35 weken zwanger pijn linker lies gebied

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Molensteen, 6 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb me vanochtend laten testen op blaasontsteking dst was het niet.

Al 10 weken geen fysio meer voor de bekken enkel voor binnenbeenmspieren.

Maar sinds gisteren veel pijn bij opstaan lopen. Het zit allemaal in het gebied vd linkerlies. En zelfs beetje erboven. Fysio belt straks terug hopelijk met afspraak, ms dat het daar toch iets mee te maken heeft. Maar het gebied lijkt me niet dat ze daar gaat masseren...

Maar het belemmert enorm met lopen. Voorheen liep ik de pijn er wel uit na een afstandje maar nu niet.

Weet iemand wat het kan zijn?
    Heb niet idee dat de baby daar erg duwt of drukt

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Klinkt voor mij alsof de kleine ingedaald is.

3. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Zit het alleen in je lies of voelt het alsof het pijn doet bij het schaambot?

Ik heb dit ook maar dan rechts, en volgens mijn bekkenfysiotherapeut is dit bekkenpijn, die wordt veroorzaakt doordat de kleine al wat indaalt, dit drukt dan op dat gebied. Gezien het feit dat jij ook al bekkenklachten had, denk ik dat bij jou hetzefde speelt.

Er is helaas niet echt iets aan te doen volgens mijn fysio, enige wat je kan doen is proberen je oefeningen te blijven doen en kijken of dat wat verlichting biedt. Ze kunnen het inderdaad niet masseren oid. :D Sterkte ermee in ieder geval, kan gemeen zeer doen!

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lijkt ook naar schambot te trekken, de binnenbeen spieren. Alles pff

5. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap ook gehad.. is het de pijn dat als je loopt je bijna geen stap meer kunt zetten? Zoja.. dit zijn je banden. X

6. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn linkerlies. Volgens mij is dit inderdaad gewoon bekkenpijn.

7. jongmama20

jongmama20 Actief lid

16 dec 2015
    251
    0
    16
    Vrouw
    kans is heel groot dat het van het indalen is.
    ik heb ook erg last van m'n liezen en verloskundige zei dat het van het indalen is/voorbereiding op de bevalling.

8. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Dit zijn je bekken/schaambot, ik heb het aan de rechterkant. Gister bij de fysio geweest en heeft wel degelijk iets verlicht op de plek. Er kan helaas weinig verder aan gedaan worden.

9. Dua82

Dua82 Actief lid

25 aug 2015
    190
    14
    18
    Ik heb ook last van mijn rechterlies.
    Tijdens het zitten voel ik niks maar zodra ik opsta voel ik pijn.
    Ik voel de pijn vooral in mijn lies van mijn binnenbeen, weet niet of ik het duidelijk heb verwoord.
    Maar volgens mij is dit inderdaad gewoon bekkenpijn.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vandaag wat veel kikker houding gedaan en 2 uur goed liggend gerust en gaat al beter... Benieuwd of ik meer last krijg, mirgen iig weer fysio

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bekkenpijn. Maar denk ook dat kindje aan het indalen is. Ik had het tot twee keer toe heel heftig kort geleden. Vorige week bleek kindje inderdaad al heel diep te liggen. Merk dat lopen ongemakkelijk wordt. Heb er nu meer last van dan bij eerste.

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wellicht idd combi, voel haar nu ook op ander plek
    Eerst duwde ze haar kont onder mijn borsten maar nu komt ze niet verder dan 2/3 cm daaronder

Deel Deze Pagina