6 dgn. En geen enkel voorteken e.d gehad....

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier bevallen met 41+2 zonder enig teken vooraf. Zomaar ineens begonnen 's morgens de weeen... ik heb geen idee hoeveel de kans is, maar volgens mij heb je net zo veel kans dat het na de 41 weken begint als daarvoor hoor... dus ik duim voor jou dat de weeen dan vandaag beginnen en je kindje maandag geboren wordt, dan is het iig niet op de verjaardag van je moeder... zet 'm op he?! ;)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    met 41 + 6 bevallen! kans is groot hoor!
    succes alvast!

13. kwekkie

kwekkie Actief lid

1 jan 2009
    102
    0
    0
    Ik blijf hopen. Heb wel meer harde buiken vandaag dan gisteren maar nog geen weeen. Afwachten maar wat ze morgen in het ziekenhuis zien en gaan plannen.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey,

hier bevallen met 41+5, dinsdagavond begonnen en woensdagochtend bevallen. Zou anders die donderdag heen moeten om te kijken hoe en wat en dan zou er ook een afspraak worden gepland voor inleiden.

Sterkte nog even!

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Precies hetzelfde verhaal hier. Ik moest met 41 weken en 4 dagen voor controle naar het ziekenhuis en toen is er een afspraak gemaakt voor inleiding als ik 42 weken zou zijn. En ook zei de gyn dat het erg vaak voorkomt dat de bevalling toch nog spontaan op gang komt. En met 41 weken en 6 dagen (een dag voor de inleiding) ben ik spontaan bevallen.

Deel Deze Pagina