dag dames heb even een vraagje.. Ik heb vaak s'avonds als ik een tijdje rustig lig last van krampen in mn baarmoeder wat van boven naar onder trekt dit komt ong om en 2 a 3 min en gebeurt een stuk of 5 keer mn buik voelt ook wat harder aan. Nou ben ik nog maar 14 week zwanger en dat zou dus wel erg vroeg zijn voor harde buiken, maar misschien dat er nog iemand ervaring mee heeft ?? ook ben k het niet helemaal eens met de 14 week, volgens mijn eigen berekening zou ik al ong 17 week zwanger moeten zijn, maar na 3 echos te hebben gehad zijn ze toch uitgekomen op 14 week, (bij elke echo kwam er wel een paar dagen extra bij dan de vorige berekening) maar mijn vriend is best klein net zoals zijn zusje en moeder, hij heeft al kids en die waren ook wel klein bij de geboorte, net zoals zijn nichtjes en ik zelf ook, zou het kunnen zijn dat mijn baby ook wat kleiner is en dat ze daarom op 14 week uitkomen, of groeit de foetus later in de zwangerschap minder zodat de babys dan wat kleiner ter wereld komen ??
Ze kunnen het in deze periode echt wel op de dag nauwkeurig meten. Dus denk echt dat je 14 weken bent dan. Krampen weet ik niet.
14 weken zwanger zal echt wel kloppen... heb zelf geen krampen gehad rond die tijd maar misschien komt het doordat je dingen doet die je lichaam eigelijk niet wil dat je ze doet... ik heb wel rond die tijd harde buiken gehad en dat kwam echt omdat ik dinge deed die ik eigelijk ook niet mog doen.. luister naar je lichaam en neem wat meer rust...