Geen idee wat ik hier mee wil.. De bevalling zal niet spontaan beginnen als ik het kwijt ben, maar wil denk ik gewoon van me af schrijven.. Of hopen dat iemand positief bericht voor me heeft.. Half Oktober ben ik met 29 weken opgenomen in het zh i.v.m. weeën.. Hup aan de weeënremmers en longrijpingsinjecties en strikte rust.. na 5 dagen mocht ik lekker weer naar huis, maar onder voorwaarde om het heel rustig aan te doen, omdat de baby wilde komen.. Prima, ook netjes gedaan, al kostte het me behoorlijk wat moeite, zeker met een peuter van 2 in huis.. Elke week helemaal blij dat er weer een week voorbij was.. Want we wilden wel reëel blijven, ze wilde er uit.. De eerste week totaal geen last gehad van harde buiken (tuurlijk, af en toe een kleintje, maar geen reden tot zorg.) of weeën.. Nadat ik een kleine 2 weken thuis was namen de harde buiken en voorweeën weer toe, maar door snel onder de douche te springen werden ze snel minder.. Sindsdien zit ik bijna elke avond op de bank met krampen.. En het is zo ontzettend vermoeiend en ook totaal niet leuk meer.. Zwanger zijn is niet leuk op deze manier.. Vanaf 37 weken alles weer opgepakt, zoals ik normaal zou doen.. Huishouden, hond uitgebreid uitlaten, stoeien met Lenn.. De weeën waren er toch wel als ik weinig tot niks deed dus erger kon het niet worden.. En dat klopte.. Of ik nu veel of weinig doe op een dag, die weeën en harde buiken zijn er elke dag/avond.. En ik word er gek van.. We zijn nu 10 weken verder en ik ben vandaag uitgerekend.. maar ze komt maar niet.. Op zich geen ramp natuurlijk, ze komt vanzelf.. Gistermiddag hadden we eindelijk goede hoop.. Als het zou doorzetten zou ons meisje geboren worden.. maar helaas.. na een paar uur zakte alles af.. Halverwege de avond kwamen de krampen weer opzetten, maar waren meer vervelend dan pijnlijk.. Het heeft de hele nacht aangehouden, kon er niet van slapen.. Heb de halve nacht beneden gezeten tot het om 4 uur eindelijk wegtrok en ik kon slapen.. Gelukkig heeft mn man me laten liggen, terwijl we een strakke planning hadden vandaag, zodat ik bij kon slapen.. Maar ik ben kapot.. Ik loop op mn tandvlees en mijn humeur gaat enorm hard achteruit.. Morgen heb ik een afspraak met de vk en eigenlijk hoop ik dat ze wil of kan strippen.. Of elk geval kan kijken of al het voorwerk iets heeft opgeleverd.. Al is het maar dat de boel verweekt is of desnoods een cm ontsluiting erbij (heb al een kleine 1 cm sinds 29 weken) Zo wil ze tien weken te vroeg geboren worden en zo lopen we met 40 weken nog rond.. Ik ben heel eerlijk, ik zag enorm op tegen de bevalling.. Maar ik ben inmiddels zo ver dat ik met liefde de vk bel en jubel dat de bevalling is begonnen.. Iemand dezelfde ervaring?
ik lig nu ook al 4 weken met pijn. Ons kindje dreigde ook te komen met 27 weken. De pijn is echt niet leuk en ik moet er niet aan denken dat ik tot 40 weken deze pijn blijf houden. Ik doe niks dan alleen in bed liggen te vervelen. En idd of je nou rustig aan doet of niet de pijn komt toch terug. Ik hoop dat mijn gyn mij met 38 weken wil inleiden want ik ben echt op. Ik hoop voor jou dat het snel komt want ik weet wat je voelt. sterkte
Voor jou uitzettingsbevel Datum; vandaag! Onderwerp; uitzettingsbevel Lieve kleine baby, Inmiddels heb je al meer dan 40 weken gratis kunnen profiteren van voldoende warmte, eten en drinken. Helaas heb je je plicht verzaakt om met onmiddelijke ingang deze behuizing zonder strubbelingen te verlaten. Ik voel me dan ook genoodzaakt deze uitzetting per direct in te laten gaan! Bij het verlaten vragen we wel de boel netjes achter te laten want in de toekomst wordt er mogelijk weer verhuurd! Bij buitenkomst beloven je vader en ik onvoorwaardelijk van je te houden. Daarnaast staat er al een wiegje klaar en een onbeperkte hoeveelheid melk. Mocht je echter geen gehoor geven aan dit bevel, moet ik helaas mededelen dat je binnen 2 weken de ruimte op minder vriendelijke manier wordt gevraagd te verlaten. Laten we niet voor deze optie kiezen... Liefs, papa en mama.
Mooie brief! Maar, Roeltje, ik leef met je mee, ook al weet ik (gelukkig) niet hoe het moet voelen om constant voorweeen te hebben. Ik hoop dat je meisje heel snel komt!
Ik wil wel een dagje met je ruilen ? Dan heb jij een dagje rust, en heb ik het gevoel dat er eindelijk iets gaat beginnen. Hier dus helemaal niks nog, terwijl ik over een paar daagjes ook uitgerekend ben... Veel sterkte en succes met de laatste loodjes!
