Je hebt niet voor niks verlof de laatste weken voor de uitgerekende datum: je bent gewoon niet meer geschikt om te kunnen werken. Dus ook niet om uren te shoppen, te soppen of boodschappen te sjouwen. Alles gaat in de eerste versnelling met veel pauzes tussendoor. Ga je gewoon door, dan moet je het meestal bezuren. Het is rot, maar probeer je er aan over te geven en geniet er een beetje van.
Na een week verlof begin ik te "wennen". Heb best nog wel dingen liggen die ik nog wil doen of beter "moet" doen ih huishouden. Maar vind daar ook gewoon geen reet aan haha. Poetsen en administratie zijn nooit echt mijn hobby's geweest. Maar kan mezelf ook gek maken met afstellen en niet starten. Voel me minder vermoeid door de rust in week 1 en ga nu maar n soort van plan maken van iedere dag n "klusje". Dan kan ik s middags zonder ontevreden gevoel tlc kijken😂
Ik had dit ook. Knopje was om even moeten wennen aan t thuis zijn. Nu gaat alles rustiger maar wordt wel gedaan.
Ik heb sinds maandag verlof en is idd wennen nu veel thuis te zijn. Ik probeer wel elke dag even weg te gaan met me kleine man en wat in huis te blijven doen 😊
Ja wie had gedacht dat je ook aan verlof moet wennen en bijna oefenen. Het klonk zo makkelijk Maar ik denk wel dat ik er uiteindelijk erg goed in ga worden hihi. Wat is jouw exacte datum?
Hier een weekje later. Wij zijn zelf notoire carnavalsgangers dus stiekem hopen we op een carnavalsklapper
Wat is je ijzer gehalte? Voor de rest alles op gemak. Half uur iets doen even rusten etc. Alles Meer verdelen. Je hebt niet voor Niks verlof. Nog even volhouden x
Die was 8 en dus helemaal prima. Inmiddels gaat het gelukkig wel veel beter! Had de eerste week verlof echt nodig om bij te komen denk ik. Ook veel slapeloosheid wat niet helpt. Maar kan best wel heel wat verzetten inmiddels denk ik. Iig ook fijn om te lezen dat Compleet lamlendige dagen iig niet vreemd zijn voor vele anderen.