Niet kunnen wachten .. fantaseren !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Behappy, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hey dames
    ik heb soms van die dagen dat ik helemaal aan t wegdromen ben over de kleine..hoe hij of zij er uit zal zien en hor we hem vast houden
    kan gewoon niet wachten !!
    zit al
    helemaal naar kleertjes en dingetjes te kijken enzo
    haha loop ik nou te hard van stapel ?
    en dromen jullie ook al zo lekker ?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Lijkt me heerlijk om dat onbezorgd te kunnen...

Zelf ben ik alleen maar ongerust..pff gek word ik ervan...

Ben al over de helft heen, hoef nog maar een week of 12 (zw diabetes, baby halen ze eerder), maar blijf zo ongerust.

Durf niet eens te fantaseren..

Ben best jaloers op mensen die heerlijk kunnen genieten. Lijkt me fantastisch.

3. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    ik ben meer bezig met dingen zoals omdat het mijn tweede is hoe zal mijn zoontje het vinden en hoe zal mijn partner het vinden omdat het zijn eerste is wat zal het worden,, hoe zal het er uit zien, hoe zal de kraamweek verlopen het is als of je het opnieuw beleefd zo spannned allemaal ik zou zeggen lekker wegdromen en geniet er van doe ik ook

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja maar misschien als ik langer zw ben dat ik me idd ook daar druk over ga maken

@ukoldaatje
    dat is wel spannens ja !! maar het komt vast wel
    goed.
    tis niet zo dat ik
    niet onzeker ben hoor dat zeker niet haha maar ik geniet nu van de minuten dat ik heel
    positief ben
    ben ook super zenuwachtif nu al voor de 2e echo of alles nog goed is enzo
    maar soms ontsnap ik aan mn dromen zdat ik ff vergeet hoe zenuwachtig ik ben

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Lekker van genieten en heerlijk fantaseren hoor!
    Die momenten moet je echt koesteren.
    Hoe vaker je ze hebt, hoe fijner lijkt mij!!

Ik ben nou eenmaal erg onzeker, maar dat komt omdat het bij mij 5 keer mis gegaan is.

Zelf ben ik ook met het praktische bezig, heb ik alles in huis, wat heb ik nog nodig, hoe zal zijn grote broer het vinden, hoe ga ik het doen met borstvoeding en een peutertje hele dagen rond me heen, hoe ga ik het doen met mijn zoontje naar de psz brengen en de baby die gevoed moet worden..

Haha hoe hij eruit ziet heb ik me nog niet afgevraagd.
    Das bijzaak voor me hihi.

Ik vraag me af of hij netjes blijft zitten totdat ik ingeleid ga worden rond 37 weken. Of ik niet te vroeg weeen ga krijgen, of ik niet vruchtwater ga lekken enz enz. Of hij na de geboorte wel gezond is ..

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    hey behappy, dat had ik ook toen ik op jou aantal weken zat :)
    moet zeggen dat het nu minder is geworden, maar in het begin verging het net zo.
    geniet er lekker van zou ik zeggen

Deel Deze Pagina