Hajar Whaha geweldig.. Lig compleet in een deuk hier Jij ook flink in de voorweeën dus.. Hier was het geen reden voor inleiden begreep ik. Maar misschien is dat ook omdat ik verder nergens last van heb.. Loop nog prima, bloeddruk is netjes, verder eigenlijk geen klachten.. En gelukkig een man die vrijwel alles uit handen neemt.. Mopje Dank je.. Ben het idd flink zat nu.. Laat maar komen..
Jee roeltje, wil ze er nog niet uit? Ik hoop voor je dat het snel doorzet meid. Sterkte met de laatste loodjes!
Hajar haha dat is je gelukt Caruli nee eigenwijs klein meisje in mn buik.. Geeft niet, ze heeft het schijnbaar toch goed hier binnen.. Alleen voor mama niet zo prettig.. moet zeggen dat ik het prima kan hebben overdag.. Maar 's nachts wil ik slapen
Ja dat slapen zou wel fijn zijn he.. Is het wel te doen nog met L erbij? Hier begin ik te merken dat ik niet veel van de kids meer kan hebben..
Nou gisteravond was mijn lontje errug kort en is m'n man naar boven gekomen om hem op bed te leggen Verder valt het vooralsnog mee geloof ik.. Maar ik zie ook wel het één en ander door de vingers hoor..
Ik heb ook al weken last van voorweeen. Vandaag gestript met 39+4. Ik hou vreselijk veel vocht vast en de vk was het er mee eens om vandaag te strippen. Heb flink wat krampen die op weeen lijken, maar nog geen enkele regelmaat. Wel al 3 cm ontsluiting. Ik hoop voor je, dat de vk je ook wil strippen. Misschien is dit voor jou net het laatste zetje..
Hoop het eigenlijk ook.. Had eigenlijk vandaag controle, maar is verzet naar morgen.. Vandaag zit een vk die daar wat makkelijker in is.. Die van morgen wacht het liefst zolang mogelijk af tot het spontaan op gang komt.. Had ook weinig begrip.. 'Tja, hoort erbij.' Uh 10 weken lang in de weeen lijkt me er niet bij horen, maar goed.. Heb het niet zo op haar verder.. Maar goed, zal het morgen wel horen..
Jeetje wat heftig zeg... Ik had gisteren weer even flinke voorweeen maar bij mij trekken ze gelukkig snel weer weg, lijkt me erg vervelend om continue met die krampen rond te lopen. Ik hoop voor je dat de bevalling snel op gang komt, toch bizar dat ze al die tijd eruit wilde en er nu gewoon nog steeds zit! Sterkte meis!
Hihi die brief die ga ik bewaren @Roeltje; jeetje je hebt ook wel een eigenwijs mopje daarbinnen zitten he! Eerst veels te vroeg aankondigen en dan nu eigenwijs blijven 'plakken'. Heel veel sterkte en ik duim dat het vandaag nog goed doorzet! Kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat bent na al die tijd!
Het rommelt hier wel weer, maar das niks nieuws Probeer het positieve er wel van in te zien, maar word me wel lastig gemaakt.. Ja vreemd he.. Eerst wil ze er met alle geweld uit en nu mag het en wil ze niet meer Typisch een meid.. Weet niet wat ze wil
Ik moet opeens aan het verhaal van mijn moeder denken over mijn eigen geboorte. Ook ik wilde te vroeg, dus mam aan de weeenremmers (weken in het ziekenhuis!). Na 37 weken mocht ze naar huis en ik komen. Maar nee hoor, ik had geen zin. De gynaecoloog zei toen tegen mijn ouders dat ik vast een meisje was, "want die zijn altijd zo eigenwijs!"
Hier is het ook zo pfff ik word er zo moe van. Met 33 weken kreeg ik weeen en werd opgenomen in het zh met de hele poespas. Mocht alleen naar de wc en douchen. met 34 weken werden de weeenremmers gestopt en mocht ik naar huis. Eerst rustig aan gedaane lijden. Ik heb ook al ruim 1cm maar dat word niet meer dus al die weeen doen nog niets. Ik heb vanacht tot 4 uur wakker gelegen van de pijn. Ik geef de moet maar op nu denk dat ze gewoon blijft zitten tot 40 weken haha. Ik word er ook niet vrolijker van en me zoon huppelt nog rond en vraagt de nodige aandacht. Hopelijk gaan ze bij jouw wel strippen 40 weken is genoeg vind ik haha
ninja in hetzelfde schuitje dus hier was het kw voor 4 dat ik naar boven ging en om 4uur kon gaan slapen.. als ze niet wil strippen hoop ik dat er elk geval gekeken word hoe het er voor staat want ben het flink zat.. nu om de 9 minuten harde buiken maar zakt ook alweer af.
ja vreselijk he. Maar kijken kan nu geen kwaad meer toch.. Vorige week zat ik in het zh dacht echt dat het begonnen was. weeen op de 5 min hielden 1 min aan. 2 uur later was ik weer thuis zucht.. Met hoeveel weken is je zoontje geboren?