geen eetlust

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Hansje123, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik heb een vraagje. ben nu 5 weken zwanger en heb totaal geen eetlust en ook geen honger ofzo. ik ben niet misselijk wel erg moe en heb gevoelige borsten. dit dit herkenbaar voor anderen? Ik probeer maar wat fruit te eten zodat ik wel vitaminen binnenkrijg en dan in de middag wat brood

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb het ook erg gehad tijdens mijn zwangerschap. Begon ergens rond de 5-6 weken, en heeft tot het eind geduurd, al werd het vanaf week 15-20 wel beter. Ik ben uiteindelijk bij de dietist beland, omdat ik begon af te vallen.
    Ik ben toen op schema gaan eten. Vaak met tegenzin, maar je moet iets. Met de schema ging het redelijk. Het eten wilde lang niet altijd, maar het was beter dan niks.

Dat was dan elke dag: ontbijt (muesli, brinta), fruit of volkoren crackers, lunch (2 boterhammen), fruit of extra boterham, avondeten (zoveel mogelijk groente), voor de tv een koekje/snack..

En ze adviseerde ook om de zwangerschapsvitamines te blijven slikken zolang niet aan de normale hoeveelheden eten zat.

Wel pakt het kindje zoveel het nodig heeft. Ik ben eerst 3 kilo afgevallen, en vervolgens 10 aangekomen. Dus 7 kilo erbij. Maar wel een kindje van 3970. Die heeft zijn portie wel gekregen..

Deel Deze Pagina