Hoi Allemaal, Ik heb een vraagje.. Ik ben vandaag 35+1 weken zwanger van ons eerste kindje, het is een jongetje en hij beweegt lekker veel. Ik heb sinds vrijdag avond opvallend veel harde buiken, ik denk dat dit getriggerd is door een ruzie met mijn man, harde buiken kwamen toen elke 3 min. Ik heb het afgewacht en toen de ruzie gesust is ben ik gaan slapen en werd het rustiger in mijn buik. Nu heb ik steeds als ik ook maar iets doe een harde buik. Gelukkig niet pijnlijk. Ik doe het sinds een aantal weken erg rustig aan op advies van de vlk, zodat mijn lichaam zich kan voorbereiden op de bevalling. Ik heb zojuist overlegd met de verloskundige over de harde buiken van nu, en er word gezegd dat ik nog meer rust moet nemen.. Maar dan kan ik voor mijn gevoel helemaal niks meer doen. Ik vraag me af of deze harde buiken een teken zijn dat de baby eerder komt of dat dit er niks mee te maken heeft. Ik neem echt genoeg rust, ik zit veel en ga tussen de middag altijd op bed, dus voor mijn gevoel kan het daar niet aan liggen. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes