Gelukkig hebben we nog even.. maar ik zit al wel te kijken voor namen. Moeilijke opgave, ml wilt het liefst weer een niet/nauwelijks voorkomende naam. Tot nu toe is dat aardig gelukt, alleen word de naam van onze 2e nu wel wat populairder. Zelf vind ik dat het wel normaal uitspreekbaar moet zijn en niet gek of moeilijk geschreven. Tot nu toe vind ik yinthe mooi voor een meisje, maar te populair. Elin vind ik ook mooi, maar zelfde probleem. Jongensnamen zijn helemaal lastig Naam van onze zoon was de enige die ml leuk vond en uniek genoeg was. Hebben jullie ideeën ?
Gefeliciteerd! Ik vind Elin prachtig. Als ik een naam echt zo mooi zou vinden dat het DE naam is zou ik ervoor gaan. Hadden we bij onze dochter ook en nooit spijt gehad. Maar als ik naar de namen van jullie andere kindjes kijk, past iets heel aparts ook wel mooi in het rijtje
Ja voor het rijtje zou een aparte naam het meest logische zijn. Het liefst ook een wat langere naam.. Vind het zo lastig.. voor een meisje is het wel makkelijker dan voor een jongen.. Maar een 'normale ' naam trekt me ook wel.
Hier wat ideetjes die niet veel voorkomen, met ook weer een A erin zoals de namen van zussen en broer ook hebben. En daarbij ook met een beginletter met een 'ee'-klank in afkorting zoals ook bij de broers en zussen het geval is, namelijk: J. / V. / C. (jee, vee, cee) Anyway, hier de ideetjes dus: Bayley Belina / Bellina Bernay Bethiah Bettany Blakeley Brandice Brayley Briona Brynna * Daelyn Dalila, Delila Danée Danelle Danicia Danie Daniek / Danique Danila Dannah Daphney Darcie Darielle Darlaine Davine, Devina Daymia Daziah Delana, Delani Deliah Deliana, Delianna Delina, Delisa Dessa, Desna Dharla Dinora Diora Doriah Dyanna * Ela, Elana Elenia Elenna Eliane, Elianna Elianthe, Eliantha Elida Elisia Elixa Ellia Elouisa Elyssa, Elysa Emana Emila, Emilina Emira Emmalin, Emmalina Emmarine Ennea Enora Eola Erianna Erianthe Erla Essah Estia Evalina, Evelina Evalynn Evana Evanthe Evianna * Gabriëlla Gaby Gemmina Giana, Gianina Gracelynn Gwendolina * Paislee / Paizley Peninah Phelina * Taila Taissa Talia Talissa Tallina Talula / Talulah Tamelia Tamica Tamyra Tana Taniyah / Taniya Taraia Taralyn Tarise Tarissa Tavia Taya, Tayana Taylee / Tailey Taylin Tazmin Terenzia Teressa, Teriza Tesla Tirza Tosca Toyah Tulah Tyanna * Wakely Waynie Willia Wnna Winoa, Winola
Heeft weer zwanger? Gefeliciteerd!! En wat namen die op ons lijstje stonden: Viënna, Megan, Amy, Chloe, Zoë. Tyler, Denzel, Revi, Ravi.
Olivia Dakota Danique Christi Lindsy Livia Charlotte Alicia Chloë Noëlle Felicia Fabiënne Romée Malou Romy Emily
Voor een meisje komt nog in me op: Ziare/Ziara Eza Enne voor de jongens ben ik ook clueless.... moeilijk hoor, succes!
En Yenthe ipv Yinthe? Is volgens mij minder populair maar past mooi bij de namen van je andere kindjes.
Gefeliciteerd!!! Hier een beetje inspiratieloos. Misschien... Faylinn, Aimée, Jaimee, Audrey, Eden of Danaé? En Elijah, Nolan, Novan, Hayden, Ayden, Danley, Ilan, Mason, Micah...?
Elin is een leuke naam, maar bij Caylen vind ik het niks, dat rijmt toch echt bijna. Lastig welke naam wel leuk zou zijn. Misschien Loisa?
Ah lastig, jullie kinderen hebben natuurlijk best wel 'aparte' namen dus ik zou voor de jongste een soortgelijke naam zoeken. Zo raar als hij/zij later helemaal uit de boot valt wat dat betreft. Misschien iets van Vince en Alyana of zo....?