wie heeft enig idee?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cle23, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Dag allemaal,

ik heb anderhalve week geleden hier een topic geopend dat ik flauw was gevallen en moest overgeven. Sinds die dag ben ik me niet beter gaan voelen maar eerder slechter. Ik ben enorm duizelig, zo erg dat ik als ik loop wat op en neer loop als een dronkenman, soms word ik er ook misselijk van. Ik voel me licht in mn hoofd en benen en heb sochtends met name veel last van hoofdpijn.
    De dag dat ik flauw ben gevallen heb ik de verloskundige gebeld en die deed er nogal lichtzinnig over. Het was niet nodig dat ik langskwam.Gister liep ik even in de stad maar ik kon toen niet echgt verder, ik heb mn partner gebeld die is me komen halen, toen meteen de dokter gebeld waar ik dus maandag heen kan. Ook maar even een bloeddruk meter gekocht ivm zwangerschapsvergiftiging in de vorige zwangerschap. hier meet ik nu een paar keer per dag mee maar nog geen gekke hoge waardes. Echter begin ik me nu wel zorgen te maken en ik ga pas maandag na de huisarts. herkent iemand dit?

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hoe is je hb? misschien heb je wel ijzer tekort..bloedarmoede..daar heb je ook die symptomen bij..zou gewoon vragen aan de vk of ze ff een vingerprikje willen doen om je hb te meten...ikzelf heb een hele lage hb kwam ik achter van de week bij de vk alleen heb ik weinig klachten maar dat is bij iedereen anders..een vriendin van me heeft een hogere hb waarde dan ik maar ook laag en die heeft echt de klachten duizelig, gevoel flauw te vallen en hoofdpijn en heel lamlendig..

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier precies hetzelfde. Sinds een week of 3 ook veel hoofdpijn, terwijl ik juist zo blij was dat ik geen hoofdpijn meer had sinds de zwangerschap. Maar helaas!! Ook een paar keer flauwgevallen, licht in mijn hoofd etc.

Mijn hb + bloeddruk zijn ook in orde. Dus daar kon het niet aan liggen. Mijn vk zegt dat het hyperventilatie is. Daardoor ga je sneller ademen en word je licht in je hoofd en kan je idd flauwvallen. Advies: weet ermee om te gaan. Als je zo'n "aanval" weer voelt opkomen dan gaan zitten en in je handen gaan blazen en kijken of het wat beter gaat.

Ik hoop dat het niks geks is en het is idd een vervelend gevoel/moment. Sterkte ermee!!

Deel Deze Pagina